Mag ik even kwijt #55

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Joshua »

Haha ik heb het dan een beetje omgekeerd. Als ik zo voor mij kijk heb ik ook echt het idee dat ik met links kijk en rechts er bij hangt. En zodra ik moe ben of minder energie heb die dag gaat me rechter oog ook een beetje afwijken.
Zodra ik me linker oog dicht doe gaat me rechter oog opeens wel actiever kijken maar merk ik dat het me meer moeite kost.

Denk dat ik dus gewoon een lui oog heb of zo.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Ardan »

Klopt, dat zijn precies de symptomen ervan ;)
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door STF »

Ehm, ik heb geen bril of lenzen dus vroeg me af of ik eigenlijk nog wel welkom ben bij dit opticien-forum? :lol:

Ik keek daarnet naar Undercover Boss en op een gegeven moment rijdt de directeur van Deli XL ook een dag mee met een van de chauffeurs door Amsterdam; ik kan me vergissen maar volgens mij heb ik twee weken geleden nog met die chauffeur staan praten alleen was hij toen buschauffeur bij GVB. Toen ik tegen hem opmerkte dat hij zijn gelede bus wel erg netjes achteruit stuurde begon hij te vertellen dat hij zowel buschauffeur als vrachtwagenchauffeur is, dus het zou best kunnen kloppen. :wink:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Daniel »

...dat het verrekte irritant is dat m'n PC op 't werk elke minuut zo'n ballonnetje geeft met "A required program will install in xx minutes". Ja nu weet ik ondertussen wel dat het zich om 8.54 uur gaat installeren :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Fles »

Daniel schreef:...dat het verrekte irritant is dat m'n PC op 't werk elke minuut zo'n ballonnetje geeft met "A required program will install in xx minutes". Ja nu weet ik ondertussen wel dat het zich om 8.54 uur gaat installeren :P
Vast een virus *O* :Y
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Daniel »

Neuj, da's de standaard aankondiging bij updates hier op 't werk... gelukkig duurde 'ie "slechts" een uur i.p.v. de 120 minuten die vantevoren aangegeven werden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Bastiaan »

Ik werd gisterenavond rond een uur of 11 ineens gebeld door een nummer dat ik niet herken. Overdag komt dat wel vaker voor, maar 's avonds rond dat tijdstip is dat wel een beetje raar. Ik was net te laat met opnemen, dus ik wachtte tot hij het nog een keer zou proberen. Krijg ik vervolgens een sms'je met rare tekst zoals "Anliyorumki.senin.sevgi.anlayi ... " etc. :?
Een kwartiertje later belt 'ie me weer op. Ik weiger de oproep natuurlijk, maar hij blijft het telkens opnieuw proberen. Gelukkig kan ik vrij makkelijk een blokkerlijst instellen, dus van dat gebel had ik in ieder geval geen last meer. Maar ik kon wel zien dat hij me nog steeds telkens probeerde te bellen. Af en toe kreeg ik er ook weer zo'n leuk sms'je bij.
Heb mijn telefoon maar uitgezet omdat het misschien wel de hele nacht zo door kon gaan :| Vanmorgen telefoon weer aangezet en blijkt dat het gelukkig voor middernacht alweer was gestopt.

Ik heb geen idee wat dat allemaal te betekenen heeft en hoe druk ik me hierom moet maken. Het leuke is dat hij gewoon belt met een zichtbaar Nederlands 06-nummer. Ik heb al achterhaald dat het een Telfort-nummer is. Wat denken jullie? Stappen ondernemen of nog eventjes wachten tot het nog een keer gebeurt?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Fles »

:idea: (delen van) de tekst van dat SMSje googlen :Y
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Bastiaan »

Het ies Toerkse sms'je :)

Vertaald met Google:
"Anliyorumki uw begrip van de liefde met me Ik speelde goed, zodat je de weg open draad apdaligima doymayim mezelf dat ik liegen tegen mijn gezicht trekt vvill hdpsi"
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door find_your_spot »

Joshua schreef:Haha ik heb het dan een beetje omgekeerd. Als ik zo voor mij kijk heb ik ook echt het idee dat ik met links kijk en rechts er bij hangt. En zodra ik moe ben of minder energie heb die dag gaat me rechter oog ook een beetje afwijken.
Zodra ik me linker oog dicht doe gaat me rechter oog opeens wel actiever kijken maar merk ik dat het me meer moeite kost.

Denk dat ik dus gewoon een lui oog heb of zo.

Misschien een tip een keer naar een opticien te gaan? Het kan zijn dat je een cilinder in je oog hebt, deze ontwikkeling is goed te remmen met een bril of lenzen. Niks doen is altijd slechter. :Y
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Fles »

Bastiaan schreef:Het ies Toerkse sms'je :)

Vertaald met Google:
"Anliyorumki uw begrip van de liefde met me Ik speelde goed, zodat je de weg open draad apdaligima doymayim mezelf dat ik liegen tegen mijn gezicht trekt vvill hdpsi"

Kijk es effe. Weer een mysterie ontrafeld :lol:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Ardan »

Whahaha wat een vertaling zeg. Nou levert Google niet altijd correcte vertalingen, maar volgens mij wist diegene ook niet helemaal wat-ie zei XD
Misschien is het trouwens een aanverwante taal, Koerdisch ofzo? Dan komt er misschien iets uit wat iets logischer is...
Ik doe ook maar wat
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Bastiaan »

Haha, wie weet in wat voor avonturen ik straks nog terecht kom :mrgreen:
De nieuwste bestseller van Dan Brown: "Het Turkse SMS'jes mysterie"
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Justin »

Wat een fokked up dag is het hier :evil: -o- ...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Ardan »

Twittergein :mrgreen:
@KwikKwekenKwak schreef:@DonaldDuckNL Wist u trouwens al dat ons douchegordijn verdwenen is?
@Mickey_MouseNL schreef:@KwikKwekenKwak Ik denk dat ik al weet wat hier aan de hand ! Weten jullie het ook? De oplossing staat v... (oh nee, dat hoeft nu niet).
(Hij wilde zeggen: 'De oplossing staat volgende week in Donald Duck', red.)
@BacArdi_dv (ikzelf) schreef:@Mickey_MouseNL Ik waag te wedden dat @MeesterWarbol binnen 5 minuten de fout ziet..
(Zag u de fout ook? :P)
@MeesterWarbol schreef:@Mickey_MouseNL Aan de hand wat? Kunt u dat ook nog even toelichten? Haastige tweets zijn zelden goed, meneer Mouse!
@MeesterWarbol schreef:@BacArdi_dv En? Was ik nog binnen de tijd?
@BacArdi_dv schreef:@MeesterWarbol Ja hoor, gefeliciteerd met uw uitstekende oplettendheid. U gaat door voor de magnetron.
MeesterWarbol schreef:@BacArdi_dv Wat fijn! Al ben ik een groot voorstander van zelf koken, hoor!
:lol:
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Justin »

Ik had het direct gezien op twitter ja, komisch :lol: *O*
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door find_your_spot »

Ardan schreef: (Zag u de fout ook? :P)
Dat ik alcoholist ben? Nee, niks gezien... :@
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Suus »

Een ongeluk voor de deur van mijn werk:
Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door tsov »

Oeps... Heeft die Cantabestuurder het overleefd?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Suus »

De bestuurder is afgevoerd naar het OLVG om de hoek.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door ODRAIL »

Rook vanochtend een flinke schroeilucht bij het kopieerapparaat op mijn werk, bleek de zekering die de temperatuur regelt te zijn door gebrandt. Monteur moest het hele apparaat uit elkaar halen. De zekering zat op een beetje onhadige plaats (onderin). Monteur had er bijna een dagtaak aan.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50854
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door Suus »

Kopieerapparaten, breek me de bek niet open. Ik haat ze gewoon, ze gaan al kapot als je er naar kijkt :x
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Kopieerapparaten, breek me de bek niet open. Ik haat ze gewoon, ze gaan al kapot als je er naar kijkt :x
Verklaar nader :wink:, ben benieuwd (lees nieuwsgierig).
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door ODRAIL »

Kan iemand mij uitleggen hoe ik hier filmpjes van youtube kan insluiten, het mij sinds een tijdje niet meer :shock:.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #55

Bericht door STF »

[youtube] volledige adres van filmpje hier invoegen [/youtube]
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten