Stroomstoring Utrecht Centraal

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Stroomstoring Utrecht Centraal

Bericht door Fles »

UTRECHT - Het treinverkeer heeft woensdagmorgen door een stroomstoring bij station Utrecht CS veel hinder gehad. Tegen elf uur werd het treinverkeer hervat.

Treinreizigers van en naar Utrecht moesten rekening houden met vertragingen die konden oplopen tot meer dan zestig minuten.

In de loop van de middag rijden alle treinen weer volgens het boekje, meldde spoorbeheerder ProRail.

Veel intercity's konden niet meer via Utrecht rijden. De stroomstoring ontstond aan de noordzijde waardoor seinen en wissels aan de noordzijde van het emplacement niet konden worden bediend. De storing begon om half tien en was tegen elf uur verholpen.
bron

Het ging alweer zo lang goed :roll:
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Stroomstoring Utrecht Centraal

Bericht door BR628 »

Ik vind het nog veel vervelender dat mijn trein vanavond tussen Zwolle en Leeuwarden waarschijnlijk wel weer niet de juiste lengte cq samenstelling heeft..
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Stroomstoring Utrecht Centraal

Bericht door Geert »

Nee, dat is inderdaad het vervelendste wat een mens kan overkomen, dat er mensen weer veel te laat kwamen vandaag boeit totaal niet :roll:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Stroomstoring Utrecht Centraal

Bericht door Karl »

En de wisselstoring in het Rotterdamse, waardoor Rotterdam - Gouda 's ochtends verstoord was en ongeveer direct daarna dit er aan kwam. Rotterdam - Utrecht scoort goed in de punctualiteit deze week. :roll:
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Stroomstoring Utrecht Centraal

Bericht door Geert »

Inderdaad, ben benieuwd wat me morgen en overmorgen te wachten staat...
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Stroomstoring Utrecht Centraal

Bericht door Vinny »

Ik ga morgen eens in het geruchtencircuit duiken wat er aan de hand is geweest. Ik heb de hele dag in volkomen afzondering in een bunker in...

Hoog Catherijne doorgebracht, en niets van de storing gemerkt.

Merk op dat de trein van 16:55 v. Utrecht Centraal (bestemming: Schagen) gereden werd met DD-AR. Ik heb dus de volgende VIRM genomen.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 131 gasten