Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Geplaatst op: maandag 20 september 2010 20:42
Laatst bijgewerkt: maandag 20 september 2010 20:44
Ongeveer veertig treinreizigers zijn maandagmorgen in Vorden achtergebleven op het perron omdat er twee keer korte treinen op de lijn Winterswijk-Zutphen reden. Om zowel 7.40 als 8.10 uur zette Syntus slechts één treinstel in in de spits. Per keer bleven ongeveer twintig personen noodgedwongen achter op het perron.
Lees verder
Geplaatst op: maandag 20 september 2010 20:42
Laatst bijgewerkt: maandag 20 september 2010 20:44
Ongeveer veertig treinreizigers zijn maandagmorgen in Vorden achtergebleven op het perron omdat er twee keer korte treinen op de lijn Winterswijk-Zutphen reden. Om zowel 7.40 als 8.10 uur zette Syntus slechts één treinstel in in de spits. Per keer bleven ongeveer twintig personen noodgedwongen achter op het perron.
Lees verder
- AppleMoose
- Berichten: 6027
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
- Locatie: Skogen
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Och, dat gebeurde ook wel 's met de stopper zutphen-nijmegen. Zeker nog toen er volop mat. 64 reed. minimaal 1 keer per maand zetten ze toen maar 1 plan V in, in de spits. soms ook 2 stoppers achter elkaar. Dan bleven er ook reizigers achter op de perrons.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Zelfde gebeurt als de t7017 weer eens met een losse sprinter komt aanzetten, en wat te denken van de perikelen op de zaanlijn... heeft het nog enige nieuwswaarde? ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Ik wacht nog even op de kamervragen ;-)
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Zal ik alvast het topic "Buffel nodig op Zutphen-Winterswijk" openen?
Pommes.
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Volgens mij kan je dan beter Zutphen - Winterswijk van 25 kV voorzien; het kolibrisysteem inzetten volgens het Zwitsers ReB4 systeem. Maarja, dat weten de zwak geinformeerden natuurlijk niet.
Het is een spectrum.
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Dit is net de Maaslijn op Station Cuijk en Mook-Molenhoek.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6230
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Nee, want ze moeten gewoon losse rijtuigen er tussen zetten.Maik schreef:Zal ik alvast het topic "Buffel nodig op Zutphen-Winterswijk" openen?
"Een touringcar is geen bus"
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
En daarvoor hebben we op elk groot station een railtracktor want die slijten toch niet :)
Ik denk dat de oorzaak in dit geval eerder te wijten is aan de keuze van Syntus om het onderhoud van hun treinen voortaan in Venlo uit te laten voeren, de slagen worden langer dus materiaal in onderhoud is langer niet beschikbaar en kan ook niet snel uitgevoerd worden.
Ik denk dat de oorzaak in dit geval eerder te wijten is aan de keuze van Syntus om het onderhoud van hun treinen voortaan in Venlo uit te laten voeren, de slagen worden langer dus materiaal in onderhoud is langer niet beschikbaar en kan ook niet snel uitgevoerd worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Sowieso begrijp ik al niet waarom het onderhoud helemaal in Blerick moet gebeuren. Het zou voor Syntus toch ook veel makkelijker zijn als dit gebeurd ergens in de buurt waar zei ook rijden. Maja waarschijnlijk kan het zo goedkoper.
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Het was tot een tijd terug altijd in Hengelo, waarom dit nu Voith is geworden is mij ook niet helemaal duidelijk.
En dat er nu pas een nieuwsbericht van komt... Syntus zet op de s30800 echt heeeel zelden dubbele stellen in. Staan in de gangpaden is schering en inslag in de spits. Hoewel ik al eens heb zitten tellen.. met wat ze nu inzetten, en wat ze aan reserve hebben staan (heel veel!) kunnen ze bijna alle treinen wel een stelletje langer maken.
En toch.. ik heb al eens een hele rit, de laatste op een vrijdag van Winterswijk naar Zutphen, een treinstel voor me alleen gehad.. nota bene het achterste uit maar liefst DRIE stellen! Ja, zo heel af en toe zie je wel eens treinen met zijn drietjes rijden..
En dat er nu pas een nieuwsbericht van komt... Syntus zet op de s30800 echt heeeel zelden dubbele stellen in. Staan in de gangpaden is schering en inslag in de spits. Hoewel ik al eens heb zitten tellen.. met wat ze nu inzetten, en wat ze aan reserve hebben staan (heel veel!) kunnen ze bijna alle treinen wel een stelletje langer maken.
En toch.. ik heb al eens een hele rit, de laatste op een vrijdag van Winterswijk naar Zutphen, een treinstel voor me alleen gehad.. nota bene het achterste uit maar liefst DRIE stellen! Ja, zo heel af en toe zie je wel eens treinen met zijn drietjes rijden..
Ik doe ook maar wat
-
- Berichten: 233
- Lid geworden op: ma 30 aug 2010, 14:27
- Locatie: Renkum, voorheen Rijnmond.
- Contacteer:
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Het antwoord vind je bij de diskussie: "Buffel nodig op de Maaslijn". ;)fogeltje schreef:Nee, want ze moeten gewoon losse rijtuigen er tussen zetten.Maik schreef:Zal ik alvast het topic "Buffel nodig op Zutphen-Winterswijk" openen?
http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.p ... 25#p107829
Uit de hand gelopen mobiliteit. :D
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
Moet daar een heel nieuws/persbericht voor worden verzonden?
Mag er ook wel een nieuwsbericht komen dat we iedere week met 300 man achter blijven op Spaklerweg of op Ouderkerkerlaan er om de week uit worden gegooid...
Mag er ook wel een nieuwsbericht komen dat we iedere week met 300 man achter blijven op Spaklerweg of op Ouderkerkerlaan er om de week uit worden gegooid...
For Your Railroad Adventures
Re: Veertig reizigers blijven achter op vol perron in Vorden
De t30820 en t30822 rijden als het goed is met dubbele stellen ;) Die gaan in Zp over op de t31215 en t31217 en die ik zie ik vrijwel altijd met twee stellen rijden (is ook wel nodig) :)Ardan schreef:Het was tot een tijd terug altijd in Hengelo, waarom dit nu Voith is geworden is mij ook niet helemaal duidelijk.
En dat er nu pas een nieuwsbericht van komt... Syntus zet op de s30800 echt heeeel zelden dubbele stellen in.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten