Sletje van de NS is complete zuigtrein
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Sletje van de NS is complete zuigtrein
Sletje van de NS is complete zuigtrein
131 SLT's heeft de NS besteld. De epic-fail-op-wielen wordt zelfs door het eigen personeel al 'sletje' genoemd. En terecht. Iedereen komt er in, maar heeft na de rit enorme behoefte om te douchen. Bovendien zuigt sletje als een stagiaire met doorgroei-ambities. Ja, sletje is kudt. Het is dezelfde nieuwe Sprinter die twee weken terug in het nieuws was omdat er geen WC in zit. Waardoor iedereen dus maar in het gangpad van sletje kwakt, blurpt, pist en poept. Vindt sletje stiekem gewoon lekker, natuurlijk. Het ironische is dat sletje er op het eerste gezicht prima uitziet. Aircootje, hip uiterlijk, computergestuurd, inflight information schermpjes en veel licht in de trein. Kan niet misgaan, zou je zeggen. Maar wat krijg je altijd met vrouwen die mooi zijn van buiten en überslet van binnen? Juist, misplaatst diva-gedrag. Wat een koppige, chagrijnige, nauwelijks functionerend hoerenkind van een trein is die SLT. Dat de NS zich daar ooit door heeft laten paaien. Zeker instant verliefd op die zaadvragende koplampen van het sletje. Maar goed, wat een nukken heeft het kind. Het NS-sletje laat zich lastig besturen, weigert soms zelfs maar het rangeerterrein af te komen en trekt op als een Ferrari Testarossa in een moddersloot. "Meh, geen zin", dat type. Bovendien slurpt de hoerendiva geld als een malle. Sletje heeft inmiddels al 850 miljoen euro van de NS-creditcard opgemaakt. In een jaar tijd. Forenzenfolder De Pers heeft alles eens netjes op een rijtje gezet. Kedeghedeng, kedeghedeng, genaaid.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ete_z.html
131 SLT's heeft de NS besteld. De epic-fail-op-wielen wordt zelfs door het eigen personeel al 'sletje' genoemd. En terecht. Iedereen komt er in, maar heeft na de rit enorme behoefte om te douchen. Bovendien zuigt sletje als een stagiaire met doorgroei-ambities. Ja, sletje is kudt. Het is dezelfde nieuwe Sprinter die twee weken terug in het nieuws was omdat er geen WC in zit. Waardoor iedereen dus maar in het gangpad van sletje kwakt, blurpt, pist en poept. Vindt sletje stiekem gewoon lekker, natuurlijk. Het ironische is dat sletje er op het eerste gezicht prima uitziet. Aircootje, hip uiterlijk, computergestuurd, inflight information schermpjes en veel licht in de trein. Kan niet misgaan, zou je zeggen. Maar wat krijg je altijd met vrouwen die mooi zijn van buiten en überslet van binnen? Juist, misplaatst diva-gedrag. Wat een koppige, chagrijnige, nauwelijks functionerend hoerenkind van een trein is die SLT. Dat de NS zich daar ooit door heeft laten paaien. Zeker instant verliefd op die zaadvragende koplampen van het sletje. Maar goed, wat een nukken heeft het kind. Het NS-sletje laat zich lastig besturen, weigert soms zelfs maar het rangeerterrein af te komen en trekt op als een Ferrari Testarossa in een moddersloot. "Meh, geen zin", dat type. Bovendien slurpt de hoerendiva geld als een malle. Sletje heeft inmiddels al 850 miljoen euro van de NS-creditcard opgemaakt. In een jaar tijd. Forenzenfolder De Pers heeft alles eens netjes op een rijtje gezet. Kedeghedeng, kedeghedeng, genaaid.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ete_z.html
For Your Railroad Adventures
- AppleMoose
- Berichten: 6028
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
- Locatie: Skogen
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Is al een topic over. http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=32&t=5092
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Dit artikel gaat toch nergens over? Geen Stijl maakt zijn naam helemaal waar. Dit bericht heeft ook geen stijl.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Briljant stuk. Geenstijl ten voeten uit *O* Ik mag dat wel.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Nee, klopt. Maar gaat het ooit wel ergens over bij GeenStijl? Nee, maar het zijn wel vermakelijke stukjes om te lezen!Joshua schreef:Dit artikel gaat toch nergens over?
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Het lijkt net alsof dat artikel uit De Pers door iemand uit Oh Oh Cherso is vertaald. Mwoah, is weer eens een andere invalshoek. Ik zal morgen die vuile SLT eens even stevig aanspreken op dat misplaatste divagedrag voor ik haar bestijg.
Vallend blad maakt rails glad.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Ik zou van die cowboylaarzen met van die metalen sporen aandoen. Werkt met paarden ook
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Even een vraag in het kader van de geschiedenis week.
In mijn herinnering was de naam Slet voor de SLT al ongeveer een uur nadat het persbericht over de bestelling uitging bedacht. Niet goed nagedacht bij de afdeling Communicatie dus, want het is echt een open deur.
In mijn herinnering was de naam Slet voor de SLT al ongeveer een uur nadat het persbericht over de bestelling uitging bedacht. Niet goed nagedacht bij de afdeling Communicatie dus, want het is echt een open deur.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Sterker nog, er gingen toen al verhalen rond dat "SLET" (Sprinter Light Electric Train) de officiële productnaam was ... totdat NS zei: "ehh jongens, zullen we dat woordje 'electric' er maar tussenuit halen, want SLET betekent in het Nederlands ook iets anders ..."
Geen idee of het werkelijk zo is gegaan :)
Geen idee of het werkelijk zo is gegaan :)
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Dat lijkt me wel een rare woordkeuze eigenlijk, dan zou Sprinter Electric Light Train toch een stuk logischer zijn, het gaat immers niet om 'light electricity', maar om het 'light rail' idee.
Het is een spectrum.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Gelukkig was men bij de aanstaande renovatie van het DDAR wel zo slim om die voortaan DDZ te gaan noemen in plaats van DDARm. En het gaf de afdeling Commercie weer een excuus om met een hoogdravend nieuw treinconcept te komen.
Vallend blad maakt rails glad.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Hoop wel dat ze dan eens gezellig een dagje uit zijn geweest met de stichting, om eens te zien hoe de treinindeling is, en welk type reiziger gebruik maakt van welk gedeelte van de trein.Dexter schreef:Gelukkig was men bij de aanstaande renovatie van het DDAR wel zo slim om die voortaan DDZ te gaan noemen in plaats van DDARm. En het gaf de afdeling Commercie weer een excuus om met een hoogdravend nieuw treinconcept te komen.
:N
Vergeefse hoop vrees ik!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
En wat het werk van een mcn en een hc eigenlijk inhoudt, want voorlopig ben ik alvast mijn twee zijruiten kwijt!
Vallend blad maakt rails glad.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Is dat DDZ? Wat lelijk :N
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Yep, dit is het pre-try-out stel wat momenteel in de werkplaats Hlm verbouwd wordt. Het lijkt een beetje op een vierkantige VIRM met omgedraaide IC-blauwe banen.
Vallend blad maakt rails glad.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Dat is makkelijker om een tunnelvisie te ontwikkelen Dexter ;) en je bent het inmiddels gewoon op de SLT
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Oh ja dat is waar ook, de nieuwe visie op het spoor is tunnelvisie! Weer een trein erbij met oogkleppen op.
Vallend blad maakt rails glad.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
En met al die geluidsschermen en tunnels is er toch niets meer te zien ;)Dexter schreef:Oh ja dat is waar ook, de nieuwe visie op het spoor is tunnelvisie! Weer een trein erbij met oogkleppen op.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Is het de bedoeling dat die DDZ gaat proefrijden in de reguliere dienstregeling? Zoja, dan ben ik benieuwd wanneer dat is! :)
Beul van de blindegeleidelijn
Re: Sletje van de NS is complete zuigtrein
Aangezien het om een heel nieuw concept qua inrichting gaat, is het wel handig na te gaan of het ook in de praktijk werkt en door de reizigers gewaardeerd wordt. Maar eerst komen er natuurlijk talloze lege test- en toelatingsritten.
Ik hoorde dat het eerste pre-try-out stel in het voorjaar van 2011 op de baan komt, dus reken maar op het derde kwartaal van 2011. Maar wie weet kan je het stel wel al eerder bekijken, als er ergens een open dag ofzo is.
Ik hoorde dat het eerste pre-try-out stel in het voorjaar van 2011 op de baan komt, dus reken maar op het derde kwartaal van 2011. Maar wie weet kan je het stel wel al eerder bekijken, als er ergens een open dag ofzo is.
Vallend blad maakt rails glad.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten