Noodperron in Deventer

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Plaats reactie
dvdhoven
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 07:09
Contacteer:

Noodperron in Deventer

Bericht door dvdhoven »

Even een plaatje van afgelopen dinsdag van de trap naar het noodperron in Deventer. Deze was toen net geplaatst.
Wel een beetje sta in de weg als je het mij vraagt, maar in ieder geval aardig breed. :)
Afbeelding
Dick van den Hoven
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Noodperron in Deventer

Bericht door Mark »

Opvallen trouwens dat de bordjes er al weken staan, terwijl deze er destijds in Twello pas na de opening kwamen ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Noodperron in Deventer

Bericht door Ruben »

Zijn de tijden al bekend waarop de t1500 straks gaat rijden?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Noodperron in Deventer

Bericht door deadlock »

Ik heb je volgens mij foto's zien maken toen ik naar mijn werk ging
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
dvdhoven
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 07:09
Contacteer:

Re: Noodperron in Deventer

Bericht door dvdhoven »

Ik was er dinsdag tegen 11:00 uur. Met een bepakte fiets; ik ging een paar dagen op pad :) Donkerblauw Adidas T-shirt en een zandkleurige broek.
Dick van den Hoven
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Noodperron in Deventer

Bericht door deadlock »

Dat kan kloppen. Toen ging ik naar de bus om even bij de centrale directie langs te gaan :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thijs
Berichten: 471
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 14:27
Locatie: Nijmegen

Re: Noodperron in Deventer

Bericht door Thijs »

NS-Reiziger schreef:Zijn de tijden al bekend waarop de t1500 straks gaat rijden?
Nee, maar aangezien de 1500 in Apd ri Dv om .01/.31 aankomt, zal ie om .02/.32 wel vertrekken, dus .13/.43 aankomst te Deventer. En het jammere is dat de overstap op de 3700 naar Nijmegen 1 minuut is en niet echt haalbaar. Was wel gaaf geweest als die overstap er was geweest.

En richting Amsterdam blijft ie toch hetzelfde? Mooie keertijd van 25 minuten ;)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Noodperron in Deventer

Bericht door Wubbo »

Het Locov heeft in zijn laatste advies over dienstregeling 2009 gevraagd aan NS om eens te kijken naar de gevolgen van het richting Amersfoort na de s1600/s1700 rijden van de s1500. Voordeel zou zijn dat er in Apeldoorn altijd aansluiting is van Zutphen naar Amersfoort, dat mensen uit Almelo, Hengelo en Enschede op hetzelfde perron kunnen overstappen als ze naar Amsterdam Centraal willen in Apeldoorn, en reistijdwinst voor de reizigers uit Deventer en Apeldoorn naar Amsterdam C. Ben benieuwd wat de reactie van NS hierop zal zijn.
Thijs
Berichten: 471
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 14:27
Locatie: Nijmegen

Re: Noodperron in Deventer

Bericht door Thijs »

Naast dat de 1500 misschien wel een korte stop krijgt in Amersfoort, is denk ik het probleem Deventer.
Want, om .15/.45 vertrekt de IC van Deventer naar Amersfoort. Als je de 1500 die 3 minuten achter de IC wil gaan zetten, dan krijg je een vertrektijd van .18/.48. En om .18/.48 komt de IC uit Apeldoorn naar Enschede binnen. Die moet je dan gaan kruisen. Dus je maakt dan Deventer nog complexer en storingsgevoeliger dan het daar al is. Zou het LOCOV daar over hebben nagedacht...?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten