OVer je reiservaringen in december 2011
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: OVer je reiservaringen in december 2011
De nieuwste treinstellen zijn dus alleen voorbereid op het nieuwe systeem dat koplopers hebben met Wifi en grote schermen (dat heet OBIS). Dat is dan ter vervanging van de binnendisplays, dus die zijn niet geplaatst. Typisch NS heeft V-IRM nog altijd OBIS niet uitgerold in V-IRM, terwijl de eerste proeven in 2005 waren...
Re: OVer je reiservaringen in december 2011
Voor de liefhebber: er is al minstens al een VIRM dat wel van OBIS is voorzien. De uitrol dat is dus eindelijk begonnen.
Re: OVer je reiservaringen in december 2011
En dat is de m8647
Re: OVer je reiservaringen in december 2011
Ik zat trouwens afgelopen woensdag in de m8647 en OBIS werkte prima. Er kwam ook een melding op het scherm dat we onze bagage niet moesten vergeten
Re: OVer je reiservaringen in december 2011
was nog in 2011- schuddebuiken in de laatste wagen van VIRM.
Zat 2x maal in de laatste wagon-in die 4 wagenstellen hou ik niet zo van die gedeelde A-B=1e/2e klas. Maar Heerlen-Sittard en later Arnhem-Utrecht was echt vreselijk door elkaar rammelen-dan zouden die vrolijke schuddebuikjes van de reclame er zo weer uitvliegen-als ik die ooit gegeten zou hebben.
Vanwege voorziene grote toeloop op Maastricht was het overstappen in Sittard- in Weert werd omgeroepen dat de ruitenwissers in stel 1 het niet deden-in EHV werd het afgekoppeld-zodat ieder naar het laatste deel moest.
Kan me eigenlijk niet herinneren dat het ooit zo erg was- spoor kapot gereden door die goederentreinen? (dat was vroeger altijd de verklaring van vakmensen)
Zat 2x maal in de laatste wagon-in die 4 wagenstellen hou ik niet zo van die gedeelde A-B=1e/2e klas. Maar Heerlen-Sittard en later Arnhem-Utrecht was echt vreselijk door elkaar rammelen-dan zouden die vrolijke schuddebuikjes van de reclame er zo weer uitvliegen-als ik die ooit gegeten zou hebben.
Vanwege voorziene grote toeloop op Maastricht was het overstappen in Sittard- in Weert werd omgeroepen dat de ruitenwissers in stel 1 het niet deden-in EHV werd het afgekoppeld-zodat ieder naar het laatste deel moest.
Kan me eigenlijk niet herinneren dat het ooit zo erg was- spoor kapot gereden door die goederentreinen? (dat was vroeger altijd de verklaring van vakmensen)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten