Deutschlandpass

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Deutschlandpass

Bericht door Cookie »

Komende maand is er in Duitsland een 'aanbieding', waarbij je 1 maand gebruik mag maken van alle treinen aldaar met een zgn. Deutschlandpass. Deze kost EUR 299,- voor 26+'ers en EUR 249,- voor 26-'ers.

Wellicht heeft iemand er iets aan ;) . Meer info hier: http://www.bahn.de/deutschlandpass .
Deutsche Bahn schreef:Wer in Deutschland reist, braucht keinen Reisepass! Wer jedoch besonders günstig reisen will, braucht den Deutschland-Pass der Bahn!

Damit wird Deutschland als Reiseland noch schöner! Mit dem Deutschland-Pass können
Sie zwischen dem 1. Juli und dem 31. August 2008 einen Monat lang in Zügen Ihrer Wahl quer durch Deutschland fahren.

Er gilt für die 2. Klasse und kostet Sie nur 299,- EUR! Für Jugendliche bis 26 Jahre gibt es den Deutschland-Pass schon ab 249,- EUR. City Night Line ist gegen Aufpreis buchbar. Den Deutschland-Pass können Sie einfach online auf bahn.de bestellen oder überall wo es DB-Fahrkarten gibt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Deutschlandpass

Bericht door Aking »

Zonde dat ze CNL zitplaatsen dr niet bij hebben zitten...
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Deutschlandpass

Bericht door IC3 »

Zeer interessant, T-o-F!
Dank voor het posten. :)
(Al zal voor mij m'n BahnCard 25 icm Sparpreis 50 voordeliger uitpakken :-P)
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Deutschlandpass

Bericht door Daan »

Leuk, maar heel veel heb je er denk ik niet aan als je niet dicht bij de grens woont :P
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Deutschlandpass

Bericht door webguy »

Voor de details moet je effe op OVL kijken, maar: deze kaart heeft andere voorwaarden dan een 'normale' netkaart, en hij is alleen geldig in treinen van de DB (maar Metronom moet DB kaart dan weer accepteren). Wil je dit doem neem dat dan in gedachte ;)
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Deutschlandpass

Bericht door Daan »

Mwa, ik begin er niet aan, met Gn - Leer en terug ben ik al een halve dag kwijt door die paupers bij Arriva...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten