Haags ov duwt PVV in spagaat

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13550
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Haags ov duwt PVV in spagaat

Bericht door Wubbo »

Haags ov duwt PVV in spagaat
Geplaatst op: dinsdag 19 oktober 2010 22:40
Laatst bijgewerkt: dinsdag 19 oktober 2010 22:43


De PVV van Geert Wilders was aanvankelijk zowel in de Tweede Kamer als in de Haagse gemeenteraad fel tegenstander van openbare aanbesteding van het openbaar vervoer. Maar de Kamerfractie van de PVV heeft zich geconformeerd aan de wensen van VVD en CDA, voorstander van openbare aanbesteding.

De PVV in de Haagse gemeenteraad zit in een spagaat. Richard de Mos, zowel Kamer- als raadslid voor de PVV zei afgelopen woensdag: „Als raadslid ben ik tegen aanbesteding, als Tweede Kamerlid moet ik voor zijn.”
Lees verder
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Haags ov duwt PVV in spagaat

Bericht door Ruben »

De PVV is het grootste stel draaikonten dat bestaat, met slechts 1 stokpaard: de anti-islamisering van Nederland. De rest van de punten zijn bijzaken die om de haverklap veranderen.
AOW leeftijd is breekpunt --> kans op regeringsdeelname --> AOW leeftijd is geen breekpunt.En o wat moest de limburgse vlaai met dode cavia op de kop zich het zweet op de rug werken om dat te beargumenteren.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Haags ov duwt PVV in spagaat

Bericht door Vinny »

„Als raadslid ben ik tegen aanbesteding, als Tweede Kamerlid moet ik voor zijn.”
Als mens zeg ik nee, maar als minister zeg ik ja.
Van wie was deze gevleugelde uitspraak trouwens ook al weer?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Haags ov duwt PVV in spagaat

Bericht door find_your_spot »

Misschien wordt het tijd dat Geert zijn 2e paspoort moet inleveren. :Y
For Your Railroad Adventures
midnet
Berichten: 671
Lid geworden op: di 07 jul 2009, 12:38

Re: Haags ov duwt PVV in spagaat

Bericht door midnet »

NS-Reiziger schreef:de limburgse vlaai met dode cavia op de kop .
heee, das een mooje-nog niet eerder gezien. Maar dat hele regeringspact is toch door die Limbo's (met wat vlaai of appelstroop) geflanst? Die andere LImbo die het goed deed is weg-wacht tot de KLM plekkie vrij heeft gemaakt.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 157 gasten