Mag ik even kwijt #51

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door STF »

Hoe komt er nou weer een 30 centimeter lange kras op de auto? Staat hier gewoon rustig voor deur, in het zicht. :?
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door find_your_spot »

tsov schreef:Ja! Ik las het bericht van FYS niet meer, maar ik heb die pont (pontje kun je dat echt niet noemen) ook genomen, alleen in die richting, met een gele fiets ;) Heb uiteraard ook de omleidingen voor het OV op de foto gezet, er komt later nog wel een verslagje ;)
Je stond voor me neus maar hoe hard ik ook je naam riep, reageren deed je niet...

Je liep langs me met een gele fiets met TRY ME op het frame... :Y
For Your Railroad Adventures
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door JeePee »

Hoi! groetjes uit Bangkok. Ff lunchen en beetje internetten. Zo weer op pad. De komende dagen ook maar eens ff een nachttrein proberen richting Surat Thani en miss ook nog naar 't noorden van t land 8-)
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door htm_tram »

Voor degene die vanmiddag in Den haag zijn. De PCC 1302 (partytram) rijdt vandaag een speciale rit voor een gezelschap. Misschien wilt iemand hem fotograferen ;)

De route: (Tussentijden heb ik niet)

Vertrek 15.00 uur. Via lijn 10 naar Broeksloot, via lijn 15 naar CS, via lijn 9 naar Zwarte Pad, lijn 1, rechtsaf Duinstraat, linksaf via lijn 11 naar Statenlaan, linksaf Statenkwartier, via lijn 10 naar Kneuterdijk, rechtdoor Buitenhof, rechtsaf Gravenstraat, rondje Kerk, Gravenstraat, via lijn 17 naar Korte Voorhout. Aankomst ca. 16.00 uur.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Dexter »

JeePee schreef:Hoi! groetjes uit Bangkok.8-)
Have fun! Hoe is het weer daar en hoe warm is het?
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door AppleMoose »

Ik speel hier momenteel het spel "Ik ga op vakantie en ik neem mee..." :?

Nog een hoop te doen voor de vakantie echt kan beginnen!
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Ardan »

Vrij reizen, maar verder dan de binnenstad ben ik nog niet gekomen.. wat een heerlijk weer zeg! Lekker in korte broek in de tuin zonnebakken met een boekje en koud pilsje.. op en top genieten! Straks naar Winterswijk, één of andere Whraaa-party van drie vriendinnen.. zal Ardan morgen wel weer net zo brak wezen als vanmorgen..
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Caspar »

Er probeert een man al de hele rit van Amsterdam naar Hoorn overgangsbewijzen van 2e naar 1e klas te verkopen voor 5euro per stuk. Heel irritant, het zijn de gratis exemplaren van de spoordeelweken. Meneer heeft er stuk of 30 in zijn hand.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Er probeert een man al de hele rit van Amsterdam naar Hoorn overgangsbewijzen van 2e naar 1e klas te verkopen voor 5euro per stuk. Heel irritant, het zijn de gratis exemplaren van de spoordeelweken. Meneer heeft er stuk of 30 in zijn hand.
Dat mag heul niet eens toch? :o
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Stefan »

JeePee schreef:Hoi! groetjes uit Bangkok. Ff lunchen en beetje internetten. Zo weer op pad. De komende dagen ook maar eens ff een nachttrein proberen richting Surat Thani en miss ook nog naar 't noorden van t land 8-)
Ik ben jaloers! Have fun! :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ardan schreef:Disclaimer voor er gezeik komt: de term 'provincialen' is niet per definitie beledigend bedoeld!
Lijkt me niet nee, dan zou je je eigen ook beledigen :wink: :lol:
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door M57 »

Je eigen provincialen?
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ja ;)
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door htm_tram »

Net terug van de Bruiloft van me moeder. De Party tram is zo gaaf om mee te reizen. De tijd vloog voorbij, zal kijken of ik dit weekend nog een foto kan plaatsen :)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Meltrain »

Ardan schreef:Vrij reizen, maar verder dan de binnenstad ben ik nog niet gekomen.. wat een heerlijk weer zeg! Lekker in korte broek in de tuin zonnebakken met een boekje en koud pilsje.. op en top genieten! Straks naar Winterswijk, één of andere Whraaa-party van drie vriendinnen.. zal Ardan morgen wel weer net zo brak wezen als vanmorgen..
En als je na het uitbrakken ook nog even aan mijn geld denkt, zou ik dat ontzettend op prijs stellen. :wink:

Zelf mag ik morgen aankomende eerstejaars van mijn studentenvereniging begeleiden naar het Kamp.
Sta ik morgen ineens aan de andere kant van de (figuurlijke) lijn... :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door STF »

Eigenlijk best wel vreemd dat er in Luxemburg geen lijnnetkaarten bestaan van de buslijnen, alleen de vervoerder van Luxemburg-stad heeft een lijnnetkaart van hun eigen lijnen. Aan de hand van de rijtijden en de bushalte-namen kun je wel enigzins raden welke route een lijn zal rijden maar echt handig is het niet.

Hoeveel landen zijn er eigenlijk waarbij elke vervoerder met dezelfde bediening voor het lijn en bestemmingsdisplay werkt? Als je in dit land als chauffeur voor de grap eens het zes cijferige ritnummer invoert van een lijn die door een andere vervoerder wordt gereden komt gewoon keurig het juiste lijnnummer en bestemming op het display te staan. :lol:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door ODRAIL »

Mag ik even kwijt: Dat dit bericht nummer 600 is van mijn kant op dit forum :wink:.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Oud forumgebruiker »

Iemand enig idee waarom er GVB-abri's in, of all places, Apeldoorn hebben gestaan? Ik miste het gele halteblok al op het dak :lol:. Over halteblokken gesproken: er zijn er een aantal vernieuwd, sowieso die bij de halte Kingsfordweg. Veel verschil is er niet. Het enige wat ik kon ontdekken was dat het nieuwe GVB-logo erop staat.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Suus »

Misschien hadden ze er bij JCDecaux nog een paar staan. Amsterdam is niet de enige stad waar ze die dingen hebben staan. Sterker nog, heb hetzelfde model maar dan in het bruin ook nog gezien en gebruikt om te schuilen in Dresden en Leipzig :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Oud forumgebruiker »

Nee dat begrijp ik, maar expliciet met GVB-logo ook... vond het wel opvallend :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door STF »

Staan er ineens GVB haltes in Apeldoorn, zal die tram er ook wel komen...
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Ruben »

STF schreef:Staan er ineens GVB haltes in Apeldoorn, zal die tram er ook wel komen...
Die heb ik er nog nooit gezien. :lol:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door tsov »

Afbeelding
Afbeelding
Degene die weet waarover deze bordjes gaan wint, ehm..., eeuwige roem! *O*
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Justin »

@JeePee veel plezier in Thailand! Careful, be safe and have fun!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Geert »

ziggy schreef:Iemand enig idee waarom er GVB-abri's in, of all places, Apeldoorn hebben gestaan? Ik miste het gele halteblok al op het dak :lol:. Over halteblokken gesproken: er zijn er een aantal vernieuwd, sowieso die bij de halte Kingsfordweg. Veel verschil is er niet. Het enige wat ik kon ontdekken was dat het nieuwe GVB-logo erop staat.
Misschien tijdelijke reserves gebruikt? Voor het CS in Rotterdam stonden een tijd terug (op de tijdelijke bushalte recht voor het stationsplein) ook bushokjes uit allerlei plaatsen in de buurt (Capelle a/d IJssel, Vlaardingen). Maar een maf gezicht is het zeker ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 48 gasten