Mag ik even kwijt #56

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

Michael schreef: het bed is inmiddels in elkaar gezet. en ik ga zo maar even naar Breda moet even automatisch opladen laten activeren op mijn OV-Chipkaart
Leuk zusje ook :)

Dat automatisch opladen lijkt me maar niks. Dan heb je helemaal geen controle meer over je geld. NS boekt lekker 20 euro af als het ze uitkomt. En als het uitchecken mislukt, och, boeiend, wordt toch automatisch opgeladen :roll:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef:En als het uitchecken mislukt, och, boeiend, wordt toch automatisch opgeladen :roll:
Bij activering van Automatisch Opladen krijg je nu gratis het OV-chipkaart oogmasker cadeau!

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Chauf21 »

Fles schreef:Dat automatisch opladen lijkt me maar niks. Dan heb je helemaal geen controle meer over je geld. NS boekt lekker 20 euro af als het ze uitkomt. En als het uitchecken mislukt, och, boeiend, wordt toch automatisch opgeladen :roll:
Ik heb ook automatisch opladen en het bevalt me prima :pos: Nooit meer problemen of ik wel of niet voldoende strippen heb of zoektochten naar een verkooppunt. Tijdens het reizen en overstappen hoef je je niet meer druk te maken of je nou wel of niet genoeg geld hebt. De keren dat het fout is gegaan (zo af en toe, niet schrikbarend vaak) is het of in mijn voordeel geweest of ik heb altijd mijn geld terug kunnen krijgen. Controle over je geld houd je toch, want je ziet tijdens het reizen gewoon wat er gebeurt en mocht het onverhoopt een keer fout zijn gegaan, kan je altijd die incasso terugvorderen.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Michael »

find_your_spot schreef:
Fles schreef:En als het uitchecken mislukt, och, boeiend, wordt toch automatisch opgeladen :roll:
Bij activering van Automatisch Opladen krijg je nu gratis het OV-chipkaart oogmasker cadeau!

Afbeelding
hee dan zijn ze die veregeten te geven aan mij he wat jammer :D

Ik ga zo maar is lekker eten koken wat het word kun je in de daarvoor bestemde topic lezen
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door ODRAIL »

Hmm, het het valt me op als ik een e-mail verstuur met een CCtje erbij, dat ik dat van degene naar wie ik het cctje het verstuurt antwoordt krijg. En van degene waar de mail voor bestemdt is krijg ik juist weer geen antwoordt van.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door find_your_spot »

KM46 schreef:Hmm, het het valt me op als ik een e-mail verstuur met een CCtje erbij, dat ik dat van degene naar wie ik het cctje het verstuurt antwoordt krijg. En van degene waar de mail voor bestemdt is krijg ik juist weer geen antwoordt van.
Ik begrijp nu dat je twee leuke dames uitnodigt voor een avondje knallen bij jou thuis. Maar eigenlijk komt alleen je tweede keus, waar jij natuurlijk helemaal niet op zit te wachten.

Je had die CC immers naar tweede keus gestuurd en verwacht eigenlijk dat eerste keus reageert.

Nou succes jongen! -o-
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door ODRAIL »

find_your_spot schreef:
KM46 schreef:Hmm, het het valt me op als ik een e-mail verstuur met een CCtje erbij, dat ik dat van degene naar wie ik het cctje het verstuurt antwoordt krijg. En van degene waar de mail voor bestemdt is krijg ik juist weer geen antwoordt van.
Ik begrijp nu dat je twee leuke dames uitnodigt voor een avondje knallen bij jou thuis. Maar eigenlijk komt alleen je tweede keus, waar jij natuurlijk helemaal niet op zit te wachten.

Je had die CC immers naar tweede keus gestuurd en verwacht eigenlijk dat eerste keus reageert.

Nou succes jongen! -o-
Zo gaat het wel ongeveer, maar dan met een mails die zakelijk bedoelt zijn.

