Concessie ZHO
Concessie ZHO
Op de wiki van de concessie ZHO staat dat deze zal worden samengevoegd met de concessie Twente. Er wordt geen bron genoemd. Iemand hiervoor een bron? Het lijkt me wel logisch als het gebeurd, ik heb alleen nog nergens een keiharde bron gezien.
Re: Concessie ZHO
De bron hiervoor is de concessiekalender 2009: http://www.sktb.nl/images/docs/concessies_ov_2009.pdf; hoofdstuk: "concessies ingangsdatum 2013".
Ik pas gelijk de Wiki pagina aan
Ik pas gelijk de Wiki pagina aan
When you're tired of London, you're tired of life
Re: Concessie ZHO
In principe worden eigenlijk alleen de 'Overijsselse' lijnen van de concessie ZHO + de treindienst Zutphen - Hengelo - Oldenzaal bij de concessie Twente gevoegd.
De Gelderse lijnen van ZHO (dus stadsdienst Zutphen + nog wat lijnen) gaan per eind 2013 over naar de concessie Achterhoek-Rievierenland (en komen dus in handen van Arriva).
De Gelderse lijnen van ZHO (dus stadsdienst Zutphen + nog wat lijnen) gaan per eind 2013 over naar de concessie Achterhoek-Rievierenland (en komen dus in handen van Arriva).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Concessie ZHO
Dat betekent dus dat zowel het treinvervoer op Zp - Odz als het busvervoer in Twente straks onder één vervoerder vallen, i.p.v. nu deels Connexxion en deels Syntus?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Re: Concessie ZHO
Yep. Om in oude termen te spreken: de OAD(m.u.v. Holten-Deventer-Heeten-Raalte) en TET gaan fuseren (krijgt Cees Anker toch nog zijn zin) en daaraan wordt toegevoegd de spoorlijn Zutphen-Oldenzaal
When you're tired of London, you're tired of life
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten