Mag ik even kwijt #55

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Mag ik even kwijt #55

Bericht door Fles »

Gaaf jonge, PDFjes meenemen op je telefoon. Je hebt er ook echt zo veel aan.

Afbeelding

Life size, maximaal ingezoomd. Het moet de spoorkaart van NRW voorstellen. Veel plezier met je portable informatie.

ZO HEB IK ER TOCH GEEN FLUIT AAN STELLETJE FALERS :evil:
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ennes »

JUIST!!!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Suus »

Androidtoestel zo te zien? Dan moet je zeker eens de DB Railnavigator proberen, dat is de mobiele versie van de HAFAS reisplanner.

Even zoeken in de Market naar Railnavigator of op je mobiele telefoon deze link aanklikken: market://search?q=pname:de.hafas.android.db of http://m.bahn.de/rn
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

"geen toepassing gevonden om dit bestand te openen"? :?

het is een JAD. En ik heb APK files nodig. Denk ik.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Chauf21 »

Fles, is dat toevallig een HTC Desire? Die heb ik sinds twee weken ook *O*
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

Chauf21 schreef:Fles, is dat toevallig een HTC Desire? Die heb ik sinds twee weken ook *O*
Ja. De mijne ligt morgenochtend onder jouw tramwiel.


Kutding.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Chauf21 »

Ik vind 'm best te pruimen, alles beter dan m'n vorige LG :P
Die DB Railnavigator doet het bij mij prima. Gezocht via ^ -> Market :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

Hoe open jij JAD files dan??
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Chauf21 »

Geen idee :P
Ik ben (op de telefoon) naar de Market gegaan, heb gezocht op 'Railnavigator', het enige resultaat aangeklikt en vervolgens gaat 'ie dat zelf downloaden en installeren :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

oh ja maar voordat je met de mrket iets kunt, "moet" je je google account koppelen aan je telefoon.

Leuk, als je hem ooit nogeens wilt doorverkopen. En technisch totaal niet nodig. Gewoon lekker persoonlijke gegevens verzamelen. De OV Chipkaart is er niks bij :lol:

Weg met dat ding, ik verkoop hem zo wel, en dan neem ik een andere. Een Nokia. Dit schiet niet op.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Caspar »

Vanaf maandag lekker 9 dagen vrij. Heb nog recht op 2 dagen vrijvervoer in Frankrijk dus eens even wat plannen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Suus »

@Fles: Dat koppelen van een Google account is om reacties te kunnen plaatsen bij applicaties, die te kunnen beoordelen en om gebruik te kunnen maken van Google Checkout. Je kan de telefoon altijd herstellen naar de oorspronkelijke situatie zoals hij uit de fabriek kan. Maar een Nokia kan ook natuurlijk :P

Waarom die website met een JAD file komt snap ik ook niet trouwens, bij mij stuurt hij door naar de Market :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Daantje »

Ik heb een nokia 6600 slide, fijn toestel (y) ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

Bee schreef:@Fles: Dat koppelen van een Google account is om reacties te kunnen plaatsen bij applicaties, die te kunnen beoordelen en om gebruik te kunnen maken van Google Checkout.
Serieus, waarom zou ik één van die dingen willen? Pure data-mining is het.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Suus »

Tja, dat is eigen voorkeur denk ik. Ik gebruik die functies van de Market ook amper tot niet (behalve als een maker echte troep aflevert), maar de telefoon gebruikt het account ook om te syncroniseren met Google Calender en Gmail. Dat gebruik ik wel intensief.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Daniel »

...dat ik vanmiddag wel heel erg de aandacht trok op 't werk. Maargoed, 't was dan ook wel eventjes een hoop lawaai door een oorzaak die beslist niet alledaags was.
Had net een reactie afgerond en stond de juist schoongemaakte kolf af te drogen toen de combinatie van natte (dus gladde) handschoenen en iets te stevig vasthouden ervoor zorgde dat ik het ding lanceerde. De kolf viel niet gewoon uit m'n handen maar vloog letterlijk anderhalve meter opzij om in heel veel kleine stukjes op de grond uiteen te spatten.
Toch maar even een grote bezem gaan halen, met stoffer en blik was ik nu nog aan 't vegen geweest :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Dexter »

De wissels bij Zlw lagen vanmorgen verkeerd, ik moet eigenlijk naar Vs en belandde uiteindelijk in Vl. Het kan raar lopen bij het spoor. :shock:

Maar eigenlijk kwam het doordat een collega van me zich had verslapen en dus kreeg ik het verzoek om door te rijden naar Vl. Dat was niet erg want Vl is leuker dan Vs en ik kon ook nog eens 45 minuten eerder naar huis. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

nou nou in Vs kan je leuk een visje happen toch: :D
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:De wissels bij Zlw lagen vanmorgen verkeerd, ik moet eigenlijk naar Vs en belandde uiteindelijk in Vl. Het kan raar lopen bij het spoor. :shock:

Maar eigenlijk kwam het doordat een collega van me zich had verslapen en dus kreeg ik het verzoek om door te rijden naar Vl. Dat was niet erg want Vl is leuker dan Vs en ik kon ook nog eens 45 minuten eerder naar huis. :mrgreen:
toch wel een geel kaartje geschreven hé ;)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Dexter »

Ik wist niet dat je ook al gele kaartjes kon schrijven als je vroeger uit dienst gaat en dan trekken ze vervolgens zeker wat van je salaris af? :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door find_your_spot »

Ik heb ook een mobiele telefoon. Gewoon eentje waarmee je kunt bellen en sms'en. Verder doe ik er eigenlijk niks mee.

Me favoriete programmatje is de wekker en de rekenmachine.
For Your Railroad Adventures
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Joshua »

Kom ik vandaag thuis naar een lange saaie dag. Eerst school en daarna werk.
Ligt er een grote envelop van Servex in de brievenbus.
Introductie voor me eerste werkdag terwijl ik er al 3 op heb zitten. En er wordt mij vertelt dat ik binnenkort naar Amersfoort toe moet voor nog een introductie. Ben benieuwd wat dat inhoud dan.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Ik wist niet dat je ook al gele kaartjes kon schrijven als je vroeger uit dienst gaat en dan trekken ze vervolgens zeker wat van je salaris af? :wink:
natuurlijk :)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Michael »

Dexter schreef:De wissels bij Zlw lagen vanmorgen verkeerd, ik moet eigenlijk naar Vs en belandde uiteindelijk in Vl. Het kan raar lopen bij het spoor. :shock:

Maar eigenlijk kwam het doordat een collega van me zich had verslapen en dus kreeg ik het verzoek om door te rijden naar Vl. Dat was niet erg want Vl is leuker dan Vs en ik kon ook nog eens 45 minuten eerder naar huis. :mrgreen:
hoe heb je dat gedaan dan met de reizigers die naar Roosendaal of verder moesten??
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Suus »

Dat Vlissingen ook.. Na Middelburg houdt de wereld toch echt wel op en dan heb je al het gevoel het einde van de wereld te benaderen, zo ontzettend leeg is de trein daar :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 136 gasten