Studenten verdienen korting

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Studenten verdienen korting

Bericht door find_your_spot »

Misschien weten sommige het al, sommige niet...
Het nieuwe studiejaar is weer begonnen! Om het nieuwe studiejaar goed te beginnen, krijgen studenten de mogelijkheden zeven weken lang met 20% korting hun eten en drinken op het station te kopen.

Veel eerstejaars studenten hebben tijdens hun introductieweek een plattegrond van hun stad uitgereikt gekregen, waarop een studentenkortingskaart geplakt zat. Op die manier zijn al 166.000 kortingskaarten verspreid. Daarnaast worden vanaf maandag 13 september nog eens 134.000 kortingskaarten verspreid via de verkooppunten van Kiosk, Smullers, Shakie's en SWIRL'S. Studenten kunnen daar op vertoon van een OV-studentenkaart of collegekaart gratis een kortingskaart ophalen.

De studentenkortingskaart is geldig van 13 september t/m 31 oktober 2010. De studenten krijgen 20% korting bij de volgende winkels:

* Burger King
* Café T Espresso
* De Brooodzaak/C'est du Pain
* DE Koffie Café
* Julia's
* Kiosk
* New York Pizza
* Restauratieve voorzieningen
* Shakies
* Smullers
* SWIRL'S

Met deze korting gaat het nieuwe studiejaar goed van start. En we hopen dat de studenten ook de rest van het jaar hun reis veraangenamen met de grote variatie aan eten en drinken bij onze formules.
http://ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl/art ... en+korting

Dus hup met je luie reet en op naar één van bovenstaande adresjes om je kaart op te halen.
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Caspar »

Is dat een OV-Hobby? Zag dat ze bij de Kiosk deze maand flesjes Coca Cola verkopen, als waanzinnige stunt, een halve liter voor maar 2,20€!!!! Belachelijk dat ze 2euro 20 voor een half litertje een aanbieding noemen. Afzetterij.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door find_your_spot »

Je móet niks kopen, je mag.

Als je beslist iets op het station te kopen ben je nou eenmaal duurder uit. Dit geldt ook voor goedkope vluchten met budget maatschappijen waarbij je tijdens de vlucht voor 3 euro een blikje ice tea kunt kopen.

Als de moderators vinden dat dit topic niet als OV als Hobby thuis hoort mogen zij het verplaatsen.

Ik wil alleen maar alle Studenten OV-chipkaart houders wijzen op het feit dat ze tot 31 oktober recht hebben op 20% korting!
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39116
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Daniel »

Bij deze verplaatst naar 'n ander subforum van OVNL-Community :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door BR628 »

Caspar schreef:Is dat een OV-Hobby? Zag dat ze bij de Kiosk deze maand flesjes Coca Cola verkopen, als waanzinnige stunt, een halve liter voor maar 2,20€!!!! Belachelijk dat ze 2euro 20 voor een half litertje een aanbieding noemen. Afzetterij.
Ja afgezet wordt je zeker. Maar ik verzeker je, zodra je een fulltime job hebt, veranderd alles. 2 jaar geleden maakte ik me hier ook gigantisch druk over. Nu ben ik dagelijks vaste klant bij meerdere Servex vestigingen.
Oud forumgebruiker

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Oud forumgebruiker »

Vertel mij wat. ik werk zo'n 4,5 dagen per week + nog een voltijd studie. Tijd voor een uitgebreide maaltijd is er dan niet meer bij hoor...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Suus »

Moet je bij een onderwijsinstelling gaan werken, daar is de catering nog relatief goedkoop 8-)

Ik betaal €1,65 (inclusief transactiekosten) voor een flesje cola op mijn werk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Oud forumgebruiker »

Aan mijn werk ligt het niet. Daar is een blikje 0,60 en koffie en water gratis :P.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Suus »

Nouja, voor alles wat niet gratis is (water, thee, koffie) moet ik tegenwoordig transactiekosten betalen bij de aanschaf. Daarvoor betaal ik nu dus 85 cent voor een blikje cola in plaats van 80. Met dat geneuzel van die transactiekosten heb ik trouwens ook het tijdschrift op mijn werk gehaald. Ik weet dat er mensen van hier studeren aan deze onderwijsinstelling, dus wellicht hebben ze mijn schrijfsel nog gezien :mrgreen:

De koffie en thee van jouw werkgever zijn trouwens een stuk beter dan die van de mijne, dat is gewoon slootwater :X

Maar ik geef de voorkeur aan het flesje, ik heb wel eens een blikje omgekegeld over mijn toetsenbord, en dat niet bepaald een succes. Bovendien zijn blikjes verboden in de ruimte waar ik werk, en flesjes niet :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39116
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Daniel »

Hmm tja, ik kom juist steeds minder bij Servex (zeker nu ik dichter bij 't werk woon). Hooguit in 't weekend wil 't nog weleens gebeuren en soms 's ochtends de relatief nog goedkope AH to Go als ik niks meer in huis heb om voor de lunch mee te nemen.

Geen idee eigenlijk hoeveel ik op 't werk moet betalen voor 'n flesje of blikje cola... we hebben een automaat staan maar die heb ik nog nooit gebruikt (ben ik niet de enige in, in de vorige automaat die er stond zijn de blikjes ooit over de houdbaarheidsdatum geweest :P ). Warme dranken kosten in ieder geval geen drol: we hebben 'n waterkoker en Senseo staan en alleen de koffiepads moeten we zelf meenemen, da's relatief vrij goedkoop natuurlijk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Oud forumgebruiker

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Oud forumgebruiker »

Bee schreef:De koffie en thee van jouw werkgever zijn trouwens een stuk beter dan die van de mijne, dat is gewoon slootwater :X
Och, ook in die koffiewereld wordt er hevig op aanbesteed en is DE verruild voor een ander merk. Sindsdien hangt het sterk per automaat af. :( :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Suus »

Ik kan mij niet voorstellen dat men daadwerkelijk gaat investeren in een nieuwe koffieautomaat op metrostation Van der Madeweg :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Oud forumgebruiker »

Zelfs op de plekken waarvan ik niet eens wist dat er een automaat was is het gebeurd :lol:. Er wordt natuurlijk een aanbesteding uitgeschreven met een eisenpakket en als de ander goedkoper is wordt de hele mikmak vernieuwd.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Geert »

Leuk dat Servex korting geeft natuurlijk, maar de normale Servexprijzen geven wel te denken. In Duitsland betaal je voor dezelfde hoeveelheid koffie of thee zo 50 cent minder...
les7
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 28 jun 2009, 13:12
Locatie: Vlaardingen

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door les7 »

Wat een prijzen allemaal zeg! :shock:

Ik betaal:
water (ijskoud): €0,-
koffie, thee en warme chocolademelk: €0,-
frisdranken: €0,40 + free refill
melk: €0,40 + free refill
*O*
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door find_your_spot »

les7 schreef:Wat een prijzen allemaal zeg! :shock:
Werkt voor de overheid?
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Caspar »

Ja afgezet wordt je zeker. Maar ik verzeker je, zodra je een fulltime job hebt, veranderd alles. 2 jaar geleden maakte ik me hier ook gigantisch druk over. Nu ben ik dagelijks vaste klant bij meerdere Servex vestigingen.
Dat is wel waar, maar ik deed vroeger als student vaker een impuls aankoop op het station. Nu trek ik vaak een blikje fris uit de automaat op het werk voor 50 cent, of wacht nog even met koffie drinken totdat ik op het werk ben, of weer thuis om het zelf te zetten. Alleen als ik op vakantie ga, dan denk ik niet aan die tarieven, en ben ik inderdaad zo 10 euro kwijt op een middagje reizen, en dan heb je alleen 2x wat drinken en een keer een broodje plus een snack gekocht.

Laatst kwam ik weer eens in de verleiding om een patatje te halen bij Smullers, maar toen ik al die uitjes en mayo klodders zag op de balie, heb ik toch maar overgeslagen.
les7
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 28 jun 2009, 13:12
Locatie: Vlaardingen

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door les7 »

find_your_spot schreef:
les7 schreef:Wat een prijzen allemaal zeg! :shock:
Werkt voor de overheid?
Nope, bij die zweedse ballentent. (A)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Ardan »

Ben ik toch wel blij met mijn baan :D
ALLES gratis!! Zoveel drinken als je wilt en er valt meer dan genoeg te eten! :mrgreen:
Lang leve de horeca :D
Zelf ga ik zelden naar een stationstoko.. Kiosk sowieso nooit want die is verschrikkelijk duur. Gappie togo is goedkoper, dus meestal ga ik toch wel daarheen voor een hapje. Verdere dingen als drinken haal ik altijd in een gewone supermarkt..
Ik doe ook maar wat
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Bastiaan »

les7 schreef:Nope, bij die zweedse ballentent. (A)
Ohja ... Bij die "free refill" had ik het eigenlijk al moeten weten :P
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Joshua »

Dat kortings pasje heb ik ook al op zak.

Maar met een week heb ik ook een Servex pasje :D. Laat maar komen die korting :D
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Gekko123 »

In dat geval mag ik je als collega welkom heten Joshua. Ben zelf al ongeveer een maand in het bezit van zo'n servex-pas.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Joshua »

In welke formule sta je?

Ik ben zelf het stralende gezicht van de nieuwe Kiosk op Station Nijmegen.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door find_your_spot »

Joshua schreef: Ik ben zelf het stralende gezicht van de nieuwe Kiosk op Station Nijmegen.
Daar hou ik je aan. Kom ik volgende week bij de Kiosk een komkommer kopen en een pakje condooms. :Y
For Your Railroad Adventures
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Studenten verdienen korting

Bericht door Gekko123 »

Joshua schreef:In welke formule sta je?

Ik ben zelf het stralende gezicht van de nieuwe Kiosk op Station Nijmegen.
Ik ben werkzaam bij de railcatering Utrecht *O*
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 9 gasten