Weerberichten-gekwek #10

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Vinny »

Daantje schreef:Wanneer wordt het hier in Nederland ook weer 25 graden? :( ik wil dit weekend lekker naar strand in Zeeland enzo maar dan moet het wel warm zijn. Was gisteren hotels aan het zoeken in Italië en dan verklaar ik mezelf voor gek dat ik perse airco wil want dat kan ik me gewoon niet voorstellen als ik hier uit het raam kijk ;)
Airco's zijn pokkedingen. Ik zet dat ding het liefst uit, ook al is het nog zo warm. Dan slaap ik het liefst zonder kleren (gelukkig kunnen de meeste hotelkamers gewoon op slot). Ik heb er al een stijve nek door gekregen wat drie weken lang geduurd heeft :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Stefan »

Kwestie van de goede temperatuur instellen en het ding goed zetten, dan is er niets aan de hand. Althans, ik heb er nooit last van.

Overigens, wat een heerlijk weer vandaag zeg. 't Was niet te warm, niet te koud en er stond nog een fijn briesje. Zalig. :)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #9

Bericht door Daniel »

Ik stond vanmiddag hier om de hoek vol in de zon op de bus te wachten, dat werd op 'n zeker moment wel warm zeg... Verder heerlijk weer inderdaad :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Justin »

Sydney Airport nu zo'n 16-20 graden en stralende lucht met een lekker zonnetje erbij :). En ik draag dan 3 shirts, een vest en een jasje... alleen maar om extra kgs van mn bagage te vermijden O.O.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Ruben »

Bakken water vallen uit de hemel boven Amsterdam. Rest vd dag lekker met een koffie naar buiten blijven kijken. :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Suus »

Over een uur/anderhalf uur lijkt het droog te worden. En dat is maar goed ook, want ik moet dringend de rommel van mijn ex-vriendin op het postkantoor dumpen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Fles »

Kan dat niet gewoon in de vuilnisbak dan? :?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Suus »

Mja, beetje lullig: ze bestelt kleding maar heeft dat in het verleden af en hoe wel eens hier laten bezorgen. Nu kreeg ik vanochtend weer zo'n doos in mijn handen gedrukt van de postbode, en dat meteen in de vuilnisbak mikken lijkt mij gezien de kassabon van 300 euro die erbij zit een beetje te onaardig. En nu is het droog, dus nu kan ik het gaan wegbrengen :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Fles »

mee terug geven met de postbode natuurlijk. "Die snol woont hier niet" :pos:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Ardan »

Kon gisteren op de A1 niet eens meer de voorligger zien door de regen :shock: ging echt gigantisch hard tekeer eventjes.. nu af en toe wat spetters en zo nu en dan een streepje zon..
Ik doe ook maar wat
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Wout87 »

Gisteren idd stortbui op de A1. Zat ik ook in.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Ardan »

Aha, dus jij was dat die vlak voor mij in de ankers schoot :lol:
Ik doe ook maar wat
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Wout87 »

Zal best kunnen. heb alleen geen lesauto gezien.
Of ben je die al ontgroeid?
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Mark »

Wout87 schreef:Gisteren idd stortbui op de A1. Zat ik ook in.
Ik op de A35 bij Enschede. Reed op een gegeven moment niet harder dan 80 en zag nog alleen maar een waas :|
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door mb90 »

Rotterdam-Zuid heeft dit keer geluk als het zo lees. Gisterochtend en gisteravond laat een klein buitje gezien, maar verder was het gisteren en vandaag droog met vooral vanmorgen vaak de zon erbij. :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Geert »

In Den Haag was het ook prima vertoeven, hele dag zonnig geweest (alleen een beetje fris). :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Suus »

Het heeft hier vanochtend nog wel stevig geregend, maar stopte rond tien uur.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Mark »

Plaatselijke buitjes vandaag hoor.... hier in Hengelo waren de straten droog maar toen ik even later Enschede binnenreed stonden alle straten ineens blank... :')

Vannacht ook al zeiknat geworden, waar is die zomer?!? :neg:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Caspar »

Ja vanmiddag was het heerlijk weer, inderdaad vanochtend rond 11u een paar buien. Net nog even een paar uur op de locale kermis doorgebracht, en dat was goed te doen in de zon. Zat nog een meid met overgewicht naast me in de attractie, maar de veiligheidsbeugel ging niet dicht bij haar, doordat ze te dik was. Zo lullig als onder toeziend oog van tientallen toeschouwers dat overkomt en moet uitstappen je je geld terugkrijgt aan de kassa.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door mb90 »

De grote hoeveelheid regen die hier vannacht is gevallen (53,1 mm in 8 uur) heeft zijn sporen nagelaten. Als eerste viel om half 2 vannacht alle stroom uit na waarschijnlijk kortsluiting in een kabel buiten en daarna liep ook nog de kelder vol met een laag grondwater. Na wat slapen en vanochtend wat gedoe met kabeltjes in de meterkast (ik heb me er niet mee bezig gehouden) hadden we om 11 uur vanochtend binnen weer stroom. De kelder is al wat droger, maar wordt morgen maar hardhandig leeggepompt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Daniel »

Hier leek 't wel mee te vallen met de regen, althans, niks van gemerkt in de afgelopen nacht ('t regende wel, maar niet extreem hard).
Waar wel wat van merkbaar was was de wind... toen ik gisteravond van 't station naar huis liep constateerde ik dat de Berkenweg het voortaan met een berk minder moet stellen: die was met de complete kluit uit de grond gekomen en leunde schuin tegen een huis aan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Justin »

Zaterdag in Brisbane/Gold Coast was het nog zonnig en 25 graden... 15 uur later in Dubai was het bewolkt en 38 graden... nog eens zo'n 7-10 later in Nederland was het 20 graden en halfbewolkt... Gisteren en vandaag bewolkt en regen en zo'n 18 graden... Ach, met uitzondering van Dubai is alles gradueel verlopen, dus dat is geloof ik weer beter.... Beter dan van de 5 graden naar de 35 graden ofzo...

Maar gelukkig wordt het donderdag weer beter weer *O*
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Daniel »

In Amersfoort vanmorgen nogal grijs maar wel droog, eenmaal in Utrecht wat gemiezer en inmiddels is 't in Utrecht wel heel donker geworden...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Wubbo »

Zo af en toe hoost het verschrikkelijk in Utrecht. In Den Haag schijnen straten onder water te staan, ik ben benieuwd wat ik straks aantref thuis...
Oud forumgebruiker

Re: Weerberichten-gekwek #10

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik hoorde dat er ook zoiets hier was vanmorgen, maar nu ik wakker ben is het zo droog als kurk :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 37 gasten