Mag ik even kwijt #50

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door webguy »

Waar 'ie hoort, in een museum?
Flauw, flauw, maar wel lager dan de gemiddelde busleeftijd in NL geloof ik...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Oud forumgebruiker »

Volgens mij vroeg ik niet waar hij hoort, maar wat ie daar doet :wink:. En de jonckheren hebben juist een hogere leeftijd dan gemiddeld.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Geert »

Bee schreef:Even iets anders, heeft iemand hier iets meegekregen van het Love Parade drama. In Duitsland kom je er niet onderuit, heb zelfs bij uitzondering zelfs de BILD van afgelopen maandag maar gekocht, want dat is toch wel een van de meest afschuwelijke voorpagina's die ik ooit bij een krant heb gezien, een grote mensenstapel die wordt platgedrukt, waar de dood bij sommige mensen in de ogen staat. Ik denk dat ik die voorpagina maar even bewaar.
Ja, dat is hier ook behoorlijk in het nieuws geweest. Verschrikkelijk zeg, ook hoe al die Duitse politici en andere belanghebbenden proberen onder hun verantwoordelijkheid uit te komen en elkaar de schuld toeschrijven. Dat terwijl er gewoon ernstige basale fouten zijn gemaakt...
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door tsov »

Dit is niet in Rotterdam, maar het Haags Openbaar Vervoer Museum ;) Maar wat die bussen daar deden :?:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Freek »

Dit zijn de bussen die vanuit Rotterdam en Amsterdam naar Den-Haag zijn gereden en jonge medewerkers van GVB en RET hebben mee genomen. Die hadden dan weer, samen met HTM-medewerkers, een kennisuitwisseling.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door find_your_spot »

Freek schreef:Dit zijn de bussen die vanuit Rotterdam en Amsterdam naar Den-Haag zijn gereden en jonge medewerkers van GVB en RET hebben mee genomen. Die hadden dan weer, samen met HTM-medewerkers, een kennisuitwisseling.
Pedro Peters en Gert-Jan Kroon waren die dag ook aanwezig in de bus. Scheen een leuke en geslaagde dag te zijn geworden.

Ging inderdaad over uitwisseling van projecten, ideeën en het terug dringen van agressie in het OV. :Y
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Suus »

Geert schreef:
Bee schreef:Even iets anders, heeft iemand hier iets meegekregen van het Love Parade drama. In Duitsland kom je er niet onderuit, heb zelfs bij uitzondering zelfs de BILD van afgelopen maandag maar gekocht, want dat is toch wel een van de meest afschuwelijke voorpagina's die ik ooit bij een krant heb gezien, een grote mensenstapel die wordt platgedrukt, waar de dood bij sommige mensen in de ogen staat. Ik denk dat ik die voorpagina maar even bewaar.
Ja, dat is hier ook behoorlijk in het nieuws geweest. Verschrikkelijk zeg, ook hoe al die Duitse politici en andere belanghebbenden proberen onder hun verantwoordelijkheid uit te komen en elkaar de schuld toeschrijven. Dat terwijl er gewoon ernstige basale fouten zijn gemaakt...
Heb even een foto gemaakt van de voorpagina:
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Caspar »

Ja die foto zegt genoeg.
Zelf zou ik een Bild niet kopen in Duitsland als ik wat te lezen wil hebben onderweg. Volgens mij is het een soort kruising tussen de Story, Privé en Telegraaf?
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Stefan »

Er staan wel altijd leuke dames in de week-editie. :mrgreen: :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Suus »

Ja, op de achterpagina. Ik heb hem niet gekocht om iets te lezen te hebben, want een Bild heb je gemiddeld in 43 minuten uit, maar gewoon omdat die voorpagina de meest bizarre voorpagina is die ik in jaren heb gezien.

Kwa nieuws is het een soort papieren SBS Hart van Nederland en Shownieuws met allemaal persoonlijke verhalen van bekende en onbekende mensen met een Duits vleugje in Telegraafvormgeving. Verder natuurlijk de standaard entertainmentdingen en een enorme hoeveelheid voetbalnieuws (zeker in verhouding, 4 pagina's voetbal op 16 pagina's krant ofzo)

En de laatste pagina is gewoon de grootste roddelpagina ter wereld, alles en iedereen wordt er onder de loep genomen, waarbij Lindsay Lohan "natuurlijk" haar eigen rubriek heeft omdat ze in de gevangenis zit.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Suus »

Ik kreeg net een boekje Spoordeelweken van de NS, dat is toch wel een alleraardigst boekje met die treinkaartjes voorin :D
Laatst gewijzigd door Geert op za 31 jul 2010, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaats uit Reiservaringen juli 2010
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Michael »

Bee schreef:Ik kreeg net een boekje Spoordeelweken van de NS, dat is toch wel een alleraardigst boekje met die treinkaartjes voorin :D
Dat kregen wij bij ons thuis gisteren via de post
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Meltrain »

Zo, mijn vakantie is ook weer voorbij.
Ik ben nu aan boord van de (nieuwe) Stena Hollandica, die nog even in de haven van Harwich ligt, maar over een uur vertrekt richting Hoek van Holland. En ja, hier aan boord is gratis internet. :D
Tijdens de vakantie heb ik weer genoeg gefotografeerd, dus de verslagen komen zeker nog wel. :wink:
En nee, ik ga niet meer de eerste 7 bladzijdes van dit topic lezen. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Geert »

Bee schreef:Ik kreeg net een boekje Spoordeelweken van de NS, dat is toch wel een alleraardigst boekje met die treinkaartjes voorin :D
Bij mijn ouders lag het ook in de bus. Ga binnenkort per trein Den Haag -> Groningen doen, dan komt die overgang 2-1 vast goed van pas :D
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hoera. Ik mag werken tijdens de gaypride. :X
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door STF »

Ik heb meerdere malen tijdens de Gaypride gewerkt (horeca), maar vond het geen probleem ofzo.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Stefan »

Wát? Twitter ligt plat... Onderhoudswerkzaamheden..
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door tsov »

Ik kwam op YouTube uit bij een Nieuw-Zeelands tv-programma over het verbreken van wereldrecords. Daar zitten nogal bizarre tussen:

Het krapste fileparkeren:
100 meter horden op flippers :lol: :
Rennend door de meeste platen veiligheidsglas binnen een minuut:
Drie keer met je hele lichaam door een tennisracket:
En natuurlijk speelt ook de aloude rivaliteit tussen Ozzies en Kiwis een rol en hoe kun je die beter beslechten dan met het gooien van een wasmachine:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Etienne
Donateur
Berichten: 7909
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Etienne »

:shock: :mrgreen: :wink:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door webguy »

Vandaag de Deventer Boekenmarkt getrotseerd... Veel treinboeken :P Ben thuisgekomen met Spoorwegen 1989 van mn geboortejaar... Toen was de Willemsspoortunnel er gewoon nog niet :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Suus »

Ja, die heb ik een tijdje geleden ook gekocht bij De Slegte, dingen die wij nu heel normaal vinden zoals de Zuidtak, de Willemsspoortunnel of VIRM was nog helemaal niet :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: OVer je Reiservaringen in juli 2010

Bericht door Fles »

Bee schreef:Ik kreeg net een boekje Spoordeelweken van de NS, dat is toch wel een alleraardigst boekje met die treinkaartjes voorin :D
Waarom krijg ik dat niet?

Ik mag trouwens binnenkort opdraven voor een gesprek over wat er verbeterd kan worden aan de voordeelurenkaart of iets dergelijks. Moet naar eoa hotel komen, duurt een half uur en ik krijg 30 euri :) Kan nooit kwaad lijkt me.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Fles »

Die "grappige" "grappen" van sevensheaven op nu.nl hebben een nieuw dieptepunt bereikt. What you never thought possible :N

Afbeelding

Wanneer trappen ze die aap er nou eens HARD uit? :neg:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Vinny »

Het krapste fileparkeren:
Moet je in Cairo eens rondkijken. Hoe ze het voorelkaar krijgen, ik weet het niet...
Maar alle autos staan met een milimeter tussenruimte geparkeerd...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #50

Bericht door Suus »

Ik had een klasgenoot uit Egypte op de middelbare die daar zijn rijbewijs had gehaald. Dat bestond alleen uit een praktijkexamen op een geasfalteerd plein. Je moest een paar meter rijden, naar links, een paar meter rijden, naar links, en dat nog twee keer totdat je weer op het oorspronkelijke punt terecht kwam. Daarna moest je dat nog vier keer doen, maar dan naar rechts. Haalde je dat dan kreeg je je rijbewijs. Vrij recentelijk hebben ze ook het onderdeel remmen toegevoegd, je moet nu tot stilstand komen tussen de twee rondjes :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten