Pagina 2 van 3

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 12:26
door Suus
Komt vast door die Belgische lucht daar :mrgreen:

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 12:27
door Caspar
Caspar schreef:
Nouja je weet wel goed te melden dat het nog geen 14 minuten is per metro... Wat dus niet zo is.

FYS schreef:
Wellus Nietus Wellus Nietus Wellus Nietus.... Als ik vind dat het 14 minuten is, dan is dat zo. Leer ermee leven.

Oke, bij duurt een uur ook nog geen 57 minuten :roll: En als dat zo is, dan moet je daar maar mee leren leven.
9 van de 10 uitgevallen ritten niet meer melden? Ik kan me op een paar sneeuwdagen na, eigenlijk niet herinneren dat er bij mij ooit een Connexxion bus is uitgevallen. Zo frequent zal het dus wel niet voorkomen.

Trouwens, als ik echt ergens heen moet als bv assessment of iets dergelijks dan zou ik een taxi pakken mocht de bus niet komen opdagen en ik kom in tijdsnood.

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 12:29
door Chauf21
Oh, das trouwens wel mooi dat fys andere tijdseenheden hanteert. Dan rijd je als chauffeur/machinist/whatever altijd op tijd :twisted: Je hanteert gewoon je eigen tijden *O* Problems solved!

"Beste heer fys,
Bedankt voor uw reactie blabla. Wij hebben een onderzoek ingesteld. Hieruit bleek dat de chauffeur gewoon op tijd reed volgens de tijdslogica van de chauffeur. Onze excuses voor eventueel ongemak. Dag!"

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 12:29
door Ennes
Caspar schreef:
Caspar schreef:
Nouja je weet wel goed te melden dat het nog geen 14 minuten is per metro... Wat dus niet zo is.

FYS schreef:
Wellus Nietus Wellus Nietus Wellus Nietus.... Als ik vind dat het 14 minuten is, dan is dat zo. Leer ermee leven.

Oke, bij duurt een uur ook nog geen 57 minuten :roll: En als dat zo is, dan moet je daar maar mee leren leven.

Is wel een idee! dan vallen de dienstlengtes van tegenwoordig toch best wel mee :lol:

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 12:42
door find_your_spot
Ennes schreef:Overigens zou ik het gehele OV boycotten als het allemaal zo ongelofelijk slecht is!

Raad eens met welk vervoermiddel ik vanmiddag ga? Kan ik mooi een klacht sturen naar Rijkswaterstaat als ik in de file sta op de A2 :Y

Chauf21 schreef:Waar 'ie met dit topic heen wil, is mij vooralsnog onduidelijk, maar goed.

Het verbeteren van de Connexxion Klantenservice.

Bee schreef:welke overlast ervaar je wel van een Limburger

Daar heb ik zo mijn persoonlijke redenen voor

Caspar schreef:Ik kan me op een paar sneeuwdagen na, eigenlijk niet herinneren dat er bij mij ooit een Connexxion bus is uitgevallen.

In mijn concessie AenM heb ik er al 7 staan in de afgelopen 5 weken.

Chauf21 schreef:Oh, das trouwens wel mooi dat fys andere tijdseenheden hanteert.

Wat heeft dat mee te maken dat Casper 16 minuten roept voor Isolatorweg - Station Zuid en ik zeg dat het in de praktijk 14 minuten zijn.

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 12:59
door Chauf21
find_your_spot schreef:
Chauf21 schreef:Waar 'ie met dit topic heen wil, is mij vooralsnog onduidelijk, maar goed.

Het verbeteren van de Connexxion Klantenservice.

Hoe zie je dat voor je dan? Er staat helemaal nergens in het topic een bericht van jou met daarin een stelling of mening waarin je beschrijft hoe de klantenservice verbeterd kan worden.
In de eerste post staat alleen een beschrijving van de situatie en het antwoord van de klantenservice en verder niets. Wat wil je daarmee zeggen dan?

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 14:46
door Suus
Dit hele topic is lachwekkend.

Iemand is boos en vraagt op hoge poten een onevenredige vergoeding, krijgt dat niet, gaat een topic openen zonder gespecificeerd doel en noemt vervolgens kulargumenten om zijn daad te ondersteunen. Ik zal eens al mijn briefwisselingen posten, dan kunnen we het forum wel sluiten vanwege een te groot aantal saaie posts :lol:

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 15:11
door Reiziger Delft
Volgens mij heeft Find_Your_spot al genoeg geld cadeau gekregen van de vervoersbedrijven in de vorm van OV-Chipkaarten die negatief staan, dus dat kan mooi als compensatie gezien worden. :P

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 15:30
door find_your_spot
Bee schreef:Iemand is boos en vraagt op hoge poten een onevenredige vergoeding, krijgt dat niet, gaat een topic openen zonder gespecificeerd doel

Het gaat er mij om dat de theorie van Connexxion in praktijk volledig anders functioneerd. Mij is persoonlijk verteld dat IEDEREEN die door wat voor reden kan melden dat een uitgevallen rit heeft plaatsgevonden, hiervoor altijd gecompenseerd zal worden doormiddel van een dagkaart.
Als dat in de praktijk niet gebeurd, dan ga ik hier achter aan.

Reiziger Delft schreef:Volgens mij heeft Find_Your_spot al genoeg geld cadeau gekregen van de vervoersbedrijven in de vorm van OV-Chipkaarten die negatief staan, dus dat kan mooi als compensatie gezien worden. :P


Dit vind ik pas een kul argument. Ik doe niks wat tegen de regels is.
1. Ik betaal keurig 7,50 voor de kaart
2. Ik check keurig in en uit
3. Je mag met 0 euro inchecken.

Ik vind een uitgevallen rit erger dan normaal gebruik maken van het OV-chip systeem.

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 15:45
door Reiziger Delft
Hier staat dat een vergoeding alleen geldt voor bussen van de Concessie van de Provincie, en niet die van de stadsregio, waar lijn 66 onder valt.

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 15:50
door Suus
_O-

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 16:08
door Ennes
Geachte klant,

Helaas hebben wij moeten constateren dat u een ondragelijk leed hebt geleden, bij het gebruik van ons product.
Voor de Huilerdehuil reactie die dit ongetwijfeld teweeg heeft gebracht zullen wij u natuurlijk ruim compenseren.

Alstublieft!

Afbeelding

Deze doos is volledig gevuld zodat u naar onze mening vast bent gecompenseerd voor de komende 99 klachten die u hoogstwaarschijnlijk nog naar ons zal sturen, met de eis voor een onevenredige compensatie.

Met vriendelijke groet,

Z. Eikniet

Hoofd Klantenservice.

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 21:44
door Vinny
Reiziger Delft schreef:Hier staat dat een vergoeding alleen geldt voor bussen van de Concessie van de Provincie, en niet die van de stadsregio, waar lijn 66 onder valt.

De vergoeding is wel ruimhartig moet ik zeggen, de meeste ritten zijn goedkoper. Al vind ik uitval van een bus wel een tekortkoming van de vervoerder eerlijk gezegd. Ik heb dat zelf eigenlijk maar één keer meegemaakt en dat was meer dan tien jaar geleden. Wel heb ik een aantal keer meegemaakt dat de vertraging zo hoog opliep dat er twee bussen achter elkaar reden bij Connexxion. Dat is bij het betreffende vervoerbedrijf ook best uniek. Ik heb eens drie kwartier mogen wachten op Amstelveen Sacharovlaan op lijn 172 die volgens de dienstregeling 4x per uur rijdt. Toen had je nog geen actueel vertrektijden schema en ik had nog geen internet op mijn mobiel. Maar goed, dat heb ik dus ook weer overleefd... :)

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 06 Apr 2011, 22:02
door Geert
Wel apart dat Connexxion in dit topic zo te zeik wordt gezet terwijl het aandeel van Connexxion in de totale vertraging misschien net zo groot is als het aandeel van GVB en het missen van je aansluiting in Amsterdam.

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Do 07 Apr 2011, 00:33
door find_your_spot
Reiziger Delft schreef:Hier staat dat een vergoeding alleen geldt voor bussen van de Concessie van de Provincie, en niet die van de stadsregio, waar lijn 66 onder valt.

Alsof de duivel ermee speelt... Op mijn theorie cursus sloeg ik om 18:35 het boek open en het eerste wat ik zie:

Afbeelding

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Ma 11 Apr 2011, 17:48
door VIRM
FYS: misschien heb ik te snel door de reacties gescrolld, maar heb je die compensatie gekregen?

