Het grote OVInfo-app topic

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Somoht
Berichten: 1350
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 22:03

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Somoht »

Je moet hem opnieuw starten (weg-swipen uit recente-apps of stoppen via os-settings). Heb nog geen manier gevonden dat het zonder dat goed gaat.

Incorrecte halte-toegankelijkheid kan je hier dumpen of emailen (ovinfo@ovapi.nl). Wel handig als je ook meteen precieze haltenummer hebt, in BRU staan ze iig op de haltepaaltjes.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Hainje »

Somoht schreef:in BRU staan ze iig op de haltepaaltjes.
FYI, in Brabant op de haltevertrekstaten. (bijv.: 7300-XXXXX)
🍉
Daelea
Berichten: 1110
Lid geworden op: do 31 dec 2009, 15:42

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Daelea »

Wauw. Ziet er heel goed uit, net even mee zitten spelen, en het werkt prima, geen crashes! (LG G2, Android 5.0.2). Wel eens dat het jammer is dat de aankomsttijden verdwenen zijn. Ik ben wel weer heel erg te spreken over de mogelijkheid om vertrektijden in de toekomst op te zoeken, dit miste ik altijd in ongeveer alle ov-apps *O*
Busfoto.nl
Berichten: 856
Lid geworden op: za 27 feb 2010, 03:26
Contacteer:

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Busfoto.nl »

Haal je de haltetoegankelijkheid niet ergens anders vandaan?

Ik heb hieronder al een overzichtje voor je gemaakt.
------------
- Bij het lijnenoverzicht, voordat je een speciale rit hebt aangeklikt, zie je de haltetoegankelijkheid nog niet staan.
- Er zitten al lijnkoppelingen in van de nieuwe dienstregeling (7<>5), is dat de bedoeling?


De volgende halten zijn toegankelijk en hebben blindegeleidelijnen:
50001450 Sint Jacobsstraat
50001460 Sint Jacobsstraat
50003330 Vredenburg
50003340 Vredenburg
50006730 Tolsteegbrug
59150370 Marnixlaan
59150330 Muyskenweg
59150340 Muyskenweg
59150480 De Bazelstraat
50000310 Kleine Singel
50000320 Kleine Singel
50000330 Wittevrouwenbrug
50000340 Wittevrouwenbrug
50002070 Graadt van Roggenweg
50002080 Graadt van Roggenweg
50002530 Overste den Oudenlaan
50001370 Vondellaan
50001380 Vondellaan
50000850 Bleekstraat (blindegeleidenlijn niet zeker)
50000860 Bleekstaat (blindegeleidenlijn niet zeker)
50006830 Maliebaan
50006840 Maliebaan
50101030 De Kromme Rijn
50101040 De Kromme Rijn
50001030 of 501090 (richting Uithof) Rubenslaan (andere richting was al toegankelijk)
50001270 Socrateslaan
50001282 Socrateslaan
50003790 Kanaleneiland
50003800 Kanaleneiland
??? P+R Papendorp (haltes lijn 48 beide richting toegankelijk; voor overige lijnen alleen de routes VANAF CS)
51110020 Sportpark Rijnvliet
51110030 Sportpark Rijnvliet
51110040 Strijkviertel
51110050 Strijkviertel
50000050 24 oktoberplein
50000060 24 oktoberplein
50002022 Welgelegen
50005210 Beethovenlaan (ook blindegelijdelijn)
50001970 Everard Meysterlaan
50001980 Everard Meysterlaan
50007111 Spinozaweg
50007120 Spinozaweg
50002010 Den Hommel
51111210 Tweede Westerparklaan
51111220 Tweede Westerparklaan
50100820 Heidelberglaan
50100820 Heidelberglaan
50100510 Heidelberglaan
50100520 Heidelberglaan
50100410 Rijnsweerd Noord
50100420 RIjnsweerd Noord
59250220 Raadhuisstraat
59250232 Raadhuisstraat
59250200 Parkweg
59250212 Parkweg
59250180 Thorbeckelaan
59250190 Thorbeckelaan
59250170 Kaatsbaan
59250160 Kaatsbaan
59250081 Maarsseveensevaart
59250091 Maarsseveensevaart
59150060 Oud Zuilen
59150070 Oud Zuilen
59151200 JM de Muinck Keizerlaan (alleen 34 richting Maarssen)
59100090 Zwembad Blauwkapel
59100100 Zwembad Blauwkapel
59200220 Fazantlaan
59200230 Fazantlaan
59100070 Centrum
59100080 Centrum
50000230 Winklerlaan
50000240 Winklerlaan
Somoht
Berichten: 1350
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 22:03

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Somoht »

Het is precies dezelfde halte-toegankelijkheids data als in de oud versie, al was in de oude versie de toegankelijkheid bij de halte een combinatie met toegankelijkheid voertuig. Als die onbekend was, dan was er geen icoontje, was het voertuig niet toegankelijk dan was halte niet toegankelijk.

