Rheingold naar Hoek van Holland

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Plaats reactie
Stoomhapper
Berichten: 3
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 23:53

Rheingold naar Hoek van Holland

Bericht door Stoomhapper »

Hallo lezers en lezeressen,


Goed nieuws voor liefhebbers van nostalgische treinen, of mensen die Hoek van Holland niet hebben meegemaakt als internationaal treinstation!! Op zaterdag 3 april 2010 wordt Hoek van Holland weer even een internationaal station. Dan komt namelijk vanuit Keulen de Rheingold naar Hoek van Holland, samengesteld uit rijtuigen van de eerste Rheingold uit 1928, en rijtuigen van de 'moderne' versie uit 1962. Inclusief een uitzichtrijtuig! (Helaas in créme-blauwe kleuren en niet in TEE-kleuren). Bron: www.nicospilt.com, agenda. Het is mogelijk om mee te rijden!! Prijzen tussen E 95 en 140, incl. ontbijt en avondeten (!) Zie: www.rheingold-zug.com. Hopelijk staan er veel liefhebbers langs de baan, vooral op de Hoekse lijn...
Verder wens ik iedereen een Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig, sporend 2010!
Groetjes, Marc
waldo79
Berichten: 7638
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Rheingold naar Hoek van Holland

Bericht door waldo79 »

Heel leuk dat je zo'n evenement aankondigt, maar is dit niet een verkapte vorm van reclame maken?
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Rheingold naar Hoek van Holland

Bericht door BR628 »

Och, de fotograaf is gewaarschuwd. *3 april 2010 in agenda zet*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Rheingold naar Hoek van Holland

Bericht door Fles »

waldo79 schreef:Heel leuk dat je zo'n evenement aankondigt, maar is dit niet een verkapte vorm van reclame maken?
WTF :shock: Ik lees gewoon
Stoomhapper schreef:Hopelijk staan er veel liefhebbers langs de baan,
Dat is toch een heel wat positiever geluid dan dat eeuwige gejankzak over dienstregeling geheim houden, blauwe vuilniszakken op de koppeling en weet ik wat voor toeren sommig volk al uithaalt om te voorkomen dat een fotograaf langs de baan een lolletje heeft :pos:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rheingold naar Hoek van Holland

Bericht door Geert »

Precies. Daarom mag het bericht hier ook gewoon staan :pos:
Stoomhapper
Berichten: 3
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 23:53

Re: Rheingold naar Hoek van Holland

Bericht door Stoomhapper »

Waldo79,

Jij vroeg je af of mijn mededeling over de Rheingold naar Hoek van Holland geen verkapte reclame is. Nou, daar kan ik heel kort over zijn: Nee!!! Ik ken de club die die rit organiseert niet eens.. Nóg niet althans, want ik ga die rit meemaken, met een kennis! Het enige doel wat ik met deze aankondiging heb is collega-treinengekken te informeren over die rit. Extra belangrijk, omdat dit waarschijnlijk (een van) de laatste nostalgische rit(ten) is op de Hoekse Lijn met het oog op ombouw naar metrolijn.
playertwo
Berichten: 1179
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 20:01

Re: Rheingold naar Hoek van Holland

Bericht door playertwo »

Op die manier kan je iedere rit die je aankondigt waar mensen (tegen betaling) meekunnen op het forum wel zien als verkapte reclame. Lijkt me meer een vorm van informeren, en dan is het handig als er een link bij zit. Over het openen van een koffiewinkel op een station is een heel topic volgeschreven.
waldo79
Berichten: 7638
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Rheingold naar Hoek van Holland

Bericht door waldo79 »

Mij hoor je er verder niet over :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten