Mag ik even kwijt #57

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Ennes »

find_your_spot schreef:
Ennes schreef: En nog tijd om te werken ook?
Ik ben allergisch voor werken. Verder voorkom ik de maatschappij een hoop brokken door thuis te blijven.
Vandaar die jeuk... ik ben allergisch voor mensen die allergisch voor werken zijn :twisted:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Daniel »

Pfoe, was'n lekkere stank zeg vanmiddag... toen ik bij 't werk naar buiten liep rook ik al een brandlucht en toen ik de bushalte naderde bleek waar 'ie vandaan kwam: stond een bestelbusje waarbij de vlammen uit de motor sloegen. Brandweer kwam er net aan en had 't razendsnel uit maar die rookwolk die er vanaf kwam, die stonk toch behoorlijk...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door find_your_spot »

Ennes schreef: Vandaar die jeuk... ik ben allergisch voor mensen die allergisch voor werken zijn :twisted:
Je kent mij niet eens, dus je weet niet of ik werk. Ga maar informeren bij anderen. :@
For Your Railroad Adventures
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door htm_tram »

Werk jij dan :shock: (A)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Fles »

Justin schreef:Zo, dames afgewerkt.
Grootspraak :mrgreen:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Fles »

Ze hebben in Zwitserland onlangs een aantal nieuwe stations geopend, waaronder twee langs de Bodensee-oever tussen Romanshorn en Rorschach. Daar moest ik dus even langs om bordjes op te vegen. En in elk geval bij de onooglijke halte Steinach (denk aan Gaanderen, Arkel, Passewaaij, dat soort onzin) hebben ze wel een HEEL merkwaardige manier van prioriteiten stellen. Behalve alles wat je er logischerwijs NIET kunt krijgen aan goederen en/of diensten, kun je er namelijk bijvoorbeeld WEL een zwangerschapstest uit de automaat trekken. Gewoon tussen de snickers en de gevulde koeken in bij wijze van spreken :?:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Mark »

Fles schreef:
Justin schreef:Zo, dames afgewerkt.
Grootspraak :mrgreen:
Hahaha ik wilde hem niet maken :mrgreen:
Fles schreef:Behalve alles wat je er logischerwijs NIET kunt krijgen aan goederen en/of diensten, kun je er namelijk bijvoorbeeld WEL een zwangerschapstest uit de automaat trekken. Gewoon tussen de snickers en de gevulde koeken in bij wijze van spreken :?:
Zijn dat die rode SELECTA-kasten? Daarvan stond er in Kandersteg ook één voor eht station, met de meest vreemde dingen er in.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Fles »

Mark schreef:Zijn dat die rode SELECTA-kasten? Daarvan stond er in Kandersteg ook één voor eht station, met de meest vreemde dingen er in.
Klopt ja, ze staan natuurlijk lang niet alleen in Steinach, maar op zo'n beetje elk station wel :) Overigens is er wel nagedacht over de indeling, alleen door iemand die van rechts naar links leest :mrgreen:

Hier zien we, te beginnen aan de rechterkant:

Condooms, Zwangerschapstesten en Kinder Bueno _O_ Hoe krijg je t voor elkaar :D


Afbeelding
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Caspar »

En daarna een doosje aspirine? :lol:
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door ODRAIL »

Fles schreef:... Behalve alles wat je er logischerwijs NIET kunt krijgen aan goederen en/of diensten, kun je er namelijk bijvoorbeeld WEL een zwangerschapstest uit de automaat trekken. Gewoon tussen de snickers en de gevulde koeken in bij wijze van spreken :?:
Dit was al ongeveer 15 jaar geleden ook al het geval bij de automaten die ik toen gezien heb (nee, heb er helaas geen foto van).
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Daantje »

Ronaldussen schreef:Ik heb een prepaid-kaart. Bel/sms voor zo'n 20 euro per 2 a 3 maanden. Lekker goedkoop, en geen last van datalimieten etc. *O* Gewoon gebruiken waarvoor het eigenlijk was, bellen en sms'en :)
Ik bel ook nog steeds prepaid met Vodafone maar wel heel gunstig: na drie minuten bel ik de rest van het uur gratis naar vaste nummers en vodafone nummers wat me dus 90 cent kost voor een uur. Mobiele nummers van andere providers bel ik sporadisch of met m'n vaste telefoon. Smsen voor 9 cent oid en allerlei voordeelblox voor in het buitenland enzo, ik vind het prima.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Ennes »

Fles schreef:
Mark schreef:Zijn dat die rode SELECTA-kasten? Daarvan stond er in Kandersteg ook één voor eht station, met de meest vreemde dingen er in.
Klopt ja, ze staan natuurlijk lang niet alleen in Steinach, maar op zo'n beetje elk station wel :) Overigens is er wel nagedacht over de indeling, alleen door iemand die van rechts naar links leest :mrgreen:

Hier zien we, te beginnen aan de rechterkant:

Condooms, Zwangerschapstesten en Kinder Bueno _O_ Hoe krijg je t voor elkaar :D


Afbeelding
Schitterend!!! :lol: :lol: :lol:
Vast dat ze bij de plaatselijke fietsenstalling ook nog driewielertjes verkopen
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door STF »

Vreemd, er is vannacht een kraan op het kampeerterrein kapot gevroren terwijl het maar -2.5 was terwijl het vorig jaar in dezelfde periode -6 was zonder problemen.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door tsov »

ik kom er net achter dat het vandaag internationale caps-lock-dag is. als compensatie schrijf ik deze post geheel zonder hoofdletters.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Dexter »

MEEN JE DAT SERIEUS? of is het een grapje? :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Suus »

Vandaag maar weer eens bewezen: vrouwen kunnen niet inparkeren.

Achter de flat waar ik woon heb je een parkeerterrein met schuine vakken. Oftewel: Als je het terrein oprijdt, rijdt je er zo in, en als je weggaat, moet je even om het plantsoen in het midden heenrijden. Maar vandaag weer een vrouw die moeilijk begon te doen. Ze reed in de normale richting het parkeerterrein op. Op links waren er een aantal vakken vrij, waar ze met een ruime boog overheen reed. Toen kwam ze met de voorkant tegen de rijrichting in op de parkeervakken aan de rechterkant terecht. Vervolgens is ze twintig keer voor- en achteruit gaan rijden, steeds een stukje meer draaiend zodat ze recht stond voor een parkeervak, en daarna zet ze haar auto precies over een middenstreek schuin neer, zodat haar achterkant precies haaks op het plantsoen staat, maar ze wel twee parkeervakken nodig heeft :N

(Maar ik kan helemaal niet autorijden, en de beste schiplui staan aan wal enzo).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Daan »

Zoiets heeft volgens mij niet zo veel met rijden te maken, maar meer met inzicht... :P
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Dexter »

Ik heb ook een vriendin die bij het parkeren 20 x vooruit en achteruit gaat. Ik vraag dan altijd of ze uitgetaxiet is en wanneer de slurf wordt aangekoppeld en de seatbelt af mag. :lol:

Zelf ben ik nog altijd op zoek naar een auto met schuifdeuren en met vier wielen die 90 graden kunnen draaien, want dat fileparkeren krijg ik nooit onder de knie. Dat komt omdat je met treinen dat probleem helemaal niet hebt. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Suus »

Er zijn auto's die fileparkeren zelf kunnen doen voor je ;-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Vandaag maar weer eens bewezen: vrouwen kunnen niet inparkeren.
Ik kan volgens m'n rij-instructrice heel goed fileparkeren en in een vak parkeren heb ik me in een les ooit eens zelf aangeleerd zonder aanwijzingen van haar en toen ik in dat vak stond zei ze ook 'zo, er zijn weinig mensen die dat in een keer kunnen' :D

Overigens ga ik 5 november theorie-examen doen voor de auto. Had gehoopt dit jaar nog af te kunnen rijden maar de wachttijd is nu al vijf weken en m'n rij-instrucrice heeft vanaf half december vakantie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door find_your_spot »

Ardan, STF, htm_tram,

Hoe vinden jullie mijn parkeer kunsten?
For Your Railroad Adventures
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door STF »

find_your_spot; Mwah gewoon gemiddeld, niet speciaal goed of slecht.

Ik heb een hekel aan fileparkeren omdat de ruimte bijna altijd te weinig is voor een bestelbus, ik gooi dan meestal de achterklep maar open zodat ik de trekhaak kan zien om tot de allerlaatste centimeter door te blijven rijden zodat ik nog enigzins manoevreerruimte heb om toch zo dicht mogelijk langs de stoeprand te komen anders steekt de spiegel te ver over de straat heen. Gelukkig hoef ik in Luxemburg echt nooit file te parkeren omdat hier bijna alleen maar parkeervakken zijn, waarbij ik dan wel het laatste plaatsje die aan een plantsoen grenst o.i.d. uitkies omdat ik anders niet uit kan stappen.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Dexter »

Een ICM heeft een dode hoek van 10 meter, maar daar heb ik geen enkel probleem mee. Een VW Polo levert me meer problemen op. Is dat erg raar?
Vallend blad maakt rails glad.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door tsov »

Hoe vaak parkeer jij achteruit in met een ICM? :P
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Suus »

Koop ik een tijdschrift bij de AKO achterin 't CS, staat daar zo'n stoere man met piercings en lang haar in een staart achter de kassa. Niets mis mee natuurlijk. Ik doe een afzwaai en zeg tot ziens, zegt de man zo Groetjes! terug. Als ik iets niet had verwacht :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten