(Dat ik me dit in één keer herinner

Daniel schreef:Volgens de omroep in de trein moest de 2818 vanmorgen even wachten met binnenkomen in Utrecht omdat het aankomstspoor nog bezet was... opmerkelijk dan dat volgens de AV juist die 2818 de eerstvolgende trein van het bewuste spoor 8 wasZal wel een kruisende rijweg geweest zijn waardoor we nog niet binnen konden komen.
Ardan schreef:Ik kan me inderdaad ook nog herinneren toen in de ochtendspits te hebben gestopt op Ahpr, zonder dat dit werd omgeroepen ofzo... was dus planmatig..
Wubbo schreef:Opvolging van 3 minuten (goederentrein door om .25 en 2800 aan om .28) trouwens wel officieel, maar ik geloof dat men zich daar in de praktijk weinig van aantrekt.
Ik ken het materieelplaatje rond Utrecht verder niet, wellicht dat er nog wat gerangeerd wordt rond die tijd.
Neuh, de 2800 is vrij ruim en het goederenpad is vrij vaak niet gevuld.Daniel schreef:Althans, in de praktijk komt de 2800 vaak zat al om .25 binnen... kennelijk is 't goederenpad vrij ruim.
En dat houdt in dat er niet iets van spoor 7 afgerangeerd kan worden om pak 'm beet .23 naar de Landstraat of de Cartesiusweg?Daniel schreef:Kennelijk niet, want volledig volgens ProRail-logica (oftewel: voor een normaal mens niet begrijpbare logica) werd afgelopen vrijdag de 2800 na relatief gezien kort wachten op spoor 7 binnengenomen terwijl de 800 nog op 8 stondIk ken het materieelplaatje rond Utrecht verder niet, wellicht dat er nog wat gerangeerd wordt rond die tijd.![]()
Daniel schreef:En dat het met al die wisselende vertreksporen verdomd goed opletten geblazen is bleek vanmiddag nog even: de 12756 stond op spoor 9 gereed met op de CTA's de 12561Die laatste was overigens vanwege een +15 naar dat spoor gespoorwijzigd wat doet afvragen waarom dan de 561 van 12 naar 8 gewijzigd was met als gevolg dat de 1756 juist weer naar 4 gestuurd was. Schuifpuzzels voor gevorderden dus, eens wat anders als vingerverf
Raymond schreef:Is het een misser op de Connexxion site en bij 9292ov of is er vanaf komende zondag sprake van een knip in Q-Liner 350 (Alkmaar - Leeuwarden) bij het sprankelende Den Oever met een 0 minuten overstap?
Wubbo schreef:En dat houdt in dat er niet iets van spoor 7 afgerangeerd kan worden om pak 'm beet .23 naar de Landstraat of de Cartesiusweg?
Wubbo schreef:de 1756 vertrekt 'standaard' van spoor 4, die trein heb ik namelijk de afgelopen tijd al een keer of 3 genomen.
Dan gebeuren er rare dingen in Utrecht met optillen en weer neerzetten van treinen, want .25 door voor die goederentrein is allesbehalve ruim. Het is een goederenpad naar 's-Hertogenbosch, en dat gaat dus achter de 3500 aan (en ligt in conflict met de 3000 ja).
Utrecht kent, met zijn drie opstelterreinen, wat verkeer tussen die opstelterreinen. Wellicht is het er daar een van.Daniel schreef:Wubbo schreef:En dat houdt in dat er niet iets van spoor 7 afgerangeerd kan worden om pak 'm beet .23 naar de Landstraat of de Cartesiusweg?
In theorie zou dat kunnen, ware het niet dat er niks aankomt rond dat tijdstip op spoor 7... dan valt er ook weinig af te rangeren.
Terug naar “OVer je Reiservaringen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten