Proefstation Leiden: leeft het nog?

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
VIRM
Berichten: 7602
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Proefstation Leiden: leeft het nog?

Bericht door VIRM »

Aangezien ik regelmatig in Leiden kom en NS/ProRail dat station een poos geleden tot 'proefstation' hebben gebombardeerd kijk ik regelmatig op de website van dit project (mijnproefstation.nl) en ook wel eens op de Twitter.
Weet iemand of er daar nog iets gaat gebeuren? Beiden worden al enige tijd niet meer ge-update. Zijn NS en ProRail nog van plan iets te doen, of sterft het een stille dood?
Beul van de blindegeleidelijn
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Proefstation Leiden: leeft het nog?

Bericht door Joshua »

Ik zie de bankjes die ze in Leiden hadden wel steeds vaker op andere stations op duiken. Maar verder heb ik eigenlijk geen idee.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Proefstation Leiden: leeft het nog?

Bericht door Suus »

De verbouwing is wel voltooid en een aantal van de formules zien er beter uit dan in een gemiddeld station. Het enige wat soms wel een beetje irritant is, zijn al die tafeltjes en stoelen in het midden van de stationshal, waardoor je niet even snel van links naar rechts kan. Er zijn natuurlijk forumleden die het fantastisch vinden dat je nu eindelijk je eten zittend kan eten, maar om het nu daar neer te zetten :X

Er staan nu trouwens ook grote kasten met programmaboekjes voor de tweede editie van het TryOut Festival.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Proefstation Leiden: leeft het nog?

Bericht door Fles »

die hippe design-pleebrillen waren ook kut :neg:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Proefstation Leiden: leeft het nog?

Bericht door htm_tram »

Ze mogen ook de andere perronnen wel verbouwen. Verder is het wel mooi geworden.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 73 gasten