Wat is die lijst precies? Ik heb steekproefsgewijs gekeken en er zitten wel een paart haltes in die als toegankelijk staan?
Busfoto.nl
Berichten: 856
Lid geworden op: za 27 feb 2010, 03:26
Contacteer:

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Busfoto.nl »

Zelf opgesteld lijstje. Sommige haltes hadden volgens jouw dataset wel een blindegeleidelijn maar waren niet toegankelijk. Anderen waren in 1 richting volgens dataset wel toegankelijk, maar andere richting niet. Ik kan zo snel in de Userstop van Qbuzz zien welke haltecode van welke richting is, dan heb ik ze allebei er in gezet.
Somoht
Berichten: 1350
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 22:03

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Somoht »

Ok.. De toegankelijkheid is geschouwd allemaal in 2014 door toen nog de BRU. Ik zal de lijst wel doormailen naar de haltebeheer groep van NDOV maar ik weet niet wat daarop de actie gaat worden.
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Raymond »

Lay-out ziet er lekker fris uit in de nieuwe versie en is lekker overzichtelijk. :pos: Ook de verbeteringen in het rittenscherm vind ik erg handig. App is lekker snel en is nog niet vastgelopen. Ik heb nog wel wat andere opmerkingen:
- Het is niet meer mogelijk om haltes te verwijderen uit de lijst recente haltes, weliswaar heb je nu ook de favorietenfunctie maar het zelf kunnen wissen uit de recente lijst helpt om de app wat minder ruimte te laten innemen op de telefoon, zeker als de app wat langer op de telefoon staat.
- Het = symbool bij OV dat op tijd rijdt vind ik niet heel duidelijk, ik denk dat het met alleen de lichter gekleurde tijd duidelijk genoeg is.
- Als je in het haltescherm zit, kan je alleen een nieuwe halte selecteren door op de pijl terug van Android te drukken, mijn eerste ingeving was door bovenin op de haltenaam te klikken om daar een nieuwe zoekopdracht te kunnen doen. Ik zie dat dit nu de plek is geworden waar meerdere haltes gegroepeerd zitten, misschien is een zoekknop naast het favorietensymbool dan een optie?
- En zoals eerder gezegd: het ontbreken van de aankomsten vind ik best een gemis. Dat maakte het wat makkelijker om op het beginpunt te controleren waar de (vertraagde) bus ergens gebleven is, vertraging uit de vorige rit wordt immers lang niet altijd doorgegeven.
Somoht
Berichten: 1350
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 22:03

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Somoht »

- Punt 1: de gebruikte opslag voor recente haltes is dermate klein dat dat echt geen significante ruimte inneemt. Ik kan daar alle haltes kwijt en dan zou je er nog niets van merken. Er zit overigen een limiet op van de laatste 50. Weghalen

- Ik heb proefondervindelijk ondervonden dat de lichtgroen vs zwart vs donker moeilijk te onderscheiden zijn als er fel zonlicht op het toestel staat, daarnaast was het niet altijd geheel duidelijk wat elke kleur nu precies inhield dat is nu iig iets duidelijker. Daarnaast is het gebruik van uitsluitend kleuren in een interface eigenlijk een not-done qua toegankelijkheid.

Er is ook een "hambuger-menu" als je op drie-streeptje icoon drukt linksboven. Of swiped vanaf het scherm links. In dat menu kan je direct naar het startscherm. Of straks (in volgende release) ook direct naar zoeken.


Aankomsttijden: Ik had al verwacht dat de meest veel-komende klacht zou worden, ik was en ben op zoek naar de best oplossing hiervoor.
matti93
Berichten: 251
Lid geworden op: vr 01 nov 2013, 19:53

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door matti93 »

Ziet er mooi uit, toch een paar puntjes:
De routestrip bij vervallen haltes gaf me de indruk dat er daar vertraging was (rode strip). Misschien dat een grijze strip en een kruis door het bolletje beter werkt, de rode kleur zit immers ook al bij de doorgestreepte vertrektijd.
Het "="symbool vind ik niet mooi staan, ik denk dat daar een plaatje van een klok beter de lading dekt, namelijk dat de bus op tijd rijdt én dat de tijd bekend is.
Ik mis een manier om van de vertrektijdenpagina naar de lijnpagina te gaan, om bijvoorbeeld snel te zien wanneer de volgende bus komt. Op de haltepagina's is dat mooi opgevangen met de weergave per lijn (erg handig!), maar de pagina waar ik via menu -> lijnen kom is toch anders en geeft een erg mooi overzicht van de route en de bussen op de route. Die zou misschien wat meer geïntegreerd kunnen worden.
De toegankelijkheid hier in de regio (Utrecht/Zeist) is zo achterhaald dat het er net zo goed helemaal niet bij kan staan.
Iets anders waar ik erg op had gehoopt is naar beneden slepen om te vernieuwen. Zeker bij de haltepagina's lijkt dat me nuttig.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Daniel »

Net ook maar eens de beta geïnstalleerd, ziet er goed uit en werkt vooralsnog uitstekend (LG G3, Android 5.0). Wel eens met eerdere opmerkingen hier dat het = symbool bij op tijd rijdende ritten niet echt past en de lading ook niet zo dekt.

Wel nog een wens: zou er naast sorteren op tijd of lijn bij de haltepagina's ook een optie kunnen komen om te sorteren op richting? Dat zou vooral praktisch zijn bij haltes als Utrecht Centraal waar vaak vele lijnen via dezelfde route een bepaalde kant uit gaan, maar ook in andere steden komt dat uiteraard (in iets beperktere mate) voor.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JvD.
Berichten: 34
Lid geworden op: di 18 feb 2014, 19:07

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door JvD. »

Heel mooi gedaan, maar ook ik mis de aankomsttijden. Hopelijk vind je daar een oplossing voor.
- Top is ook het kaartje met de route en het voertuignummer, heel duidelijk!
- Lijnnummers ook in QbuzzGD-gebied aanwezig,
- Mooie oplossing voor de recente en favorietenhaltes om alle lijnen in één blok aan te geven. VRAAG: is het mogelijk om bij haltes waar meer bussen komen, direct op het lijnnummer te tikken, zodat je direct ziet wanneer de eerstvolgende bus van die lijn vertrekt? Bij Hoofdstation Groningen bijvoorbeeld komen volgens het overzicht 48 lijnen, als je weet dat je met lijn 6 moet en daarop tikt, zou je de eerstvolgende rit moeten krijgen. Tikken op de haltenaam zou dan het complete overzicht bij die halte moeten opleveren.

Toestel: Sony Xperia Z, Android 5.1.1, gebied Qbuzz GD Gronningen-Stad e.o.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Geert »

Van het weekend de update geïnstalleerd en inderdaad een mooie verbetering. Ik gebruik de app niet zo vaak (reis vrijwel nooit meer met bus of tram), maar wat mij zo snel opviel:

- Ik zou de FAB bij de vertrektijden vervangen door een pull to refresh, de FAB zit nu beetje in de weg en PTR is een gebruikelijke actie geworden voor gebruikers;
- zwarte bolletjes in routestrip leveren nogal slecht contrast op met de blauwe lijn. Zou de zelfde kleur blauw maken of een lichtere, contrasterende kleur;
- zou het mooier zijn om geen blindengeleidepoppetje te tekenen in plaats van een poppetje met een kruis erdoor?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Daniel »

Owja, nog wat. Hoe ver kijkt de app eigenlijk vooruit voor de vertrektijden? De halte het dichtst bij mijn huis is "Amersfoort, GSG Arnhemseweg" waar ik als ik op dit moment kijk doodleuk alvast lijn 623 naar Amersfoort GSG Paladijnenweg van 8.41 uur morgenochtend krijg te zien. Lijkt me ietwat ruim vooruitkijken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Somoht
Berichten: 1350
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 22:03

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Somoht »

Hij toont de eerstvolgende 90 minuten.

FAB vs swipe-to-refresh. Nadeel van swipe/pull to refresh is dat je helemaal naar boven moet scrollen. Ik zit er nu wel over na te denken om beide te doen. Blijft dat swipe-to-refresh ook weer niet intuïtief is omdat je nooit extra elementen bovenaan zoals de Gmail krijgt maar onderaan. Dit was/is de reden dat er nu alleen een FAB is.

Die lijnenblokken klikbaar maken per element is a no-go. Voor elk druk-baar element heb je 48 (d)pixels + 16 pixel marge nodig om het klikbaar te houden.

Sorteren op richting is een leuk idee maar niet echt praktisch uitvoerbaar. Bestemmingsnamen zeggen niet altijd evenveel over richting en als je een systeem wilt maken zoals de bestemmingskleuren moet iemand dat voor elke stad bij gaan houden. Ik denk niet echt een praktisch idee.

Navigatie tussen lijnlint en vertrektijden van alleen lijn is ook nog een verbeterpunt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Daniel »

Vanavond nog eens twee screenshotjes gemaakt van aparte situaties:

Wat betekenen twee tijden bij een halte waarvan eentje een vertraging/vervroeging heeft en de andere op tijd weergeeft? Zoals aan de tijd rechtsboven te zien is klopt de -6 hier immers prima. Overigens zag ik ook lijnen die op zo'n manier zowel +5 als +36 bij één halte toonden...
Afbeelding

Geen idee waar je deze info vandaan haalt, maar deze trein splitst in Utrecht en niet in Gouda. Zelfde trein bekeken in Rijden de Treinen gaf dit wel juist weer trouwens, dus de brondata zou gewoon moeten kloppen.
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JvD.
Berichten: 34
Lid geworden op: di 18 feb 2014, 19:07

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door JvD. »

- Op de kaart verplaatst het bolletje, wat de bus voorstelt, zich real-time met de bus. *bus* Is het in het verlengde daarvan ook mogelijk om de halteinformatie en info bij het infovenstertje bij het voertuignummer (op en bij de kaart) ook realtime te verversen?
- In de oude app werd, wanneer de bus een halte voorbij was, de halteinformatie en de tijden in een donkere kleur afgebeeld, wat ik zeer duidelijk vond. Nu is dat in feite vervangen door de combinatie stippellijn / doorgetrokken lijn, maar is het desondanks mogelijk om de gepasseerde haltes en bijbehorende tijden in het donker weer te geven?
Somoht
Berichten: 1350
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 22:03

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Somoht »

Daniel schreef:Vanavond nog eens twee screenshotjes gemaakt van aparte situaties:

Wat betekenen twee tijden bij een halte waarvan eentje een vertraging/vervroeging heeft en de andere op tijd weergeeft? Zoals aan de tijd rechtsboven te zien is klopt de -6 hier immers prima. Overigens zag ik ook lijnen die op zo'n manier zowel +5 als +36 bij één halte toonden...

Geen idee waar je deze info vandaan haalt, maar deze trein splitst in Utrecht en niet in Gouda. Zelfde trein bekeken in Rijden de Treinen gaf dit wel juist weer trouwens, dus de brondata zou gewoon moeten kloppen.
Eerste: alles qua onder de -6 minuten qua punctualiteit wordt genegeerd qua gerealiseerde tijden, of althans werd genegeerd op de assumptie dat dat onrealistisch was... Got to change that maybe...

Tweede:
oooh fuuuuuuu. Hij kijkt alleen naar de stations en niet naar treinnummers, assumptie dat trein na splitsing niet op zelfde station stopt. Fuuuu, nu moet ik wel die trein rittijden erbij gooien. Ugh, dat is veel werk...

JvD. schreef:- Op de kaart verplaatst het bolletje, wat de bus voorstelt, zich real-time met de bus. *bus* Is het in het verlengde daarvan ook mogelijk om de halteinformatie en info bij het infovenstertje bij het voertuignummer (op en bij de kaart) ook realtime te verversen?
- In de oude app werd, wanneer de bus een halte voorbij was, de halteinformatie en de tijden in een donkere kleur afgebeeld, wat ik zeer duidelijk vond. Nu is dat in feite vervangen door de combinatie stippellijn / doorgetrokken lijn, maar is het desondanks mogelijk om de gepasseerde haltes en bijbehorende tijden in het donker weer te geven?
Uhh het was duidelijk dat het blauwe bolletje je positie is zoals verteld door GPS en het wolkje/rode pinnetje de positie van de bus? Die kaart feature is nog even basic, rest van de functionaliteit vooral wat al bestond in vorige versie heeft en had prio.
-Tweede ding, ik ga nog wel experimenten of rit-overzicht duidelijker kan in onderscheid in wat komt en wat al geweest is. wordt vervolgd.
gebruiker77
Berichten: 911
Lid geworden op: wo 18 dec 2013, 14:24

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door gebruiker77 »

