Mag ik even kwijt #52

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door STF »

Waarom hangt er trouwens geen verrekijker aan een haakje bij dit bord, zodat je de bovenste helft ook nog kunt lezen?
Afbeelding
Laatst gewijzigd door STF op wo 25 aug 2010, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Fles »

STF schreef:Het is me gelukt om find_your_spot eens een keer enigzins normaal op de foto te krijgen!
Tieten aan het stuur, bloed aan de muur! :shock:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Stefan »

Zo, eerste dag van m'n introductieweek op de Hogeschool Rotterdam heb ik overleefd, nog 2 te gaan. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door STF »

Ze rijdt anders uitermate goed, het is hier maar een klein rayon met weinig personeel dus we treffen haar wel vaker als chauffeuse. Zowiezo rijden de meeste chauffeurs en chauffeuses veel en veel netter dan in Nederland, de bochten zijn hier krapper dan in Nederland, het materieel heeft een grotere draaicirkel dan in Nederland maar toch raken ze de stoepranden bijna nooit!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Suus »

Pfff, ik denk nooit meer: Kom, laat ik eens een website bouwen. De website zelf bouwen is niet zo moeilijk, maar de inhoud schrijven :roll:

Iets met te hoge doelstellingen ofzo :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Pfff, ik denk nooit meer: Kom, laat ik eens een website bouwen. De website zelf bouwen is niet zo moeilijk, maar de inhoud schrijven :roll:

Iets met te hoge doelstellingen ofzo :X
Dat valt toch reuze mee?

Het ligt er aan met welk progamma je het maakt. Zelf maak ik het met SharePoint Designer van Microsoft.Erg handig en nog gratis ook.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Fles »

Ik wil nog steeds eens ooit een website (laten) bouwen voor al mijn bordjes. Maar het moet niet al te achterlijk veel werk zijn en het moet na een nieuwe oogst ook makkelijk te updaten zijn. Ik ga niet eindeloos in HTML zitten kloppen. Iemand die hier mogelijkheden ziet? :idea: Oh en het mag best wat kosten maar geen duizenden euries natuurlijk, moet wel leuk blijven :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Suus »

KM46 schreef:
Bee schreef:Pfff, ik denk nooit meer: Kom, laat ik eens een website bouwen. De website zelf bouwen is niet zo moeilijk, maar de inhoud schrijven :roll:

Iets met te hoge doelstellingen ofzo :X
Dat valt toch reuze mee?

Het ligt er aan met welk progamma je het maakt. Zelf maak ik het met SharePoint Designer van Microsoft.Erg handig en nog gratis ook.
De website is ook het probleem niet. Wordpress erop, template erop knallen, wat nuttige plugins activeren en je hebt een website. Hosting is ook geen probleem, daar ik gewoon ruimte heb op een server die ik ooit samen met wat andere mensen hebben gekocht toen een andere website die we hosten een beetje teveel verkeer ging verstoken (250 gb per maand) en het voordeliger werd het een en ander aan investeringen te doen

Het probleem is dat ik voor mijzelf nogal hoge doelstellingen heb gesteld wat betreft inhoud en dat ik dus de komende jaren nog wel bezig ben de pagina's die ik wil hebben op te vullen. Zeker omdat ik nogal wat uitzoekwerk heb :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Geert »

Fles schreef:Ik wil nog steeds eens ooit een website (laten) bouwen voor al mijn bordjes. Maar het moet niet al te achterlijk veel werk zijn en het moet na een nieuwe oogst ook makkelijk te updaten zijn. Ik ga niet eindeloos in HTML zitten kloppen. Iemand die hier mogelijkheden ziet? :idea: Oh en het mag best wat kosten maar geen duizenden euries natuurlijk, moet wel leuk blijven :mrgreen:
Met PHP en een database moet je toch al een heel eind komen lijkt mij? Foto's zet je in de database na een nieuwe oogst en met PHP-scripts laat je ze zien op de site.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Karl »

Als er ergens een station-locatie databse is, zou je er ook nog een google map ding aan kunnen koppelen.
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #51

Bericht door Fles »

Geert schreef:
Fles schreef:Ik wil nog steeds eens ooit een website (laten) bouwen voor al mijn bordjes. Maar het moet niet al te achterlijk veel werk zijn en het moet na een nieuwe oogst ook makkelijk te updaten zijn. Ik ga niet eindeloos in HTML zitten kloppen. Iemand die hier mogelijkheden ziet? :idea: Oh en het mag best wat kosten maar geen duizenden euries natuurlijk, moet wel leuk blijven :mrgreen:
Met PHP en een database moet je toch al een heel eind komen lijkt mij? Foto's zet je in de database na een nieuwe oogst en met PHP-scripts laat je ze zien op de site.
Spreek jij PHP? Ik niet namelijk :lol:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Geert »

<?php echo 'Hello world'; ?> :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Fles »

Mocht je er serieus tijd voor en zin in hebben, dan kunnen we er wmb best eens over praten hoor :)
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Wout87 »

Jeetje wat ben ik blij dat ik uit de trein ben toennet :shock: :shock: :shock:

Ik zat in de allerlaatste IC richting Deventer. Komt er tussen Amersfoort en Apeldoorn een of ander gestoorde gozer schuin links voor me in de trein zitten. :shock:

Gozer begon hele verhalen lullen dat hij 8 jaar in de gevangenis had gezeten. Vertelde dat hij geen kaartje bij zich had. Gozer had veel te veel op en zat volgens mij ook aan de drugs. En hele verhalen over hiphop. En oja als de conductuer langskom moest ik me bek dichthouden, anders zou hij me neerslaan :shock: :shock: :shock: . We zijn bijna bij apeldoorn, ik blijf gewoon heel rustig. Maar ik denk als hij blijft zitten, ga ik wel naar het andere treindeel. Zegt conducteur nog ff "door werkzaamheden is in apeldoorn 1 spoor beschikbaar. We moeten nog even wachten (10 min!!!!!) En ogenblik gedult alstublieft :shock: :shock: Gozer moest blijkbaar naar twello, maar bleef in de IC en begon een sjakkie te roken. Ik bedacht me geen moment en ging maar in andere treindeel zitten.

Gelukkig daarna in deventer niet meer gezien. :wink: Wat een eikel!
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door MdJ »

Dat verhaal komt me redelijk bekend voor :lol: Ik ben in Apeldoorn -toen ik eruit moest- ff naar de HC gelopen "Ik zou even een kijkje nemen op het eerste balkon als ik u was". :lol:
Bij twijfel: gebruik beton.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Wubbo »

Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Fles »

:lol: "Astronaut Wubbo" :D Klinkt als het 2010-broertje van Kapitein Rob :mrgreen:
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Wout87 »

MdJ schreef:Dat verhaal komt me redelijk bekend voor :lol: Ik ben in Apeldoorn -toen ik eruit moest- ff naar de HC gelopen "Ik zou even een kijkje nemen op het eerste balkon als ik u was". :lol:
Je zat dus ook in die trein :wink: . Ja ,maar volgens mij deed de HC verder nikss
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Caspar »

Over NZH bushokjes gesproken: ik was vandaag een stuk aan het fietsen, en kwam onderweg dit tegen: :D
Afbeelding

Afbeelding

Verderop op het erf staan nog 2 andere exemplaren. Ik dacht, bespaar jullie deze foto's in ieder geval maar in de fotoquiz, want denk niet dat hier ooit iemand achter zou komen waar dit zou moeten zijn.
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door MdJ »

Wout87 schreef:
MdJ schreef:Dat verhaal komt me redelijk bekend voor :lol: Ik ben in Apeldoorn -toen ik eruit moest- ff naar de HC gelopen "Ik zou even een kijkje nemen op het eerste balkon als ik u was". :lol:
Je zat dus ook in die trein :wink: . Ja ,maar volgens mij deed de HC verder nikss
Nee, dat niet, maar een aantal weken terug was er ook zoiets.. ;) (Ook tussen Amf-Apd trouwens)
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door STF »

Zoek de overeenkomst en/of de verschillen tussen de foto van gisteren en de foto van vandaag;

Afbeelding

Afbeelding

Valt mij mee dat de bestuurster nog steeds niet heeft gevraagd waar wij toch in vredesnaam heen willen met de bus, aangezien we haar al drie keer zijn tegengekomen binnen twee dagen in verschillende regio's van Luxemburg. :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Fles »

STF schreef:Zoek de overeenkomst en/of de verschillen tussen de foto van gisteren en de foto van vandaag;
FYS en chaufkipje smoezen buiten jou om over de kledingvoorschriften. Dat moet het zijn. :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

FYS draagt alweer dezelfde broek, dat is iig éen overeenkomst.

Trouwens, misschien iemand hier nog geïnteresseerd in een bank?
- Grijze pluizige bekleding
- Heeft altijd binnen gestaan
- Nog van een oud omaatje geweest
- Biedt twee zeer ruime zitplaatsen

Wordt niet bezorgd of verzonden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door tsov »

Wordt niet bezorgd? Ik meen me iets over een 27-jarig vierwielig voertuig te herinneren ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

Ik hoor net dat de bank ook bezorgd kan worden :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten