Bladersjablonen bij treinseries

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Bladersjablonen bij treinseries

Bericht door Suus »

Van veel treinseries zijn naast de huidige series ook voormalige series aanwezig. Is het misschien een idee als er een balk komt onderaan de pagina waarmee je naar de treinserie met hetzelfde nummer van het vorige en volgende jaar kan bladeren?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Bladersjablonen bij treinseries

Bericht door Klaasje »

Met uitzondering van series die in een ander gedeelte van het land een functie hebben gekregen neem ik aan (A) zoals de s3700
Verder lijkt het me wel leuk om zo snel door de historie te kunnen bladeren..;)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39167
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Bladersjablonen bij treinseries

Bericht door Daniel »

Mwoh, daarbij kan 't natuurlijk ook leuk zijn om door historie te bladeren. Je moet zoiets of overal of nergens doen, iets ertussenin gaat alleen maar raar overkomen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Bladersjablonen bij treinseries

Bericht door reisthijs »

Een ander puntje: de lijsten met voormalige series die nu onderaan de pagina staan bij de huidige series: het zou handig zijn als die lijst ook bij de voormalige series komt te staan (en dat de series van 2010 dan ook in die lijst staan). Nadeel is inderdaad dat je soms compleet andere trajecten tegenkomt die ooit datzelfde nummer hadden. Maar dat is soms juist weer leuk om te weten :wink:
Klaasje schreef:Met uitzondering van series die in een ander gedeelte van het land een functie hebben gekregen neem ik aan (A) zoals de s3700
Het lijkt mij handig als je in zulke gevallen dan dus steeds bij de vorige/volgende series met dezelfde functie terecht komt, dus niet standaard bij de vorige met dat nummer. Dus als je bij de s3700 terugbladerd zou je dan bij de s14300 uit moeten komen.
Mijn vraag daarbij is hoe je dat doet met series die worden vervangen door twee nieuwe series, of series die aan elkaar worden geplakt.

Zou zoiets niet mooi in een balkje in de infobox passen? Dan denk ik heel simpel aan iets als [ 2008 - 2009 - 2010 ] (met vorige/volgende jaar aanklikbaar).
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten