Daniel schreef:Hmm, alweer. Die is daar eerder deze week ook al gesignaleerd.
Vast dezelfde dan, vast een reden dat 'ie er staat

Daniel schreef:Hmm, alweer. Die is daar eerder deze week ook al gesignaleerd.
OVAMS schreef:Net sprongen de achterste deuren in een trapwagen op GVB-tram 5 opeens open in de bocht tussen Parnassusweg & Station Zuid, en ook nog een keer bij het Leidsebosje. De trambestuurder had het niet eens door, maar hij is wel gewaarschuwd door een reiziger. Gelukkig was de tram niet echt druk, anders had het misschien wel heel anders afkunnen lopen
.
Rijgedrag: Matig//Gevaarlijk, hij dacht volgens mij dat hij op de IJtram 26 reed en ging ook met harde snelheden door de bochten
iljitsch schreef:Dit is volgens mij de bizarste dienst die de NS in de aanbieding heeft: Utrecht CS - Utrecht Maliebaan. Vertrek om 16.46 u, we rijden Utrecht Overvecht voorbij en stoppen dan ter hoogte van de A27. De machinist wandelt de SLT door en wenst mij beleefd een goede dag en een paar minuten later gaan we verder in omgekeerde richting. We nemen nog even een paar gelijkvloerse overgangen middenin de stad en we zijn precies twee minuten na sluitingstijd bij het spoorwegmuseum.
Ardan schreef:Volgens mij is dat inderdaad niet echt de bedoeling, je moet ook een speciaal kaartje kopen voor die museumpendel.
KM46 schreef:Ardan schreef:Volgens mij is dat inderdaad niet echt de bedoeling, je moet ook een speciaal kaartje kopen voor die museumpendel.
Dat kaartje is per 14 november 2012 afgeschaft als mijn informatie klop.
Fles schreef:Je bedoelt: Dat hebben ze er als een dief in de nacht uit gesloopt. Vooral zonder het tegen iemand te zeggen. Zoals NS daar wel vaker een handje van heeft overigens.
Justin schreef:Enfin, om 18:30 vertrokken we naar Utrecht, waar we om 19:40 aankwamen. Op weg zag ik dat de overgang door Meteren bij de halte Kalenberg was afgezet door de politie. A-ha, daar was er dus een fout gemaakt. Frappant genoeg is die overgang/weg daar al een week of twee afgesloten door wegwerkzaamheden... Nou ja, weten we dat ook weer!
Fles schreef:Psst... we zijn in een nieuwe maand beland
Terug naar “OVer je Reiservaringen”
Gebruikers op dit forum: Mikos en 3 gasten