Meer 'fluisterbussen' ingezet in Apeldoornse dienstregeling

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Plaats reactie
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Meer 'fluisterbussen' ingezet in Apeldoornse dienstregeling

Bericht door Ruben »

Meer 'fluisterbussen' ingezet in Apeldoornse dienstregeling
Geplaatst op: zaterdag 11 september 2010 01:59
Laatst bijgewerkt: zaterdag 11 september 2010 02:01


APELDOORN - De Whisper krijgt langzaam maar zeker meer voet aan de grond. Zo worden er de komende tijd meer Whispers, ook wel fluisterbussen genoemd, in de Apeldoornse dienstregeling ingezet. Deze week wordt de tweede bus in de dienstregeling ingevoerd; over een paar weken volgt nummer drie. In november wordt de vierde Whisper in de dienstregeling ingepast.
Lees verder
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
robinzes
Berichten: 351
Lid geworden op: ma 02 nov 2009, 14:35

Re: Meer 'fluisterbussen' ingezet in Apeldoornse dienstregel

Bericht door robinzes »

ik ben benieuwd waar ze die 3de en 4de bus gaan inzetten. Ik hoop gewoon verspreid over het stadslijnennet. En op Zaterdag en zondag met de nummer 1 en 2 erbij want op die dagen rijd lijn 11 ook niet.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Meer 'fluisterbussen' ingezet in Apeldoornse dienstregel

Bericht door MdJ »

Wat raar dat er nu "slechts" 1 zou moeten rijden; nog voor de zomervakantie reden ze beiden (de 3788 en 3810) op lijn 11. De derde is de 3808, die ik al een paar keer in de stalling heb zien staan, maar welke de vierde is??

Overigens: de laatste weken rijden ze geheel niet, voornamelijk rijdt er een der tijdelijke bussen (1713, 250 en 3793) en een "gewone"volvo op lijn 11.
Bij twijfel: gebruik beton.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 gasten