Mag ik even kwijt #55

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Dexter »

Michael schreef:hoe heb je dat gedaan dan met de reizigers die naar Roosendaal of verder moesten??
Die konden gewoon blijven zitten in hun eigen trein. Ik moest de s1900 tot Ddr rijden en vanaf daar oorspronkelijk de s2100 naar Vs, maar omdat die andere mcn te laat was hebben ze mij gewoon op die s1900 laten zitten. Ze hebben ons dus gewoon van treintje gewisseld, zonder vertraging of ongemak voor de reizigers. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Michael »

Dexter schreef:
Michael schreef:hoe heb je dat gedaan dan met de reizigers die naar Roosendaal of verder moesten??
Die konden gewoon blijven zitten in hun eigen trein. Ik moest de s1900 tot Ddr rijden en vanaf daar oorspronkelijk de s2100 naar Vs, maar omdat die andere mcn te laat was hebben ze mij gewoon op die s1900 laten zitten. Ze hebben ons dus gewoon van treintje gewisseld, zonder vertraging of ongemak voor de reizigers. :mrgreen:
okee dat is wel slim
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door find_your_spot »

En wat denken de heren van ovinnederland te gaan doen om 10% van dit milieuvervuilende forum te gaan reduceren?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sSTLDel-G9k[/youtube]
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Daniel »

find_your_spot schreef:En wat denken de heren van ovinnederland te gaan doen om 10% van dit milieuvervuilende forum te gaan reduceren?
OVNL is zo milieuvervuilend nog niet, server draait op groene stroom bijvoorbeeld en er zijn nog meer maatregelen die onze host neemt. En zit dit bericht nu ook te typen bij spaarlamplicht gebruikmakend van groene stroom :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ennes »

find_your_spot schreef:En wat denken de heren van ovinnederland te gaan doen om 10% van dit milieuvervuilende forum te gaan reduceren?
Ik reis gemiddeld 36 uur per week met de trein (en breng daar duizenden mensen mee weg), die tegenwoordig (rij vaak met SLT) is uitgevoerd met LED front-sluitseinen.

Daarnaast gebruikt mijn laptop minder energie als mijn TV. en drink ik een BaCo in plaats van koffie waardoor het koffie apparaat ook uit kan blijven.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Bastiaan »

Ik zet mijn computer vandaag een uur eerder uit. Ik voldoe aan de 10 procentnorm *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door STF »

Dan laat ik ter compensatie me computer wel een uurtje langer aanstaan, de energiebedrijven moeten tenslotte ook wat verdienen. En de grasmaaier zal ik ook ff starten, die draait op diesel uit de regio.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door find_your_spot »

Ik ga nu richting Knijn om vanavond lekker een potje te gaan bowlen.

Uiteraard zal ik extra vaak een strike gooien zodat het apparaat de kegels niet zo vaak rechtop hoeft te zetten.

Het frituurvet van de bitterballen zal vanzelf weer neerdwarrelen in de regio.

Ter compensatie zet ik nu wel mijn cv, radio, macbook, pc laptop en server uit! *O*
For Your Railroad Adventures
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door STF »

Wat zijn er toch ontzettend veel bedrijven die behoorlijk bejaarde informatie op hun website hebben staan qua bereikbaarheid met het openbaar vervoer. Ik heb daarnet eens in google een aantal buslijnen ingetypt die sinds 2003 niet meer bestaan, nou de ene na de andere site komt te voorschijn van dansles, horeca, etc.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ardan »

Ik zit nu zelf aan de laptop.. ZONDER licht (alleen licht van het beeldscherm, kan het toetsenbord nog goed zien), en ik heb hem ook niet aan de lader zitten. Hoewel ik net wel per auto vanaf het werk naar huis ben gegaan. Maar wel met diesel uit de regio uiteraard.
Gisteravond bij scouting ZONDER batterijenverslindende zaklamp een bosspel gespeeld (was wel een beetje dom aangezien er een beek door dat bos liep, één van ons is nog flink nat geworden), daarna lopend naar mijn vriendin (alleen energie van mijzelf gebruikt), en per trein naar huis toe, hetgeen nog altijd milieuvriendelijker is dan de auto.

Nu jullie weer, gij zondige olieslaven!

(oei, ik draaf door.)