Prive overigens ben ik al bezet :).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

Mag ik even kwijt dat ik zojuist in Weert stond na precies 24.655 spoorkilometers in 2010? Dat is evenveel als in heel 2008 en daarmee wordt dit dus niet het slechtste jaar, ondanks mijn ongeluk wat me vrijwel het hele eerste kwartaal kostte *O*
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Michael »

mag ik even kwijt dat ik heerlijk gegeten heb en dat ik zometeen met een vriendd van mij een stuk ga wandelen te voorbereiding van de Nijmeegse vierdaagse die we volgend jaar willen lopen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:Mag ik even kwijt dat ik zojuist in Weert stond na precies 24.655 spoorkilometers in 2010? Dat is evenveel als in heel 2008 en daarmee wordt dit dus niet het slechtste jaar, ondanks mijn ongeluk wat me vrijwel het hele eerste kwartaal kostte.
Dus als je nu weer zou vallen (wat niet te hopen is) is er qua reiskilometers niets aan het handje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

Nee :) op naar de 30k *O*
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door ODRAIL »

Alle (Nederlandse) Bordjes al compleet?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Alle (Nederlandse) Bordjes al compleet?
Al heel lang ja. Op de gebruikelijke dingetjes na natuurlijk. OLV ter nood en zo. En Marrum-Westernijeterp. Dat soort dingen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Suus »

Nouja, je kan weer in december. Van Sassenheim zijn eindelijk echte resultaten van de werkzaamheden te zien (nieuwe bovenleidingsconstructie). Houten Castellum heb je naturlijk al :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Oud forumgebruiker »

Morgen weer vroeg op. De dienst waarbij ik steevast "de man met de paardenstaart en de hond" en "de twee schoonmakers van het flevopark" (laatste zijn nogal vermoeiend, want die blijven maar doorratelen over hun walkman die ze ooit eens in het gras hebben gevonden en die het nog doet!!!) :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

Bee schreef:Nouja, je kan weer in december. Van Sassenheim zijn eindelijk echte resultaten van de werkzaamheden te zien (nieuwe bovenleidingsconstructie). Houten Castellum heb je naturlijk al :lol:
Castellum schiet wel heel hard op de laatste tijd trouwens _O_ Misschien is dat half december al wel klaar :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Suus »

Heb mij sowieso altijd al verbaasd over de snelheid waarmee ze in Houten doorknutselen. Elke keer als ik er kom (en dat is niet zo heel vaak, om de twee-drie maanden ofzo), verbaas ik mij over de grote voortgang. En dat al een paar jaar trouwens.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Daniel »

@Fles: Ze zullen wel moeten :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Michael »

zo ben net een 3 kwartier terug van het lopen en het was nog te doen ook we hebben het lekker droog gehouden want nu begint het te regenen
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Gekko123 »

Behoorlijk moe na een (iets te) korte nacht en vervolgens vergadering van mijn werk waar ik een aantal collega's voor het eerst heb gezien, vervolgens thuis komen en dat er dan een housewarmingparty aan de gang is met tientallen nieuwe mensen... Zo toch maar eens mijn bed op gaan zoeken dan. Welterusten.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Ruben »

LOL. Google Translate vertaalt het gedeelte over abonnementen van Metro de Madrid als volgt:
Meststoffen
Meer informatie over de verschillende soorten kunstmest en zijn voordelen
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door STF »

Nou kunnen de computerfabrikanten bij nieuwe computers wel steeds vaker de serieële poort weglaten, waarschijnlijk uit bezuiniging maar echt logisch is het niet aangezien er anno 2010 nog gewoon apparatuur gemaakt wordt wat via die poort aangesloten dient te worden. Gelukkig hebben we hier ook nog diverse computers die wel zo'n poort hebben, dus de nul-modem kabel te voorschijn gehaald zodat ik de nieuwe satelliet ontvanger een software update kon geven.

De paralelle poort zit denk ik ook niet meer op nieuwe computers? Ik heb hier nog 1 apparaat (vier jaar oud) in gebruik dat via de paralelle poort werkt.

Voor veel dingen is USB een goede opvolger geworden van de serieële en paralelle poort maar met name om firmware van apparatuur te updaten is USB veel te onbetrouwbaar.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

Onbetrouwbaar? Hoezo? :?:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Fles »

Woensdag 20 oktober 2010
Met de trein
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
20:11 Utrecht Centraal 12b Eindhoven CityNightLine (NS)
23:19 Koeln Hbf
23:53 Koeln Hbf
03:45 Karlsruhe Hbf
04:39 Karlsruhe Hbf Zuerich HB CityNightLine (DB)
08:34 Zuerich HB
Dit is mijn schema voor vannacht. Ik mag toch aannemen dat dit een foutje is. Ik ga echt niet een uur in Karlsruhe zitten bibberen in het holst van de nacht :N
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #56

Bericht door Michael »

sta ik iets meer als een uur geleden op de bus naar huis te wachten op Station Breda komt er opeens een bus met OV-Chipkaart reclame aangereden(Veolia 5314) dacht eerst dat het een bus van Zeeuws-Vlaanderen was maar het was toch echt een Brabantse
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 70 gasten