Mag ik even kwijt #54

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ruben »

Vliegen vanaf Shl was bij onze data 2x zo duur, dus maar weer per trein. In juli vanaf Weeze gevlogen, maar vanwege de vertragingen niet erg relaxed toen. Keer ervoor dan weer geen last van gehad.
Voor de terugweg is het in ieder geval relaxed, eigen coupétje dicht bij het Bar Rijtuig.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door STF »

Find_your_spot beweerde van de week tegen me dat jij nog nooit van je leven gevlogen hebt Ardan???
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ruben »

And as the plane crashed down he thought
'Well isn't this nice...' :mrgreen:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door find_your_spot »

Caspar schreef: Wat klopt hier niet FYS? Paar dagen eerder zeg je nog dat je niet meer met de trein hoeft. :roll: :?
Ik heb een alibi en ben geestelijk instabiel *O*
STF schreef:Find_your_spot beweerde van de week tegen me dat jij nog nooit van je leven gevlogen hebt Ardan???
Voor zover ik begreep heeft Ardan nog nooit in een beetje normaal fatsoenlijk passagiers vliegtuig gevlogen
For Your Railroad Adventures
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Joshua »

STF schreef:Find_your_spot beweerde van de week tegen me dat jij nog nooit van je leven gevlogen hebt Ardan???
Ik ook niet :(
Dat is een vorm van OV die ik nog moet gaan doen.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Justin »

Euh Ardan, ik kreeg e-mail van twitter dat je me probeerde te volgen, maar nu kan ik je nergens accepteren :P, ook niet bij friend request...

Anyway... wat is het hier stil op kantoor op m'n afdeling... ik ben de enige :')

En ohja, geen gel op m'n hoofd is best wel fijn. M'n haar is alleen zo verdomd lang aan het worden...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ardan »

@FYS: Ik heb wel degelijk gevlogen ;)
@Justin: waarom heb je je profiel dan ook geblokkeerd? Zo kan niemand je volgen.. #durftevragen
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Justin »

Normaal kan ik ze wel accepteren, dat is het rare.

Heb in het recente verleden gewoon nare gebeurtenissen gehad, waardoor ik liever wat dingen afscherm :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door find_your_spot »

Justin schreef:Heb in het recente verleden gewoon nare gebeurtenissen gehad, waardoor ik liever wat dingen afscherm :).
Ah dan kunnen wij elkaar de hand schudden


@Ardan
Wat voor vliegtuig dan en van waar naar waar? Ik noem een vliegtuig pas een vliegtuig als er minimaal 170 passagiers mee gaan.
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Caspar »

Het lijkt mij juist toffer om met een klein vliegtuigje (met zo'n 50 man aan boord) ergens op een tropisch eiland te landen. Al heb ik dat nog nooit gedaan. Keren dat ik vloog zat ik in een Airbus Airbus A320-200 :D
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door find_your_spot »

Caspar schreef:Het lijkt mij juist toffer om met een klein vliegtuigje (met zo'n 50 man aan boord) ergens op een tropisch eiland te landen.
Is vliegen in een 4 persoons vliegtuigje ook goed? Over de staten van Alabama?

Afbeelding
Zie hier uw co-piloot FYS taxiën. Heb dat diploma immers niet voor niets gehaald...
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Caspar »

Over de staten van Alabama?
Bestaat Alabama uit meerdere staten :roll: The United States of Alabama. Nooit geweten dat USA daarvoor stond :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door STF »

Wat kun je toch ook af en toe maf dromen he; find_your_spot, htm_tram en ik gingen joyriden met een GVB bus, we vertrokken vanaf busstation Lelylaan als lijn 12 (sinds wanneer is dat een buslijn, maargoed) en toen we onderweg ergens politie zagen staan hebben we de bus langs een halte aan de Admiraal de Ruyterweg geparkeerd en zijn toen bij garage Noord gaan lunchen, waar we elk aan een ander tafeltje gingen zitten om niet op te vallen. Haha wat een zooitje onzin bij elkaar. :lol:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Oud forumgebruiker »

Oeioei, droom je zelfs al over het GVB? :shock: :wink:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door STF »

Ik droom echt overal over; vam bouwplaatsen waar ik midden in de nacht met iemand afspreek, tot grasmaaiers waarmee ik half Europa doorkruis. :mrgreen:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door webguy »

Ik droomde vanmorgen ook al dat er een vrouw aan een klapperende deur van een trein hing (buiten de trein), waar ik in zat, in Amerika met een docent van de middelbare school en moesten we het alarm nummer bellen dat enorm raar was en afweek ofzo :P Was iig erg vaag... En toen ging mn wekker
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door htm_tram »

STF schreef:Wat kun je toch ook af en toe maf dromen he; find_your_spot, htm_tram en ik gingen joyriden met een GVB bus, we vertrokken vanaf busstation Lelylaan als lijn 12 (sinds wanneer is dat een buslijn, maargoed) en toen we onderweg ergens politie zagen staan hebben we de bus langs een halte aan de Admiraal de Ruyterweg geparkeerd en zijn toen bij garage Noord gaan lunchen, waar we elk aan een ander tafeltje gingen zitten om niet op te vallen. Haha wat een zooitje onzin bij elkaar. :lol:
Ik weet niet of ik het fijn vind om te weten dat je over mij droomt :? Maar wat voor bus was het? ik hoop een citaro *O*
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Bastiaan »

Ik mag zaterdag gratiesj OV-chipkaarten uitdelen bij tijdens een evenement in Ootmarsum. Als OV-man wel logisch dat ze mij daarvoor hebben geselecteerd uit een pool met vooral communicatie- en journalistiekstudenten :P
Heb er zin in :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Suus »

Ik zit hier samen met nog zo'n 1000 andere mensen in dit gebouw te wachten op een enorm kabaal. Via het interne omroepsysteem is aangekondigd dat binnen nu en een kwartier een betonboor in het fundament van het gebouw gaat om een hardnekkige lekkage op te lossen :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Daantje »

Mijn nieuwe OV-chipkaart die ik gekregen heb en nog niet mee gereisd heb staat gewoon al vier euro in de min -o- Of een foutje van NS of per ongeluk ingecheckt toen ie in m'n jaszak zat ofzo? (n)
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Bastiaan »

@Bee: Spannend hoor! *O*
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ennes »

webguy schreef:Ik droomde vanmorgen ook al dat er een vrouw aan een klapperende deur van een trein hing (buiten de trein), waar ik in zat, in Amerika met een docent van de middelbare school en moesten we het alarm nummer bellen dat enorm raar was en afweek ofzo :P Was iig erg vaag... En toen ging mn wekker
Op zich fijn dat je wakker werd van je wekker, alleen dat arme mens zal er tot in den treuren blijven hangen, omdat jij niet eerst even kon bellen voor je wakker zou worden.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

find_your_spot schreef:
Caspar schreef:Het lijkt mij juist toffer om met een klein vliegtuigje (met zo'n 50 man aan boord) ergens op een tropisch eiland te landen.
Is vliegen in een 4 persoons vliegtuigje ook goed? Over de staten van Alabama?
Nee. Hoeveel staten heeft Alabama? :mrgreen:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door webguy »

In Alabama (spreek uit Alllllaaaaabbbbbbaaaaaammmmmmmmmmaaaaaaaaa, geen grap) weten ze niet eens wat staten zijn ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Suus »

Bastiaan schreef:@Bee: Spannend hoor! *O*
Uiteindelijk klonk het als een zachte boormachine. Stiekem toch een beetje teleurgesteld :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 gasten