En mag ik ook even kwijt dat het nogal laat is geworden op het werk (ben nu toch aan het tikken.). Pas rond half 1 konden we goed gaan debrasseren in de laatste zaal, en samen met al het mice-en-place-werk voor de volgende morgen werd het bijna 2 uur voor we klaar waren. Beetje lang blijven nazitten/kletsen/drinken, was even na 3 30 uur thuis. Maar toch: I (L) horecawerk :D
En morgen moet ik alweer om 10 30 op het CS staan omdat dan de taxi naar Piet Zoomers vertrekt. Van 11 tot 17 uur parkeerwachten. An sich geinig werk, auto's in vakjes stoppen en een beetje bijhouden of er nog wel wat vrij is. Heb het wel vaker gedaan. Van de 5 rijen hou ik meestal de rijen 4 en 5 voor mijn verantwoording. Als het niet al te druk is sorteer ik de auto's wel eens op merk. Leuke merken links, minder leuke rechts. Morgen ga ik sorteren op diesel-uit-de-regio rechts, rest links. En geluk dat het lekker weer is morgen met de hele dag buiten zijn :D Yes, I love my jobs :D
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

hmmpf. Mijn HTC moet toch nog maar even blijven :Y Die DB railnavigator is wel een bazending zeg *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Suus »

:wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Justin »

Civ 4 kan soms zo vermoeiend zijn...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door tsov »

"Don't worry, whales don't eat clownfish, they eat krill. Oh, look, krill! :D"

:lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Suus »

Gisterenavond is er een naaktloper voor mijn flat opgepakt :lol:

Een uitwisselingsstudent was zonder kleren aan buiten rondjes aan het rennen en hard aan het schreeuwen. Iemand heeft de politie gebeld (ik was het niet!) en die hebben hem in een auto gestopt en afgevoerd :lol:

Na de ontvoering een tijdje geleden en de zwerver onder de brievenbussen nu dit weer :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
BjornAlliance2181
Berichten: 25
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 13:48

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door BjornAlliance2181 »

HTM Den Oudsten Alliance B93 City (900 serie) Simply the best 8-) 8-)
Wat een brulgeluid zit daar in. En Kick-downs als nooit te voren 8-) 8-)
218 always turns up..

Gr. Alliance2181
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ardan »

BjornAlliance2181 schreef:Wat een brulgeluid zit daar in
Afbeelding
:mrgreen:
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Justin »

tsov schreef:"Don't worry, whales don't eat clownfish, they eat krill. Oh, look, krill! :D"

:lol:

Had je hem gisterenavond ook nog gezien? :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door tsov »

:Y *O*
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door htm_tram »

BjornAlliance2181 schreef:HTM Den Oudsten Alliance B93 City (900 serie) Simply the best 8-) 8-)
Wat een brulgeluid zit daar in. En Kick-downs als nooit te voren 8-) 8-)
Dat mag veel vaker verteld worden :pos: Jammer dat ze niet meer ingezt mogen woden van Stadsgewest Haaglanden. Soms zie ik ze nog op lijn 26 rijden :(
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

find_your_spot schreef:En wat denken de heren van ovinnederland te gaan doen om 10% van dit milieuvervuilende forum te gaan reduceren?
Jouw telkens weer zinloos geladen signature de nek omdraaien :twisted:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Fles »

Hee moet je kijken dit is echt grappig :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Ardan »

Bij de gemiddelde forumgebruiker zal het nog wel meevallen, maar op mijn laptopje van slechts 10.1 inch is dit dus schermvullend :lol:
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
Wout87
Berichten: 166
Lid geworden op: za 03 jan 2009, 14:00

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Wout87 »

Ardan schreef: En morgen moet ik alweer om 10 30 op het CS staan omdat dan de taxi naar Piet Zoomers vertrekt. Van 11 tot 17 uur parkeerwachten. An sich geinig werk, auto's in vakjes stoppen en een beetje bijhouden of er nog wel wat vrij is. Heb het wel vaker gedaan. Van de 5 rijen hou ik meestal de rijen 4 en 5 voor mijn verantwoording. Als het niet al te druk is sorteer ik de auto's wel eens op merk. Leuke merken links, minder leuke rechts. Morgen ga ik sorteren op diesel-uit-de-regio rechts, rest links. En geluk dat het lekker weer is morgen met de hele dag buiten zijn :D Yes, I love my jobs :D
Hehe, je was me dus net voor bij het uitzendbureau bij piet zoomers :P

Afijn, Ik heb vannacht ongeveer 15-20 km gefietst van Apeldoorn naar Deventer. ff onder de ijsselbrug langsgefietst
Tijdens het fietsen nog gevallen in Apeldoorn. Al met al 1 uur en 15 min erover gedaan. 4 uur thuis
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #54

Bericht door Mikos »

Fles schreef:Hee moet je kijken dit is echt grappig :)
Ik mis Diegem. :neg: (A)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 56 gasten