Mag ik even kwijt #56

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

STF schreef:Ik begrijp niet waar de buiten-sensor van me weerstation is gebleven; hij zou bij harde wind van de vensterbank naar beneden gevallen kunnen zijn in de grote struik eronder maar ik heb de hele struik doorzocht en niets gevonden...
Gestolen, gejat, gepikt, wederrechtelijk weggenomen, dinges? :?:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Daan »

htm_tram schreef:Hoelang duurt het voordat je een bericht krijgt bij de ns na een sollicitatie?
Waar solliciteer je naar, als ik vragen mag?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door STF »

Daantje schreef:Heb je wel nog signaal? Mijne hangt gewoon aan de schutting.
Nee, ik had geen signaal meer dus wilde er nieuwe batterijen in gaan doen.
Fles schreef: Gestolen, gejat, gepikt, wederrechtelijk weggenomen, dinges? :?:
Ja hoor, ze komen zeker met een ladder aan gewandeld, klimmen naar boven en stelen een sensor ter waarde van een paar euro...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Dexter »

Je zal verbaasd staan, maar ze jatten alles wat los en vast zit. Ik had zo'n oud klein fietscomputertje op m'n stuur zitten, het ding deed het al jaren niet meer. Op een dag glad vergeten van het stuur af te halen, ik kom terug: weg.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door STF »

Tja in Nederland wel ja... Hier moet het toch echt wel waarde hebben willen ze iets stelen.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door find_your_spot »

Zoek de verschillen

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=VBzWIiMUTTo[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=C7KTU1nrCG0[/youtube]
For Your Railroad Adventures
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Ennes »

:lol: Zo kan je een super irritante reclame toch nog leuk maken.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Karl »

Iemand een idee hoe ik volgende week zo goedkoop mogelijk in Spanje terecht kom en de week daarna weer terug?
Het is een spectrum.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door webguy »

Ryanair vanaf Eindhoven, Easyjet vanaf Schiphol of Vueling vanaf Schiphol (die laatste heeft meeste keus). Trein klinkt leuk maar duurt lang als je een weekje hebt (duurt hele dag) en is snel uitverkocht.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Karl »

De low cost carriers zijn alleen nogal high cost op zo'n korte termijn. Ik keek ook al voor een global-interrailticket ofzo, dat is vaak nog voordeliger, maar in Frankrijk lijkt het concept 'trein', op de TGV (met extra reserveringsupplementen) na, niet te bestaan. -o-

Anders maar naar Zuid-Italië sporen, dan kan je tenminste snel Duitsland door. In de ICE in Duitsland heb je tegenwoordig toch geen toeslag meer nodig?
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Suus »

Ik heb voor mijn Interrail One Country pas in ieder geval geen toeslag betaald voor de IC en ICE-treinen, de voorwaarden voor een Global Pass zullen niet veel anders zijn (behalve dat je administratie wat meer werk is).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door htm_tram »

Daan schreef:
htm_tram schreef:Hoelang duurt het voordat je een bericht krijgt bij de ns na een sollicitatie?
Waar solliciteer je naar, als ik vragen mag?
S&V gewoon om het te proberen. Als het het wordt, ben ik erg blij. En anders jammer...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Justin »

Zo, en het 9e dagje is voorbij... Nog 8 te gaan en het gaat nu eindelijk lekker rustig in Ahoy =). Wel druk, morgen al uitverkocht... but doesn't matter =).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door STF »

Wat zijn ze bij Amstelstation van plan met het nachtbuslijnnet vanaf 2012; van 1 naar 4 lijnen! :shock: Zo druk is het daar nu toch ook weer niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Suus »

Zo, ik heb een nieuwe wekkerradio. De vorige had vele jaren trouwe dienst (ik kreeg hem toen ik nog op de basisschool zat) de laatste tijd wat kuren. Zo ging hij bij het eerste alarm niet meer af maar bij het tweede alarm wel. En er was ook iets met de klok, want als ik twee klokken naast elkaar gelijk had gezet, had ik na een bepaalde termijn een afwijking tussen de twee klokken. Kan natuurlijk ook aan de andere klokken liggen, maar vind het wel opvallend :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door STF »

De pieptoon van mijn wekkerradio is al jaren geleden overleden, het duurde weken voordat ik het me pas realiseerde. Ik dacht dat ik elke dag door het alarm heen sliep...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Caspar »

Karl schreef:De low cost carriers zijn alleen nogal high cost op zo'n korte termijn. Ik keek ook al voor een global-interrailticket ofzo, dat is vaak nog voordeliger, maar in Frankrijk lijkt het concept 'trein', op de TGV (met extra reserveringsupplementen) na, niet te bestaan. -o-

Anders maar naar Zuid-Italië sporen, dan kan je tenminste snel Duitsland door. In de ICE in Duitsland heb je tegenwoordig toch geen toeslag meer nodig?
Maar de TGV is ook best te betalen. Voor een zitplaatsreservering betaal je 1,50€ als je al een vervoerbewijs hebt, zoals Interrail bijvoorbeeld. Op enkele treinen die zijn aangewezen als Piekuur trein, kan dat oplopen tot iets meer dan 10 euro.
Bij de Italiaanse HST is het tarief standaard 10 euro toeslag per rit per (verplichte) reservering.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

Baarn, 16 oktober 2010. Gewoon een leuk plaatje, oud en nieuw naast elkaar :)

Afbeelding
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Caspar »

Er is hier iemand (buren) naast of boven me al ongeveer 2 en half uur aan het timmeren tegen de muur aan. En niet alleen vandaag, maar al een paar weken, een dag of 4 per week ongeveer 4 uren nonstop. Behalve dat het aardig op mijn zenuwen werkt, vraag ik me af wat er zo lang en veel te timmeren valt in een appartementje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Suus »

Hij beplakt vast elke muur van het huis met schrootjes :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

Karl schreef:Iemand een idee hoe ik volgende week zo goedkoop mogelijk in Spanje terecht kom en de week daarna weer terug?
Liften :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

STF schreef:Ja hoor, ze komen zeker met een ladder aan gewandeld, klimmen naar boven en stelen een sensor ter waarde van een paar euro...
Weiss ich viel? :lol:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Caspar »

Misschien dat er iemand in de directe omgeving last had van hoge pieptonen in zijn gehoor, die dacht dat het een Mosquito was?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Geert »

Of bang voor elektrostraling :lol:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Karl »

Caspar schreef:(...) Maar de TGV is ook best te betalen. Voor een zitplaatsreservering betaal je 1,50€ als je al een vervoerbewijs hebt, zoals Interrail bijvoorbeeld. Op enkele treinen die zijn aangewezen als Piekuur trein, kan dat oplopen tot iets meer dan 10 euro.
Bij de Italiaanse HST is het tarief standaard 10 euro toeslag per rit per (verplichte) reservering.
Oh, bedankt, dat is inderdaad wel te betalen.
Alleen jammer dat je niet weet of ze weer gaan staken of niet, is er trouwens een website waar je alleen reservering kunt kopen? Als je die bij de NS Hispeedbalie koopt, dan betaal je ongetwijfeld ook balie-/servicekosten van een paar euro per reservering?
Als de Fransen blijven staken, dan ga ik wel wodka drinken in Polen ofzo.
Het is een spectrum.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten