Mag ik even kwijt #52

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

Bart schreef:Was de andere bus een GVB'er?
Het aantal bussen van Connexxion is daar minstens 10x zoveel als dat van het GVB.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Justin »

Zo, heb weer eens mijn treinstatistieken bijgewerkt (doe ik tegenwoordig maar 1x per kwartaal ofzo)... heb ruim 22265 km er al op zitten (exclusief buitenlandse reizen)... Dit heb ik gedaan in 572 diensten, waarvan ik:
- 11 dag(en), 19 uur en 01 minuten in de trein heb doorgebracht.
- 01 dag(en), 11 uur en 38 minuten aan overstaptijd heb opgebouwd.
- 00 dag(en), 16 uur en 17 minuten vertraging had in de diensten zelf (dus exclusief missende verbindingen, maar die worden dan weer verrekend in de overstaptijden).

--- Grootste vertraging blijft nog steeds die van 3 maart, waar ik ruim 148 minuten in een FYRA opgesloten zat.

Dit betekent dan weer dat ik ruim 3,82% van mijn leven in 2010 heb doorgebracht in en rondom een trein... (en ook weer tijd verspild heb om dit uit te rekenen :P... maar dit heet ook wel SOGgen, alhoewel er betere manieren zijn).

Tot 3 september is de punctualiteit op de 3-minutennorm 81,82%, en op de 5-minutennorm 87,76%.

Meest gebruikte stellen/rijtuigen zijn:
m945 (4x)
m4044 (4x)
m4057 (4x)
m4213 (4x)
m4215 (4x)
m4216 (4x)
m5611 (4x)
m7426 (4x)
m7867 (4x)
m7870 (4x)
m8705 (4x)
m9563 (4x)

En mijn meest gebruikte trein is trein t5116 (9x).

Totzover weer 3 uur van m'n leven verspild :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Caspar »

Ik denk, ga eens kijken in Batavia stad, via Enkhuizen met de bus, gaat die bus maar 1x per dag en alleen op schooldagen :roll: Wat is dat nou weer voor een verbinding.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Stefan »

Er heeft voorheen volgens mij wel een fatsoenlijke buslijn tussen Lelystad en Enkhuizen gereden.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Fles »

Ga je lekker Justin? :lol: number cruncher :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Daniel »

Handig... zat al een tijdje op bericht over een reparatie te wachten maar ik hoorde maar niks. Vandaag maar eens gebeld, bleek dat ze m'n mobiele nummer waarop ik automatisch een SMS had moeten ontvangen als 06-******** hadden ingevuld. Tja, zo'n geautomatiseerd systeem ziet natuurlijk niet dat 'ie dat streepje weg moet laten en 11-cijferige nummers werken toch echt niet :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Oud forumgebruiker »

Stefan schreef:Er heeft voorheen volgens mij wel een fatsoenlijke buslijn tussen Lelystad en Enkhuizen gereden.
Ja. Voor de aanbestdingen nog wel. En na de eerste aanbestedingsronde was die al uitgepeld tot 6x per dag op schooldagen (wel duvedecs :mrgreen:) en tegenwoordig is het nog maar 1x.

Aanbesteden *O* _O_
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Stefan »

Moet wel zeggen dat het aanbesteden hier (Hoeksche Waard eo.) wel goed uitgepakt heeft. Meer lijnen en hogere frequenties. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

Er zijn ook zat plekken waar de aanbesteding goed uitgepakt heeft. Zo'n aanbesteding is vaak ook een goed moment om het OV-aanbod in een regio eens goed te bekijken en opnieuw uit te werken, wat in sommige regio's zeker effect had. Maar overheden moeten wel opletten dat er bij een vernieuwde aanbesteding niet een zwart gat ontstaat, zoals nu dreigt te gebeuren in het Gooi.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21340
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Meltrain »

Pff, het nieuwe schooljaar is pas net begonnen en ik heb nu al een achterstand... :? (Gelukkig kan ik die morgen wel grotendeels wegwerken.)
Ik wil terug de vakantie terug. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door STF »

Snel overstappen naar het Luxemburgse onderwijs meltrain! de zomervakantie loopt hier tot 15 september en eind oktober hebben ze alweer twee weken herfstvakantie. De paasvakantie is ook twee weken lang, dus erg veel schooldagen hou je niet over. :lol:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Ardan »

Ik was van plan om het niet laat te gaan maken in de stad vanavond. Maar ja, alles wat je gratis krijgt, moet je niet afslaan natuurlijk.
Enniewee, ik zit nu nog even beneden op de bank aan de laptop. Mijn nieuwe Roemeense huisgenoot, Victor, kwam een kwartier na mij ook net thuisrollen. Ik: 'He, hi, you've been to the city too?' 'Yeah yeah, was nice! But I'm going to sleep now... is there anyone else at home?' 'Yeah, Linda's at home, she's already asleep' 'Oh okay, I won't make any noise!' Neuh neuh, stampt keihard naar boven heen, deur luidruchtig van het slot, gooit zijn schoenen neer, maakt een hoop herrie... blijkbaar heeft-ie nog niet door hoe gehorig ons huis is XD Donderdagnacht kwam hij ook al om kwart voor vier thuis, Linda en ik zijn er allebei wakker van geworden... moeten we toch maar eens zeggen dan :mrgreen:
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Fles »

Poefff... Weer een beetje aanspreekbaar na enorm gezellige forummeet gisteren :mrgreen:
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Wout87 »

Ardan schreef:Ik was van plan om het niet laat te gaan maken in de stad vanavond. Maar ja, alles wat je gratis krijgt, moet je niet afslaan natuurlijk.
Enniewee, ik zit nu nog even beneden op de bank aan de laptop. Mijn nieuwe Roemeense huisgenoot, Victor, kwam een kwartier na mij ook net thuisrollen. Ik: 'He, hi, you've been to the city too?' 'Yeah yeah, was nice! But I'm going to sleep now... is there anyone else at home?' 'Yeah, Linda's at home, she's already asleep' 'Oh okay, I won't make any noise!' Neuh neuh, stampt keihard naar boven heen, deur luidruchtig van het slot, gooit zijn schoenen neer, maakt een hoop herrie... blijkbaar heeft-ie nog niet door hoe gehorig ons huis is XD Donderdagnacht kwam hij ook al om kwart voor vier thuis, Linda en ik zijn er allebei wakker van geworden... moeten we toch maar eens zeggen dan :mrgreen:
Waar ben je geweest dan? ;)

anyway ik was in Hilversum. Een of andere foute underground houseparty daar wat als nieuw geopend is. Blijkt naar een uur het tapsysteem niet te werken :S .Later deed hij het weer :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Ardan »

Wout87 schreef:
Waar ben je geweest dan? ;)
Eehm.. een toko die eigenlijk niet echt voor jou geschikt is... (jeweetwel) zit ergens in een hoekje van de Brink, ga maar zelf zoeken XD
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Oud forumgebruiker »

Een hoekje klinkt wel heel luguber. Nu maak je ons nieuwsgierig ;)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Mark »

Ardan schreef:
Wout87 schreef:
Waar ben je geweest dan? ;)
Eehm.. een toko die eigenlijk niet echt voor jou geschikt is... (jeweetwel) zit ergens in een hoekje van de Brink, ga maar zelf zoeken XD
Mwah, voor gratis drank ben ik altijd wel in :D
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door MdJ »

Bij dat pannenkoekenrestaurant, Ot en Sien? Of...?
Bij twijfel: gebruik beton.
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Wout87 »

Ik denk dat ik het weet. Maar is niks mis mee :P
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Oud forumgebruiker »

Tot nu toe ben ik nooit bij Ot danwel Sien geweest, dus geen idee ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Fles »

Ardan schreef:
Wout87 schreef:
Waar ben je geweest dan? ;)
Eehm.. een toko die eigenlijk niet echt voor jou geschikt is... (jeweetwel) zit ergens in een hoekje van de Brink, ga maar zelf zoeken XD
Ik ben wel in voor goeie adresjes in Dv :Y vertel eens? :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Ardan »

Jij mag de Bokkingshang gaan afstruinen :mrgreen:
Ik doe ook maar wat
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Oud forumgebruiker »

Staat daar nou Bordeel op de muur? Is dat het duistere hoekje? :P
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Mark »

Dat is de Brink toch niet? :o
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #52

Bericht door Suus »

Ik lees eerder Bondeel trouwens. Zou het een hint zijn?

Huisjes zien er wel redelijk sjofel uit trouwens.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten