OVer je reiservaringen in mei 2013

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: OVer je reiservaringen in mei 2013

Bericht door microshit »

Ervaring van vrijdag:
Halte Heidelberglaan, instappen in lijn 11. Achterste deur was open, en voor ons het handigst. Ik sta met één been net binnen, besluit chauffeur de deuren te sluiten. Worstelen met de deur nog, m'n vriendin stond dus nog buiten. Helaas was de deur een beetje sterk dus kon niet anders dan mijn lot te accepteren. Uitgestapt bij Botanische Tuinen en gewacht op de volgende waar m'n vriendin dus wél in zat.
"Hart voor de klant" noemen ze dat...
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: OVer je reiservaringen in mei 2013

Bericht door hauptbahnhof »

Mocht je niet via de achterdeur dan ofzo? Want dan zou ik wel naar de chauffeur zijn gelopen om te vragen waarom... Of kwam je net op het laatste moment aanrennen?
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: OVer je reiservaringen in mei 2013

Bericht door microshit »

Bij deze lijn is het gebruikelijk dat alle deuren mogen worden gebruikt om in te stappen. Ik, en mijn vriendin, stonden gewoon keurig te wachten om in te kunnen stappen omdat er nog een paar mensen voor ons moesten. Van net komen aanrennen was dus geen sprake. Ik was op dat moment te boos en opgefokt om verhaal te halen bij de chauffeur, op een rustiger moment wel bericht gestuurd naar de klantenservice.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in mei 2013

Bericht door Geert »

microshit schreef:"Hart voor de klant" noemen ze dat...
Hard door de stad...
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: OVer je reiservaringen in mei 2013

Bericht door hauptbahnhof »

Klantenservice is altijd handig maar in dit geval lijkt het me toch minder zin te hebben dan naar de chauffeur te zijn gelopen. Helemaal als je al gewoon op de halte al staat is het niet netjes van de chauffeur om zo te handelen.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: OVer je reiservaringen in mei 2013

Bericht door M57 »

Vorige week kreeg ik op lijn 16 in Amsterdam ook vrij hard de instapdeur in m'n maag gesplitst :evil: Vervolgens kwam ik terecht in een groep joelende puberende randdebielen. Het was weer eens de Amsterdamse versie van "welkom".
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten