Mag ik even kwijt #54

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door tsov »

Aaah, gecondoleerd -o-
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ruben »

Ik ben al hertrouwd met een fiets. :|
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ennes »

NS-Reiziger schreef:Over 18 minuten is het bye bye Studenten OV-Chipkaart. Leuke verjaardag dit. :lol:
ach... die chipkaart is toch alleen maar ellende ( zo hebben we in div andere topics kunnen lezen ;)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ruben »

Mijne was anders best trouw! Had nog steeds de NS-Versie die gewoon werkte. Wel van de 5 jaar oude foto af. :D
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Joshua »

Ik ga dinsdag of woensdag naar Antwerpen.
Iemand die zegt van goh ja dat moet je zien of die mee wilt?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door STF »

Door dat topic "reizigers helpen reizigers" moet ik weer even terugdenken aan laatst met de Dam tot Damloop in Amsterdam; find_your_spot en ik zagen rond 15.30 uur bij Rietlandpark een hoop reizigers op de haltes van tram 26 wachten terwijl die niet reed, dus we liepen maar even de trap af om alle wachtende mensen daarover te informeren (vermoedelijk hadden ze allemaal hun bril of lenzen thuis gelaten aangezien er op de displays continue scrollend de melding voorbij kwam dat de tram niet reed), de reizigers die ik hielp bedankten en liepen richting de halte van pendelbus 326 maar de reizigers die find_your_spot hielp reageerden zo maf; ze waren niet van plan te gaan lopen naar de bushalte, het was ook altijd wat met GVB, ze bleven wel wachten op de tram, bla bla.
Nou dan blijf je toch gezellig wachten..; om 17.45 uur hoorden we op de mobilofoon pas een bericht binnenkomen dat de explotatie van tram 26 weer van start zou gaan, driekwartier later dan gepland.

Dat bushaltebord van de pendelbus richting IJburg staat overigens wel super beroerd opgesteld, ze hadden het een kwartslag moeten draaien want nu zie je het alleen als je in de Piet Heintunnel zou staan of als je midden op het kruispunt vlakbij de spoorlijn zou staan. Drie jaar geleden heb ik ook met de Dam tot Damloop een tijdje doorgebracht bij Rietlandpark en toen was het niet anders; niemand kan die bushalte richting IJburg vinden, de een na de ander vraagt het aan je.

Op dit punt sta je vrijwel altijd als zoekende reiziger, nou wijs de halte maar aan: http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 57.71,,0,5
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ardan »

Cupcakejes :lol: Kon mijn lachen niet inhouden toen ik dat las :P
Pffff ik ben de laatste tijd zo druk druk druk met werken, school en dat soort spul dat ik verkouden aan het worden ben van vermoeidheid geloof ik :( hopen dat het niet doorzet.
(ik ken een meisje die volgende week óók verkouden is ;) ('Nee schat, ik wil niet met je zoenen.' Klinkt zo bot.))
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Michael »

Goedemorgen allemaal,

Ik ga vandaag is lekker busfoto´s maken in de regio Haaglanden/Rijnmond
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door htm_tram »

Sterkte met die Veolia troep ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21274
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Meltrain »

Ardan schreef:(ik ken een meisje die volgende week óók verkouden is ;) ('Nee schat, ik wil niet met je zoenen.' Klinkt zo bot.))
Ardan! :shock: Heb jij een vriendin?! :shock:
Hoe, wat , waar, wanneer? :o
*Melvin is nogal verward* :oops:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Karl »

Of gewoon een fling, eh...
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ardan »

Ik ben niet helemaal terminaal ziek, blijkt.. ;)
We kennen elkaar nu ruim een maand.. en het klikte zo goed tussen ons dat ik mij toch wel wat begon af te vragen... we hebben nog niet officieel verkering, maar verder zijn we in alles een stel :D
(foto van ons op mijn hyves ;) )
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ardan »

De koningin heeft trouwens blijkbaar niets beters te twitteren.
@beatrixonline
Beatrix von Amsberg
Parbleu. Wij hebben onze onderbroek verkeerd om aan gedaan. Wij zijn ons even verkleden.




(is natuurlijk niet de échte koningin, die vind je onder @KHtweets ;) )
Ik doe ook maar wat
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Wout87 »

zozo leuke foto Ardan
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ardan »

:)

Was trouwens wel grappig, gisteravond op het werk. Ik stond borden uit te halen bij wat gasten, en zegt de één tegen de ander: 'Ik had vroeger iemand in mijn klas zitten die het hele spoorboekje uit zijn hoofd kende. Kon je vragen wanneer de eerste trein van Roodeschool naar Groningen ging en pats hij wist het. Hij wist écht alles!'
Zegt de ander: 'Absurd toch als je dat helemaal uit je hoofd weet? Dan moet je haast wel autistisch zijn..'

Ik hield wijselijk mijn mond.. ik ben niet autistisch, maar ik weet ook gigantisch veel :lol:
Ik doe ook maar wat
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Wout87 »

Ik ken de NS dienstregeling op utrecht Centraal inmiddels ook wel aardig uit mn hoofd inmiddels
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Stefan »

In Rotterdam zit op Zuidplein ook heel vaak een kerel (Een soort van 'hobbyist') in de kantine die naast het Nederlandse het complete Duitse gebeuren uit z'n kop weet....
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

Mijn nieuwe lulijzer is binnen. Ding zitten drieduizendmiljard functies op, waarvan ik er ongeveer zes nodig heb. Ik heb er nu al ruzie mee. Eerst maar eens de batterij opladen.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ennes »

Fles schreef:Mijn nieuwe lulijzer is binnen. Ding zitten drieduizendmiljard functies op, waarvan ik er ongeveer zes nodig heb. Ik heb er nu al ruzie mee. Eerst maar eens de batterij opladen.
Kan je er ook mee bellen?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ardan »

Lulijzer :lol:
Ennes, je haalt me de woorden uit de mond :P
Tsja, soms denk ik wel eens bij mezelf als ik weer eens iemand zie met zo'n hypermodern ding, je kunt er foto's mee maken, internetten, GPS, navigatiesysteem, wekker, spelletjes, radio, muziek luisteren, de krant lezen, de polka dansen, maaltijden opwarmen, wasjes draaien...
MAAR KUN JE ER OOK MEE BELLEN EN SMS'EN????

Ik heb er ééntje die uitschuifbaar is, een tutscreen, muziek erop, cameraatje, en je kunt er een beetje leuk mee internetten. Modern genoeg.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Suus »

Met mijn hypermoderne telefoon kan je heel goed sms'en. Zelfs beter dan met mijn vorige telefoons door de lijsten per contactpersoon. Staat alles in: foto's, facebook, mms, mail.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

Ennes schreef:
Fles schreef:Mijn nieuwe lulijzer is binnen. Ding zitten drieduizendmiljard functies op, waarvan ik er ongeveer zes nodig heb. Ik heb er nu al ruzie mee. Eerst maar eens de batterij opladen.
Kan je er ook mee bellen?
Daar kan ik over een maand of acht een antwoord op geven. Misschien :)

Onze excuses voor het ongemak :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

Eigenlijk wil ik gewoon dit ding. Gewoon bellen en verder niks. Bazen-apparaat :lol:

Afbeelding

Oh, EN eenlos papieren spoorboekje erbij. Want daar is deze hele kermis om begonnen. Door de schuld van NS moet ik nu aan eoa ultra-hippe 24ste eeuwse cyclotron-buster om bij reisinformatie te komen. Ik haat NS :lol:
Laatst gewijzigd door Fles op vr 01 okt 2010, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ennes »

Ik kan ook veel meer met mijn telefoon als dat ik gebruik, ik gebruik hem om te bellen, smssen, af en toe wat op internet kijken/zoeken, de agenda als verjaarskalender en de mp3 speler, en verder gebruik ik de camera nog wel eens.

O ja! en niet vergeten de wekker!!!

En de rest.... mailen enz, enz ... dat doe ik thuis wel vanaf de PC.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6459
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Daantje »

Ik heb ook nog een hele simpele telefoon, kan bellen, smsen en gebruik m'n agenda en wekker veel. Ik maak foto'tjes omdat ik een leuk achtergrondje wil en luister wel eens muziek maar heb ook een mp3-speler waar veel meer opstaat. Om te internetten heb ik een laptop, om mooie foto's te maken een camera.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 16 gasten