Overigens verbaast die halfbakken reactie van Connexxion mij niet. Ik heb zelf over een bepaalde buslijn van Connexxion anderhalf jaar met dezelfde miep van de vestiging te maken gehad (diverse klachten die neerkwamen op de bus reed niet of hij vertrok van de verkeerde halte). De miep in kwestie (inmiddels gelukkig met pensioen) was er altijd van overtuigd dat het niet aan Connexxion lag.
Maar ze hebben erkend dat het probleem bij hun lag. Dus dat is al een overwinningkje op zich, nietwaar? :P

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Ma 11 Apr 2011, 19:48
door find_your_spot
VIRM schreef:FYS: misschien heb ik te snel door de reacties gescrolld, maar heb je die compensatie gekregen?

Maar ze hebben erkend dat het probleem bij hun lag. Dus dat is al een overwinningkje op zich, nietwaar? :P

Elke vorm van leven als reactie terug is een overwinning!

Nee, nog geen compensatie.

Het gaat mij er gewoon om dat je een inhoudelijke reactie terug krijgt.

Niemand voelt zich serieus genomen met zo'n standaard-aan-klik-antwoord-mailtje...

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Ma 11 Apr 2011, 23:42
door VIRM
Sja... Het kan dus zover gaan dat dezelfde miep eens mijn klacht op 'afgehandeld' had gezet in het systeem en vervolgens (toen ik er zelf achteraan moest gaan) glashard beweerde dat zij mij had gesproken (ja, dat was al een klacht geleden troela :P). Dus ik ken het gevoel. :)

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Ma 11 Apr 2011, 23:50
door find_your_spot
VIRM schreef: Dus ik ken het gevoel. :)

Wat fijn dat ik een lotgenootje heb *O*

Samen gaan we de klantenservice te lijf!

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Di 12 Apr 2011, 00:02
door VIRM
*O*

Voorlopig heb ik niet echt iets lopen, behalve bij de Stadsregio (een reeks aan mijn vorige klachten die nooit serieus werden genomen) en nog een vraag over een knulligheid in de dienstregeling. Ik kan je wel een PM sturen als je meer wilt weten. ;)

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Di 12 Apr 2011, 00:18
door find_your_spot
VIRM schreef:*O*
Ik kan je wel een PM sturen als je meer wilt weten. ;)

MSN: find_your_spot@hotmail.com :Y

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Di 19 Apr 2011, 14:41
door find_your_spot
We've got new mail

Geachte heer FYS,

Na aanleiding van uw reactie hebben wij opnieuw contact gezocht met onze collega's die lijn 66 verzorgen. Onze collega's hebben onderzoek gedaan waarom bus 66 op maandag 28 maart niet is verschenen op het Centraal Station van Utrecht. Hieruit bleek dat de bus onderweg met een technisch mankement te maken heeft gekregen. De chauffeur kon de rit daardoor niet voortzetten.

Om dit probleem op te lossen en onze reizigers toch van dienst te kunnen zijn, heeft de chauffeur direct melding gedaan bij onze collega’s van de Centrale Verkeersleiding. Zij kunnen - indien mogelijk - een reservebus en -chauffeur inzetten om de dienst over te nemen. Op 28 maart waren er hiervoor geen mogelijkheden. Dit spijt de dienstdoende chauffeur en onze collega’s zeer.

Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Connexxion klantenservice


Het gaat vooruit, dit klinkt al wat beter dan een standaard antwoord. Nog maar een mailtje er achteraan, we gaan door tot de dagkaart. :Y

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Di 19 Apr 2011, 15:48
door Suus
Waarom wil je perse die dagkaart? Je hebt er eigenlijk geen recht op dus waarom blijf je dan toch zo doorhameren dan?

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 20 Apr 2011, 18:06
door htm_tram
Geert schreef:Wel apart dat Connexxion in dit topic zo te zeik wordt gezet terwijl het aandeel van Connexxion in de totale vertraging misschien net zo groot is als het aandeel van GVB en het missen van je aansluiting in Amsterdam.
Omdat we van de GVB geilers niet over GVB mogen zeuren denk ik... :?:

Re: Connexxion Klantenservice

Geplaatst: Wo 20 Apr 2011, 18:10
door MdJ
Hoezo niet?