Erg mooie app die toch weer meer informatie biedt dan de vorige. Zoals de geschiedenis van ritten, waarmee je dus eigenlijk kan kijken wat de punctualiteit van je halte is. Leuk dat je de ritten op een kaartje kan volgen.
Wat misschien wel handig kan zijn is dat bij een refresh je automatisch bij de halte komt waar je bent. Daarnaast zou ik het fijn vinden als dat ik een specifieke rit van lijn x bekijk en ik klik dan op x dat ik naar het overzicht van die hele lijn kan. Net zoals in de auto OV app, waar je dan op de bestemming klikte. Verder echt erg mooi uitgewerkt! Knap werk.
WALUIGI96
Donateur
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 20 nov 2015, 19:15

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door WALUIGI96 »

Ik heb me ook ingeschreven als tester en ik moet zeggen dat de app er zeer goed uitziet, wel vallen me enkele dingetjes op:
Allereerst valt me op dat de halte Oploo, Vloetweg/Loonseweg nog genoteerd wordt als Oploo, Rabobank. Enkele jaren geleden is deze halte van naam veranderd, omdat de Rabobank die er in de buurt zat weggegaan is.
Ook valt me op dat er overal een cirkelknop rechts onderin zit voor het verversen. Veel applicaties op Android gebruiken een 'Pull to refresh' actie. Ik zou dat een mooiere oplossing vinden.
Maar de app ziet er zeer goed uit en al een hele verbetering ten opzichte van de vorige versie.
Somoht
Berichten: 1350
Lid geworden op: di 11 sep 2012, 22:03

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Somoht »

Heb die haltenaam gemeld

Swipe-to-refresh werkt niet goed omdat je daarvoor altijd naar boven moet scrollen. Dat is zeker op busstations een stuk onhandiger dan die knop.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door fogeltje »

Busfoto.nl schreef:De regelafstand per "Rij" vind ik te groot en zou instelbaar moeten zijn. Nu zie je op een scherm bijvoorbeeld maar 8 bussen, terwijl ik er 14 fijner zou vinden.
Buiten het gemis van aankomsttijden (wordt aan gewerkt had ik begrepen?) is dit mijn andere grote issue. De app is hierdoor wat minder overzichtelijk geworden.

De meervoud aan informatie (zoals voertuignummers en punctualiteit bij vorige haltes) vind ik wel een grote verbetering. En gelukkig werkt de nachtmodus inmiddels, waardoor het geheel iets rustiger voor mijn ogen is. Ik loop met de dag warmer voor de nieuwe versie.

Dat in tegenstelling tot de nieuwe Connexxion apps.
"Een touringcar is geen bus"
JvD.
Berichten: 34
Lid geworden op: di 18 feb 2014, 19:07

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door JvD. »

Groningen, Hoofdstation valt in drie onderdelen uiteen:
- Treinstation Groningen
- Busstation Groningen, Stationsplein (lijnen 315 en 325) en
- Busstation Groningen, Stationsweg (overige lijnen)
Strikt genomen klopt het voor de buslijnen wel, want alle lijnen halteren bij het station. Maar hierdoor verschijnen 315 en 325 niet in het overzicht met lijnen bij het hoofdstation. Is het mogelijk / gewenst dat 315 en 325 "hernoemd" worden in StationsWEG?
matti93
Berichten: 251
Lid geworden op: vr 01 nov 2013, 19:53

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door matti93 »

Somoht schreef:Swipe-to-refresh werkt niet goed omdat je daarvoor altijd naar boven moet scrollen. Dat is zeker op busstations een stuk onhandiger dan die knop.
Maar voor kleine haltes is het juist ideaal, daar wil je de meest actuele status van de bovenste bus weten. Ik weet niet of dat technisch mogelijk is, maar qua functionaliteit lijkt me dat ze prima naast elkaar kunnen bestaan.
Het viel me verder op dat wanneer mijn verbinding tijdens het refreshen verdwijnt (als ik tijdens het lopen het wifi van thuis kwijtraak), er een foutmelding komt. Als ik vervolgens op die foutmelding druk zie ik vaak niet dat er iets gebeurt. Misschien zou daar een duidelijkere indicatie van een refreshpoging bij kunnen, zodat ik niet als een gek op refresh blijf drukken...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het grote OVInfo-app topic

Bericht door Michael »

Ik vind de nieuwe versie er prima uitzien en ook heel goed werke :pos:

Klein verbeterpuntje: In de oude versie stond bij de positie van de bus ook de betreffende plaatsnaam bij de haltes waar hij tussen reed of stond.

Voorbeeld: Onderweg tussen Terheijden, Hoofdstraat en Terheijden Dorpsplein. In de nieuwe versie ontbreken de plaatsnamen. Die kunnen soms wel handig zijn.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten