Connexxion Klantenservice

Alle reiservaringen die je met het OV hebt. Korte reiservaringen mogen in het algemene maandtopic. Grote fotoverslagen passen beter bij OV in Beeld.
Gebruikersavatar
htm_tram
Berichten: 1111
Lid geworden op: Vr 14 Mar 2008, 08:35

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor htm_tram » Wo 20 Apr 2011, 18:53

omdat ze anders boos worden dat we GVB aanvallen en dak kan niet en dat mag niet...

*heeft net een klacht naar CXX ingestuurd, hoelang duurt hetvoor dat je een antwoord terug krijgt?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...

MdJ
Berichten: 3801
Lid geworden op: Wo 12 Mar 2008, 21:47
Locatie: Maartensdijk

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor MdJ » Wo 20 Apr 2011, 19:58

neehoor :')

Degene die "aangevallen" werd, werkt zelf bij het GVB. Hetzelfde als je je eigen werkgever openbaar onderuit haalt. DAT is te begrijpen.

Maar mensen die niks met het GVB te maken hebben, kunnen toch gewoon kritisch zijn op het GVB...? :')
Bij twijfel: gebruik beton.

Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 31488
Lid geworden op: Ma 17 Mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor Suus » Wo 20 Apr 2011, 20:08

Werkt bij het GVB terwijl hij niet werkt. Dit hele verhaal is gewoon belachelijk, hij zoekt het maar uit maar als ik de helpdeskmedewerker was had ik allang genoeg gehad van dit soort crap.
Rame à l'approche

Gebruikersavatar
Caspar
Berichten: 6588
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 10:37

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor Caspar » Wo 20 Apr 2011, 20:32

De kans is ook aanwezig dat men op de werkvloer hartelijk lacht als hij een keer belt, dan gebaart de call center agent naar zijn collega's: ''Ik heb 'm aan de lijn, moet je horen'' waarop 'ie op de luidspreker wordt gezet en alle collega's niet meer bijkomen van het lachen, omdat ze hem allemaal eerder al eens aan de lijn hebben gehad.
Niet hatelijk bedoeld, maar zo gaat er wel aan toe :wink:

Gebruikersavatar
Vinny
Berichten: 11003
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 19:07

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor Vinny » Wo 20 Apr 2011, 20:53

htm_tram schreef:omdat ze anders boos worden dat we GVB aanvallen en dak kan niet en dat mag niet...

*heeft net een klacht naar CXX ingestuurd, hoelang duurt hetvoor dat je een antwoord terug krijgt?

Doe nou toch niet zo verongelijkt jongen. Iedereen geeft hier zijn eigen mening, dus wanneer jij denkt over het GVB te moeten zeiken dan heb je hier een platform voor. :roll:
"Dames en heren. Op dit moment zijn er geen bijzonderheden. Onze excuses voor het ongemak"

find_your_spot
Berichten: 3046
Lid geworden op: Wo 18 Mar 2009, 09:13

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor find_your_spot » Wo 20 Apr 2011, 22:54

MdJ schreef:neehoor :')
Degene die "aangevallen" werd, werkt zelf bij het GVB. Hetzelfde als je je eigen werkgever openbaar onderuit haalt. DAT is te begrijpen.

8-) Helemaal goed

Bee schreef:Werkt bij het GVB terwijl hij niet werkt.

Er bestaat ook nog iets als in dienst zijn maar op non-actief te zijn geplaatst :Y
For Your Railroad Adventures

Gebruikersavatar
htm_tram
Berichten: 1111
Lid geworden op: Vr 14 Mar 2008, 08:35

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor htm_tram » Do 21 Apr 2011, 07:39

@Vinny,

Ik gaf alleen antwoord op de vraag die werd gesteld ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...

find_your_spot
Berichten: 3046
Lid geworden op: Wo 18 Mar 2009, 09:13

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor find_your_spot » Vr 06 Mei 2011, 19:48

Sorry voor de schop, maar dit is ongelofelijk!

Net even naar de brievenbus gelopen om te kijken of er post was...

In een nette enveloppe met tekst, uitleg en excuses zat deze prachtige dagkaart bijgesloten! *O*

Ladies and gentlemen, we got him:
Afbeelding

Pas vanaf nu ben ik weer een blije reiziger, zó moet je klachten afhandelen! Het kan dus wel, alleen moet je er wat moeite en emails tegenaan gooien. :Y
For Your Railroad Adventures

Gebruikersavatar
Vinny
Berichten: 11003
Lid geworden op: Do 13 Mar 2008, 19:07

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor Vinny » Vr 06 Mei 2011, 21:36

Nou gefeliciteerd dan maar. Al ben ik blij dat ik niet bij een call-centre werk en de hele dag telefoontjes van FyS en aanverwanten krijg... :')
"Dames en heren. Op dit moment zijn er geen bijzonderheden. Onze excuses voor het ongemak"

Wubbo
OVNL-beheerder
Berichten: 9548
Lid geworden op: Zo 09 Mar 2008, 16:44
Locatie: Den Haag

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor Wubbo » Vr 06 Mei 2011, 21:38

Ik vraag me wel af waar Novio rijdt en of ie ook geldig is bij Breng. Misschien moet je daar nog even achteraan bellen? :X

Klaasje
Berichten: 5989
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 23:01
Locatie: Groningen

Re: Connexxion Klantenservice

Berichtdoor Klaasje » Vr 06 Mei 2011, 21:57

Breng=Merknaam+Novio


Terug naar “OVer je Reiservaringen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten