Mag ik even kwijt #3

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daan »

Lekker, dat zijn al drie grote branden in Lekker, dat zijn al drie grote branden in één week tijd... :?
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daantje »

Het weekend na m'n verjaardag was/is het altijd een stuk mooier weer dan met mijn verjaardag zelf dus het kan heel goed dat het die 12 mei ook erg mooi was idd. Om die reden vier ik m'n verjaardag ook meestal het weekend erna ipv ervoor (je verjaardag vieren met 4 of 5 mei is meestal ook niet zo'n succes).

Ik kon vanaf de 22e etage van het Erasmus MC zo op de rookpluimen van de TU kijken. Wij zagen het vanmorgen om tien uur toen we aan de koffie zaten en een andere stagiaire en ik hadden al vrij snel door dat het de TU was. Zij had haar huisgenootjes gebeld om te vragen of het echt zo was. Het bleek ook dat er maquettes stonden van mensen die deze week zouden afstuderen en nu dus alles kwijt zijn.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

NS-Reiziger schreef:
deadlock schreef:Het is maar een gebouw ;)
Niemand zal rouwen dat het gedrocht naar beneden is komen zetten, echter wel dat alle spullen erin verloren zijn gegaan (denk aan bibiotheek, werken van studenten etc.)... Je grapt er altijd over dat je wil dat je school de hens in gaat zodat je vrij bent, nu zoiets is gebeurd denken al die mensen daar heel anders over denk ik. :?
Op wat design werk, maquettes en *oerlelijk* rietveld spul na, valt het wel mee volgens de journalisten die ik op TV hoorde praten.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Fles »

Jurjen schreef:Tsja, dat is het nare van brand. Kan zich supersnel verspreiden. Je kan wel goed zien dat er brandvertragende maatregelen zijn getroffen tussen verdiepingen. Het gebouw brandt netjes verdieping voor verdieping af....
Ik zet een kratje op een wijziging voor het curriculum Bouwkunde. Met wat meer aandacht voor pyrotechnologie :pos:
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door IC3 »

deadlock schreef: *oerlelijk* rietveld spul
Is anders bijzonder zeldzaam en de TU had een aardige collectie. :idea:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door webguy »

Een aardige collectie zeldzaam spul hoeft niet mooi te zijn he :) Ik verbaas me d'r over dat die BHV-ers niet meer konden ingrijpen... Ben benieuwd wat er uit dat onderzoek komt.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door JeePee »

OK, dat was dus wat we zagen uit de trein vanuit Bd naar Gv. Het is inderdaad 'maar' een gebouw. De inhoud is echter veel belangrijker. Erg sneu voor de mensen die hard aan iets gewerkt hebben en het nu allemaal kwijt zijn. Ik hoop voor hun dat ze een goede regeling kunnen krijgen met betrekking tot hun werk.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

IC3 schreef:
deadlock schreef: *oerlelijk* rietveld spul
Is anders bijzonder zeldzaam en de TU had een aardige collectie. :idea:
Ik denk dat ik hier iets te hard voor ben want ik wilde iets tikken in de trand van; Er zijn wel meer dingen zeldzaam en die zijn ook volkomen nutteloos ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Caspar »

Precies, maar als er een oud museumstel uit zou branden is dat ook maar een voorwerp, en zoals je zegt, een volkomen nutteloos iets. Denk dat sommige reakties dan juist weer wel heftig zijn hier.
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door IC3 »

^^^ Genau!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Caspar schreef:Precies, maar als er een oud museumstel uit zou branden is dat ook maar een voorwerp, en zoals je zegt, een volkomen nutteloos iets. Denk dat sommige reakties dan juist weer wel heftig zijn hier.
Ik weet niet of het de juiste plek is om mijn levensfilosofie uit te leggen maar het komt er op neer dat ik leef volgens het principe "Alles (inclusief het leven) is doelloos en vergankelijk". M.a.w.; We "zijn" er gewoon zonder reden en je moet er zelf het beste van maken.

Daarom vind ik het soms wel jammer dat er iets kapot gaat, in de fik vliegt of sterft, maar ik probeer er niet bij stil te staan. Dat heeft mij in het verleden behoorlijk wat hoofdbrekens bezorgd en deze filosofie werkt (tot nu toe) heel goed. Helemaal in combinatie met een altru
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Welke OVinNL'er heb jij gespot? (splits)

Bericht door Caspar »

Hier in Groningen hele dag weer blauwe lucht :D Vandaag laatste werkdag, nog een bloemetje mee gekregen enzo. Op naar de Randstad en Prorail :D
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot?

Bericht door Wubbo »

Is dat ook een OVNL-er, ProRail? :D
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Welke OVinNL'er heb jij gespot?

Bericht door Caspar »

Ehm verkeerde topic haha :oops: :wink: ben nogal moe, tijd om te gaan slapen :D
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Geert »

Heb de berichten maar even naar het juiste topic verplaatst ;-)
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door IC3 »

deadlock schreef:@IC3; Schrijft je nou; "Wie preciest" of is het iets anders "i Dansk"
Ik vrees dat het Duits was... :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

IC3 schreef:
deadlock schreef:@IC3; Schrijft je nou; "Wie preciest" of is het iets anders "i Dansk"
Ik vrees dat het Duits was... :P
ja maar jij kan toch deense dingen?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door deadlock »

up
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Fles »

Hee weet je wat tof is? Als je een lege DVD in je brander stopt en je PC gaat spontaan rebooten. Gaaf!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door deadlock »

Dat soort geouwehoer ken ik wel ja (n)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Daan »

Als een klasgenoot van mij een USB-stick in een van de poorten van z'n laptop stopt, valt z'n hele laptop uit en is ie alleen weer aan te krijgen als je de accu er uit haalt en er dan weer in stopt :P En het gebeurt alleen met die ene USB-stick in die ene poort :lol:
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door IC3 »

deadlock schreef:ja maar jij kan toch deense dingen?
Uhmm... ja! (Donderdag met trein naar Århus, zondag weer terug met veertien overstappen, grmbl)
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Ruben »

En ik nog maar denken dat mijn PC raar was, als dat hier zou gebeuren dan had dat kreng het al niet meer overleefd. :lol:
Overigens wel een kapotte USB stick met mijn scriptie data meegemaakt, nou die heeft ook een mooie vlieger vanaf 5 hoog gemaakt, al het werk naar de ****.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Fles »

Toch zijn USB-sticks op zich wel tof :Y Ik heb er zelfs eentje met het Interrail logo erop :lol:
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door M57 »

ik ook 8-)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten