Mag ik even kwijt #52

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door STF »

Dat heb ik weleens wanneer ik kampeerders inschrijf, noteer je hun adres en denk je; goh zo'n grote stad, maar toch wonen ze om de hoek van een vriend/vriendin/kennis/oud collega.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Joshua »

En me Playstation 3 is verkocht :D.
Maar die kerel heeft er wel belachelijk veel voor betaald als ik zo even op internet kijk. 195 euro terwijl ze nieuw al voor 299 te koop zijn. En dan had ik ook nog een ouder model en moest deze man helemaal van Apeldoorn naar Nijmegen rijden.
Maja hij is zo gek om zoveel te bieden en ik ben er blij mee :D
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Ruben »

STF schreef:Dat heb ik weleens wanneer ik kampeerders inschrijf, noteer je hun adres en denk je; goh zo'n grote stad, maar toch wonen ze om de hoek van een vriend/vriendin/kennis/oud collega.
Op de VU had ik de ergste "de wereld is klein ervaring" van mn leven tot nog toe. Bedrijfswetenschappen, 300+ studenten in 12 groepen. 80Km van mijn ouderlijk huis verwijderd bevriend raken met een kerel uit mijn groep die ook buiten Amsterdam woont, maar een collega heeft die ook uit Apeldoorn komt. En dan denk je "goh ja leuk, alsof ik die ken". Gaat het verhaal verder, een naam en adres worden genoemd, blijkt die collega ook nog eens een bekende van je te zijn. Erger, de zwager van je zus. HOE?!
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

Dat is dan nog Apeldoorn. Als ik zei dat ik uit Boskoop kwam kreeg ik meteen de vraag: Ken jij die en die? Alsof ik alle 15.000 inwoners van Boskoop ken :lol: Ik woonde ook nog in het "verkeerde" deel :mrgreen:

Apeldoorn ken ik slechts 3 straten van: Amersfoortseweg, Jachtlaan en Boszichtlaan (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Meltrain »

NS-Reiziger schreef:Erger, de zwager van je zus. HOE?!
Is dat dan ook niet gelijk jouw zwager? :P Tenzij je de zus van STF bedoelde natuurlijk. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door STF »

Ik heb geen broers of zussen, dus dat wordt een beetje lastig.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Daantje »

Ik bel nog steeds prepaid via Vodafone en kreeg een mailtje dat ik met een ander tariefplan goedkoper kon bellen. Nou had ik een mailtje aan de klantenservice gesteld of mijn fijne 60 halen 3 betalen Blox dan behouden bleef. Kreeg ik een mailtje dat ik die dan opnieuw moest activeren omdat ik niet de Blox had maar het in mijn tariefplan zat, stond er in het mailtje dat als ik terug mailde dat ik het wilde ze het zo voor me kon activeren en ook kon regelen dat ik die extra Blox hield want die zou ze dan gelijk activeren. Dan hoefde ik zelf niets meer te doen. Super service van Vodafone! *O*
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Ruben »

meltrain schreef:
NS-Reiziger schreef:Erger, de zwager van je zus. HOE?!
Is dat dan ook niet gelijk jouw zwager? :P Tenzij je de zus van STF bedoelde natuurlijk. :wink:
Nee. De man van de zus van haar man is niet mijn zwager.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Daniel »

Tja, de logica in sommige werkzaamheden is ver te zoeken... tot gisterochtend was aan het Europaplein in Utrecht een stukje stoep opgebroken en was daar een flink gat gegraven. Gistermiddag en vanmorgen was dat gat weer dicht en de bestrating keurig hersteld. En in een onoplettende bui omdat ik omkeek of er al een bus aankwam liep ik vanmiddag daar zowat een hek ondersteboven want jawel... de stoep was op exact dezelfde plek weer opgebroken en er was wederom een flink gat gegraven :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door MdJ »

Jaaa, de Rijdende Rechter is er weer :D

Nouja, net afgelopen... maar wel het nieuwe seizoen is begonnen:D
Bij twijfel: gebruik beton.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Mark »

Tering, ben daarstraks op de rondweg van Oldenzaal letterlijk van de weg af gedrukt door nota bene een ambulance die me ineens tegemoet kwam. :| Scheelde écht weinig of hij had me frontaal geraakt. -o- Snap best dat die lui haast hebben, maar met 100 inhalen in een flauwe bocht vind ik wat minder geslaagd als er ook nog tegenliggers zijn...
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door find_your_spot »

Chauf21 schreef: Er staat (stond) een mooie (c) National Geographic op. Tenzij je de rechten van de foto hebt, staan wij het niet toe dat dergelijke foto's geplaatst worden.
Haal dit soort grappen niet met me uit. Jullie hebben op dit forum nog nooit moeilijk gedaan over een foto die gedeeplinkt is door mij.
For Your Railroad Adventures
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door M57 »

lol
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Freek »

haha. Eentje in de categorie 'maar agent ik rij altijd door rood, waarom dan nu wel een boete?'
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door JeePee »

Pff trein naar Bangkok dik uur vertraagd. Gisteren ook al 70 minuten vertraging (maar dat was alleen maar goed, nu aankomst 7:20 ipv 6:10 :) . Strax nog ff wat eten (massage zal er wel bij invliegen door de vertraging) en dan naar het vliegveld. Voorbij met de pret... 1:30 lokale tijd vertrekken, 4:15 in Dubai. 8:30 daar vertrekken (Ierse pub gelukkig 24/7 open ;)) en dan 13:30 weer in NL :(

Volgend jaar maar weer deze kant op denk ik.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door htm_tram »

Wow, wat een geweldige 1e stage dag gehad gister :pos:

Ik was uitgenodigd voor een discussie leer middag voor de bakkerij, dus de productie moest eerder klaar zijn vandaar dat wel extra hard moesten werken. Daarna mert zijn allen naar weesp gegaan voor de discussie leer middag. Allemaal aantekeningen gemaakt zodat ik voor school een extra verslag heb. :) 's Avonds nog een BBQ in Nederhorst (vraag me niet waar dat ligt ;) ) Lagen ook nog 3 boten dus we namen wat bier mee op de boot. Erg gezellig. Tijdens de boottocht en de BBQ gelijk met iedereen gepraat dus ik ken in 1 dag gelijke alle medewerkers. Schijnt zelfs een man te werken die in Den haag een paar portieken naast me heeft gewoont. Hoop dat elke stage dag zo eindigt *O*
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Chauf21 »

find_your_spot schreef:Haal dit soort grappen niet met me uit. Jullie hebben op dit forum nog nooit moeilijk gedaan over een foto die gedeeplinkt is door mij.
Geen idee of dat zo is, maar anders is dit de eerste keer. Congrats :pos:
(het verwijderen van afbeeldingen wordt vaker gedaan, trouwens)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

De koffie op mijn werk is dus echt niet te zuipen, hoeveel suiker en melk je er ook in stopt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door find_your_spot »

Vandaag moest ik om 10:00 op de Dam zijn.
Om 09:06 de metro gepakt... maar niet veel later stond ik op de Amstelveenlijn gevangen tussen twee haltes...

Afbeelding

Om 10:47 kwam ik nog op de Dam aan slenteren.... Volgende keer pakken we lekker weer de bus, zit je tenminste niet gevangen.
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Caspar »

^^^
Of een stukje fietsen :) Het begint eindelijk weer een beetje nazomer te worden :D

Over de wereld is klein gesproken: ik was bij mijn broer op bezoek die met zijn vriendin en dochter in Duitsland op vakantie was, en daar was ook zijn schoonzus, de zus van zijn vriendin dus. Toen ik haar zag, dacht ik, ik ken je ergens van... Na een uurtje peinzen dacht ik, ojaa van dat ene uit de hand gelopen hockeyfeest, waar ze door te veel drank naar het ziekenhuis moest worden gebracht 9 jaar geleden. :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

Zelfs in oude Citroentjes past een tafelblad:

Afbeelding

Ja, met een voertuig van de benzinelobby, want er reed helaas geen tram van en naar de Bijlmer :6
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hee. Die auto + die parkeergarage ken ik :X.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door tsov »

Ja, beproefd recept ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

Met graddsas en cranberryjam :wink:

Kom er alleen nu pas achter dat het toetje gratis was geweest :oops:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door tsov »

Ooh, ga terug :P
En laat IKEA-stoelen nooit in elkaar zetten door een bèta of een vrouw :P
Bee deed het in één keer goed, terwijl zowel ik als de buurvrouw van Bee het drie keer verkeerd presteerden te doen ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten