Daar het hoog en hoog tijd voor ja.Caspar schreef:Wordt het niet tijd voor een Luxemburgs reiservaringen topic?
Vooral een reistopic met grasmaaiers .
Daar het hoog en hoog tijd voor ja.Caspar schreef:Wordt het niet tijd voor een Luxemburgs reiservaringen topic?
Bij Parkwijk volgens P2000.Bee schreef:Er was een aanrijding ergens in Almere.
Brussel Nationaal Luchthaven. Maar de Belgen vinden "Luchthaven" onnodig, en roepen continu "Brussel Nationaal" om. In het Engels "Brussels National", Duits "Brussel National", en het Frans "Bruxelles-National". Maar daarachter komt een toevoeging in de trend van "Voor reizen van- en naar het vliegveld en station Brussel Nationaal is een diabolo-toeslag verplicht"....Caspar schreef:Wat is Brussel Nationaal voor station?
Die moeite neemt Connexxion nooit voor omleidingen. En dat snap ik eigenlijk niet (met betrekking tot vervallen haltes, vervangende haltes is een ander verhaal), want Infoxx weet wel aan de reiziger te vertonen welke haltes niet aangedaan worden, maar voert dat niet door in de haltelijst.VIRM schreef:
Vandaag tijdens Konginnedag twee keer met de 394 (R-Net lijn) binnen Zaandam geweest. Wegens een vrijmarkt in de Zaandamse wijk Poelenburg was de route aangepast. De halte-afroep had er een beetje heel erg veel moeite mee. Kennelijk heeft Connexxion dit niet goed geupdate voor vandaag?
Het lijkt mij toch een kleine moeite om de haltevolgorde aan te passen?Raymond schreef:Die moeite neemt Connexxion nooit voor omleidingen. En dat snap ik eigenlijk niet (met betrekking tot vervallen haltes, vervangende haltes is een ander verhaal), want Infoxx weet wel aan de reiziger te vertonen welke haltes niet aangedaan worden, maar voert dat niet door in de haltelijst.VIRM schreef:
Vandaag tijdens Konginnedag twee keer met de 394 (R-Net lijn) binnen Zaandam geweest. Wegens een vrijmarkt in de Zaandamse wijk Poelenburg was de route aangepast. De halte-afroep had er een beetje heel erg veel moeite mee. Kennelijk heeft Connexxion dit niet goed geupdate voor vandaag?
M'n ervaring in Utrecht was dat het zelfs na meer dan een maand omleidingen nog niet werd aangepast. Nu was dat wel een omleiding waarbij de chauffeur simpel even de afroep goed kon zetten vlak voor het einde ervan (lange omleiding met als enige tijdelijke halte een halte die net om de hoek bij de normale stond). Wel in het voordeel van de reiziger dus in dit geval: als 't verwerkt was zou de ritprijs hoger worden.marvinkok schreef:Dan moet er toch al gauw een maand van omleidingen zijn heb ik het idee voordat de haltevolgorde aangepast wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten