Door deze uitgevallen rit heb ik de eerste 10 minuten van een belangrijke cursus gemist.
In mijn klacht heb ik duidelijk gezet dat ik geld terug wil of een dagkaart.
Dit is hun antwoord:
Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heeft u ons ingelicht over uw voorgenomen reis met een van onze lijndiensten. Dit lukte u niet omdat de bus niet is verschenen. Met deze brief komen wij op uw reactie terug en informeren wij u over de behandeling ervan.
Voor ons was uw reactie aanleiding contact op te nemen met de collega’s van regio die de ritten verzorgen van de lijndienst waarmee u wilde reizen. Zij hebben voor u een onderzoek ingesteld. Hiervoor hebben zij onder andere het logboek van de Centrale Verkeersleiding nagekeken. Hierin registreren wij alle bijzonderheden over de dienstuitvoering. Hieruit bleek dat wij deze rit niet volgens de dienstregeling hebben kunnen uitvoeren: operationele redenen lagen hieraan ten grondslag. Mede namens onze collega’s verontschuldigen wij ons voor het ongemak dat u door het niet verschijnen van de bus heeft ervaren.
Hoewel het nooit prettig is te vernemen als onze reizigers niet content over onze service of inzet zijn, stellen wij het op prijs dat u de moeite heeft genomen om ons te benaderen en informeren. Hierdoor kunnen wij immers actie ondernemen en aan een verbetering van onze dienstverlening werken.
Wanneer u nog vragen over onze producten of diensten heeft, nodigen wij u uit contact met ons op te nemen. U kunt hiervoor telefonisch terecht bij onze afdeling Klantenservice. Van maandag tot en met vrijdag bereikt u de medewerkers tussen 08.00 uur en 19.00 uur via het telefoonnummer 0900 - 266 63 99 (lokaal tarief). U kunt natuurlijk ook altijd een e-mail sturen naar: klantenservice@connexxion.nl.
Met vriendelijke groet,
Connexxion Klantenservice