OVer je reiservaringen in augustus 2012

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2012

Bericht door TheKnitter »

Vandaag had ik lijn 12 vanaf Maasplaza naar huis (bushalte Fazantplein Zwijndrecht). Kwam eerst vanaf lijn 8 uit de Dordtse Kil. Daar was de omroep even in de kroten, die had het over "busstation Maashaven Zuid" :shock:
Toen lijn 12 die bij Maasplaza al -2 te pakken had. Op Zwijndrecht -4, vertrek optijd. Ongeacht de tijdhaltes had de bus bij Fazantplein weer -6 terug :o
En in Zwijndrecht zat ik met nog één iemand in de bus, die bij Fazantplein er nog in zat. Was weer lekker "druk" :lol:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2012

Bericht door Thom91 »

Jurre schreef:
Milco1995 schreef:De Connexxion 9248-9253 (Mercedes-Benz Citaro G's) reden op lijn 360 tussen Alkmaar en Heerhugowaard, maar deze zijn daar inmiddels weg. De 9248-9251 rijden op de lijnen 300/310/N30, maar waar de 9252 en 9253 nu zijn gebleven is nog onbekend. Misschien toch op de 320? (Lijkt me niet, maar je weet het nooit...)

Had die gelede Citaro bij Eemnes ook R-net-opschriften of alleen een rood/grijze kleur?
Als ik me goed herinner stonden er inderdaad R-Net opschriften op. Het koersdisplay toonde ''999 Geen Dienst'' en het was de 9189, kan dat??
De 9252 was gister nog actief op lijn 360.
Komt wel goed schatje.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2012

Bericht door Justin »

Knitter, hoe laat was dat?

Ik had om 19:20 in Zwijndrecht lijn 12 naar Bolenstein :P. Daar zaten bij aankomst in Zwijndrecht al 2 mensen in, en daarna stapten er met mij ook nog eens twee personen in. STUKKEN drukker ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2012

Bericht door Joshua »

Afgelopen week toen ik van school naar huis ging 2 keer vertraging gehad. Van een half uur en van bijna een uur. Hopelijk zet deze trend zich niet voor de rest van me studie.
VIRM
Berichten: 7571
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen in augustus 2012

Bericht door VIRM »

Het was weer feest gisteren!

Mijn reis Zaandam - Leiden begon in de t873. Het viel op dat het Maastrichtse deel van de trein uit een VIRM-6 bestond.
Op Amsterdam Sloterdijk week een typisch gevalletje van 'domme koe staat voor de treindeur en springt nog net op tijd aan de kant als ze ziet dat er een slechtziende uit de trein stapt en giechelt ontzettend dom. Echt HA-TE-LIJK dat soort domme koeien die met hun koeienkop nog gaan giechelen ook... Dus maar even vermanend toegesproken en maar hopen dat er nog net genoeg hersencelletjes inzitten om de boodschap ook op te pikken.

Op Sloterdijk werd er omgeroepen dat Schiphol er op last van de brandweet uitlag en dat de verstoring nog tot 20:30 zou duren. Er werd geen alternatieven aangeboden en en er werd geen omreismogelijkheid gemeld voor Leiden/Den Haag. Typisch.

Ik nam plaats in de tweede bak van het achterste treinstel van de aansluitende t2177. Toen wij bijna Haarlem binnenreden werd er omgeroepen dat het achterste treinstel (nummer werd omgeroepen) achter zou blijven in Haarlem. Resultaat was veel verontwaardigde reizigers (dit was niet van tevoren bekend) en een hele volksverhuizing van achteren naar voren.
Na de ontkoppeling riep de machinist om dat dit kwam door een mankement aan het achterste treinstel en dat hij de vertraging zou proberen in te halen. Vertrek was met +4 en aankomstvertraging in Leiden was met +3, dus er was niet echt sprake van de vertraging eruit rijden.

Op Leiden Centraal kwam kennelijk het treinverkeer weer een beetje op gang richting Schiphol. In ieder geval had de omroepster het er erg druk mee. :)
Beul van de blindegeleidelijn
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten