Mag ik even kwijt #3

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door webguy »

Daan schreef:Als een klasgenoot van mij een USB-stick in een van de poorten van z'n laptop stopt, valt z'n hele laptop uit en is ie alleen weer aan te krijgen als je de accu er uit haalt en er dan weer in stopt :P En het gebeurt alleen met die ene USB-stick in die ene poort :lol:
Hmm, zoiets had ik ook, maar toen had iemand iets te hard in 't USB port geramd, en waren alle pinnetjes stuk... Ach, een van de 6 ports kapot: wat maakt 't uit...
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door waldo79 »

NS-Reiziger schreef: Overigens wel een kapotte USB stick met mijn scriptie data meegemaakt, nou die heeft ook een mooie vlieger vanaf 5 hoog gemaakt, al het werk naar de ****.
Bij dat soort cruciale bestanden altijd op meerdere externe bronnen opslaan :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Fles »

Dat soort cruciale posts altijd twee keer plaatsen :lol:

Dat soort cruciale posts altijd twee keer plaatsen :lol:

Want al is de forummer nog zo snel, de Proxy error achterhaalt hem wel :evil: :neg:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Ruben »

waldo79 schreef:
NS-Reiziger schreef: Overigens wel een kapotte USB stick met mijn scriptie data meegemaakt, nou die heeft ook een mooie vlieger vanaf 5 hoog gemaakt, al het werk naar de ****.
Bij dat soort cruciale bestanden altijd op meerdere externe bronnen opslaan :lol:
Maar wat doe je als dit het transport was van de datapc op de uni waar je niet op je eigen netwerkschijf kan komen, en je huis... :lol:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

IC3 schreef:
deadlock schreef:ja maar jij kan toch deense dingen?
Uhmm... ja! (Donderdag met trein naar Århus, zondag weer terug met veertien overstappen, grmbl)
14 :|

ICE naar Hamburg, dan stopper naar bremen, dan osnabruck, hamm en dan venlo of eerst naar munster en enschede? 14 keer is wel extreem namelijk :|
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Jurjen »

NS Reiziger schreef:Maar wat doe je als dit het transport was van de datapc op de uni waar je niet op je eigen netwerkschijf kan komen, en je huis... :lol:
E-mailen, ftp'en
Laatst gewijzigd door Daniel op di 20 mei 2008, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote gerepareerd
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Ruben »

Dat e-mailen is later via een omweg gelukt, maar de pc waar de data vanaf gehaald moest worden (zo'n brak ding in de universiteitsbibliotheek) was erg uitgekleed en beveiligd...Heb uiteindelijk de data op een ander USB stick gepropt, naar een gewone PC gelopen en het daar op mijn netwerkschijf gezet
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Fles »

Ik ga voetbal kijken :)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Mark »

Ik ook. Verlengen nu :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Daantje »

Daan schreef:Als een klasgenoot van mij een USB-stick in een van de poorten van z'n laptop stopt, valt z'n hele laptop uit en is ie alleen weer aan te krijgen als je de accu er uit haalt en er dan weer in stopt :P En het gebeurt alleen met die ene USB-stick in die ene poort :lol:
Mijn moeder haar printer werkt alleen als de printerkabel in de usb-poort zit waar ie ook in geinstalleerd is :? en van mijn laptop gaat het hele beeld schudden als ik een sd-kaartje in m'n cardreader doe :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door deadlock »

Ik ben maar weer aan het bloggen geslagen.

/verkapte reclame voor mijn blog
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Daan »

Daantje schreef:Mijn moeder haar printer werkt alleen als de printerkabel in de usb-poort zit waar ie ook in geinstalleerd is :?
Mja, da's met wel meer USB-apparatuur zo... :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Fles »

Daan schreef:
Daantje schreef:Mijn moeder haar printer werkt alleen als de printerkabel in de usb-poort zit waar ie ook in geinstalleerd is :?
Mja, da's met wel meer USB-apparatuur zo... :?

Gaar. Mijn toetsenbord en muis willen nog weleens vastslaan (stoppen met reageren), warbij het meestal helpt om ze los te trekken en op andere poorten aan te sluiten :idea:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door webguy »

Yup, gebeurt bij mij ook regelmatig... De manier waarop Windows met USB omgaat vind ik sowieso vaag: elke USB port waar je iets in gebruikt moet de driver apart worden geïnstalleerd.
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door waldo79 »

^^ Goh, dat heb ik nu ook. Als ik de scanner in de verkeerde USB poort hang herkent hij het apparaat niet. Sowieso moet ik mijn computer herstarten als ik de scanner wil gebruiken :?
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door tsov »

Ik zit nu naar AT5 te kijken: het NK achteruit inparkeren voor vrouwen :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Geert »

Ik hoorde al van iemand dat er twee dames tegen de andere auto gebotst waren :lol:
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door tsov »

Voor de mensen die niet kunnen rekenen zag ik een filmpje op nuvideo over de verkiezingen in Georgië. Daarin werd op een gegeven moment gezegd dat de partij van president Saakasjvili tweederde van de zetels heeft binnengehaald, dit was volgens de voice-over genoeg voor een meerderheid in het parlement. :idea:
Joh :roll:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door M57 »

In sommige parlementaire stelsels heeft de regering meer dan de helft van het aantal zetels nodig :!:
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door tsov »

Mja, maar zoals het gebracht werd klonk het wel heel stom :wink:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door deadlock »

Zometeen maar eens even naar Utrecht!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Zometeen maar eens even naar Utrecht!

Oh okee. Hoi :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Fles »

Afbeelding

Beaucourt-Hamel, Noord-Frankrijk, 9 april 2006. Verlaten goederenloods langs de lijn Arras-Amiens. Op 24 mei 2008 toegevoegd als 2.423e bordje aan mijn collectie :mrgreen:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Karl »

Weet iemand waar ik de prijzen van de Italiaanse spoorwegen kan vinden? Op de site van Trenitalia kan ik het zo één, twee drie niet vinden, ik plan mijn reizen voor in Augustus, dus ik zit binnen de veel gebruikte drie maanden grens. Wanneer ik mijn reis voor, bijvoorbeeld morgen plan dan is het weer te dichtbij. Aargh.

Maar misschien is voor Milaan - Genua; La Spezia - Bologna; Bologna - Milaan een interrail (one country; drie dagen) wel goedkoper. Genua - La Spezia is maar een klein stukje, dus dat zal wel goedkomen.
Het is een spectrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #3

Bericht door Fles »

www.jizdenka.cz

basiskennis

[/br628 mode] ;)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 48 gasten