DB en ICE, "het mag wat kosten."

Voor ontwikkelingen in het openbaar vervoer in het buitenland.
Plaats reactie
AOD
Berichten: 233
Lid geworden op: ma 30 aug 2010, 14:27
Locatie: Renkum, voorheen Rijnmond.
Contacteer:

DB en ICE, "het mag wat kosten."

Bericht door AOD »

De Duitse zender 3sat met het kritische programma "Nano" pakte gisteren de "Neubaustrecken" aan. De trajekten waar het ICE-treinstel rijdt. Jawel, de sauna-ICE. Waar men hier zo van loopt te kwijlen.

Maar kijk zelf even:

http://www.3sat.de/webtv/?100923_bahnproj_nano.rm
Reiziger Delft
Berichten: 1200
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: DB en ICE, "het mag wat kosten."

Bericht door Reiziger Delft »

AOD schreef:Waar men hier zo van loopt te kwijlen.
Tip, als een bepaalde internetsite je niet bevalt kan je ook gewoon NIET het adres in je browser intypen. :idea:
AOD
Berichten: 233
Lid geworden op: ma 30 aug 2010, 14:27
Locatie: Renkum, voorheen Rijnmond.
Contacteer:

Re: DB en ICE, "het mag wat kosten."

Bericht door AOD »

Reiziger Delft schreef:
AOD schreef:Waar men hier zo van loopt te kwijlen.
Tip, als een bepaalde internetsite je niet bevalt kan je ook gewoon NIET het adres in je browser intypen. :idea:
Bevalt mij juist uitstekend. :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: DB en ICE, "het mag wat kosten."

Bericht door Fles »

Flink gepest op school zeker? :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: DB en ICE, "het mag wat kosten."

Bericht door Suus »

Ze hebben bij die lijn een technische faal gemaakt (iets met verkeerd gegraven tunnel geloof ik) maar uiteindelijk is het de reiziger die er van profiteert. Je moet dit project ook in het geheel zien, er komt ook nog een HSL Erfurt - Halle/Leipzig Flughafen, die is ook in aanleg op dit moment. Als je met de tram van Merseburg naar Halle gaat rijd je onder de viaducten in aanbouw door.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: DB en ICE, "het mag wat kosten."

Bericht door Karl »

Bij mij zijn de kleuren van 't filmpje heel raar: roze en groen, maar dat zal wel aan plugin liggen ofzo... dus ik heb 't filmpje niet helemaal gezien, waardoor ik dus minder ben geinformeerd.

Anyway, wat ik wel opmaakte uit het filmpje is dat het gaat om de brug/infrastructuur, toch? Wat heeft dat te maken met het materieel dat ingezet wordt? Als je er een stoomtrein laat rijden, moet die brug toch ook gewoon goed zijn? Overigens is het natuurlijk wel een enorme FAIL dat een brug niet goed is. -o-
Het is een spectrum.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 133 gasten