De eredivisie #3

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

KM46 schreef:Even een vraag:

Hoe kan ik zonder seizoens/clubcard aan kaarten komen voor een voetbalwedstrijd?
Eerst uitzoeken of er vrije verkoop is voor een wedstrijd, zoals Mark al terecht zegt, dat is vrij minimaal helaas.
Tickets kan je bij het stadion of erkende verkooppunten kopen in de buurt voor je club. Staat meestal wel aangegeven op de website van je club.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: De eredivisie #3

Bericht door mb90 »

Bij Feyenoord zijn 10 van de 17 thuiswedstrijden zo te bezoeken, dus met een vrije verkoop. Voor een aantal wedstrijden geldt en hoger risico en daarbij geldt dit dus niet. De eerstkomende 3 wedstrijden (tegen VVV, Roda JC en Heerenveen) hebben bijvoorbeeld gewoon een vrije verkoop en zijn dus voor iedereen te bezoeken. :) Nadeel is alleen wel dat het pas vanaf € 23,50 begint.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

Vitesse is dan goedkoper. Normale thuiswedstrijden is het goedkoopste kaartje 15 euro, duurste kaartje 30 euro, bij "top"wedstrijden (psv, ajax, Feyenoord en NEC) zijn alle kaartjes 5 euro duurder.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: De eredivisie #3

Bericht door Ennes »

Nog ff (als ze zo doorgaan) en je krijgt geld toe als je "alsjeblieft" zou willen komen kijken :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

Och, zulk soort acties zijn er al geweest, 2 kaarten voor de prijs van 1 etc. ;)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

hoeveel gratis kaartjes kost het uitkopen van die Jordania? Het is nu wel duidelijk dat de georgische mafia uitgeroeid moet worden uit het nederlandse voetbal. Of wachten we nog even tot het ECHT zwaar mis gaat??
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: De eredivisie #3

Bericht door Meltrain »

Feyenoord, wat doe je? :shock:
Met 10-0 verliezen van PSV..... :cry: :cry:
Hele kleine troost: Exceslior speelde 2-2 tegen Ajax, maar ook daar had meer in gezeten.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: De eredivisie #3

Bericht door ODRAIL »

Meltrain schreef:Feyenoord, wat doe je? :shock:
Met 10-0 verliezen van PSV..... :cry: :cry:
Hele kleine troost: Exceslior speelde 2-2 tegen Ajax, maar ook daar had meer in gezeten.
Ik neem aan dat dit niet zonder gevolgen zal blijven voor Been en Beenhakker.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: De eredivisie #3

Bericht door Mark »

Twente mazzelt, maargoed... in de Grolsch Veste was iedereen meer bezig met de tussenstand van PSV-Feyenoord dan met de wedstrijd. Toen de 10-0 op het scorebord verscheen werd er, nota bene samen met de ADO-fans een massaal "degradatie Rotterdam" ingezet :P
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: De eredivisie #3

Bericht door tsov »

10-0 :shock: Ik weet niet veel van voetbal en geef er ook niks om, maar een Feyenoord dat met zo'n score verliest vind zelfs ik indrukwekkend :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: De eredivisie #3

Bericht door Maik »

Mark schreef:Twente mazzelt, maargoed... in de Grolsch Veste was iedereen meer bezig met de tussenstand van PSV-Feyenoord dan met de wedstrijd. Toen de 10-0 op het scorebord verscheen werd er, nota bene samen met de ADO-fans een massaal "degradatie Rotterdam" ingezet :P
Dat doet me denken Graafschap-NEC paar jaar terug. Begonnen ze samen tegen Vite$$e te zingen. 8-)
Pommes.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: De eredivisie #3

Bericht door Meltrain »

KM46 schreef:
Meltrain schreef:Feyenoord, wat doe je? :shock:
Met 10-0 verliezen van PSV..... :cry: :cry:
Hele kleine troost: Exceslior speelde 2-2 tegen Ajax, maar ook daar had meer in gezeten.
Ik neem aan dat dit niet zonder gevolgen zal blijven voor Been en Beenhakker.
Ik denk juist van wel.
Feyenoord heeft immers geen geld om een afkoopsom te betalen en al helemaal niet om een nieuwe coach en TD aan te stellen. Bovendien zijn Been en Beenhakker nog steeds populair, dus als die geslachtofferd worden, is het hek helemaal van de dam.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

Kom op. Met 10-0 verliezen, Grootste Nederlaag OOIT voor de club in de eredivisie, de club kent de slechtste seizoenstart ooit. In voetballand, zeker bij een club als Feyenoord, ben je als trainer dan echt de sjaak, geld of geen geld. :neg:
Vergeet niet dat Feyenoord heel dichtbij een akkoord is met investeerders. Dat betekend dat er binnenkort wel geld is.

Zeg maar dagdag tegen Been en Beenhakker -o-
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: De eredivisie #3

Bericht door mb90 »

@ Meltrain: Precies, ik denk dat het juist tegen de club werkt als die twee eruit gegooid worden. Dit resultaat lag meer aan de spelers zelf dan aan hun.

In de tweede helft werd er totaal niet meer verdedigd en kreeg PSV alle ruimte en daar maakten ze natuurlijk gebruik van. De eerste helft was heel anders en had ik totaal niet het idee dat het hierop uit ging lopen. Tot de 1-0 was Feyenoord gelijkwaardig en was er alleen weer eens pech toen Fer uitviel. Die ligt er overigens tot de winterstop uit, dat kan er dus ook nog wel bij. Daarna was er een tweede gele kaart voor Leerdam veel te makkelijk gegeven werd. Naast Feyenoord faalde die scheids ook, want toen het 10-0 stond kreeg El Ahmadi nog even geel voor een tikje, maar werd een elleboog van een PSV-er over het hoofd gezien.

Ik was dus op z'n zachtst gezegd behoorlijk pissig na afloop. Maar woensdag ga ik toch weer naar De Kuip. Triest genoeg is dit nog een belangrijke wedstrijd ook, de nummer 16 Feyenoord tegen de nummer 17 VVV. Een trieste constatering dus.... :(
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

Ronaldussen schreef:Vergeet niet dat Feyenoord heel dichtbij een akkoord is met investeerders. Dat betekend dat er binnenkort wel geld is.
Hihi :lol:

Ik ben ook weleens heel dicht bij een vriendin geweest :Y *O* Enig idee wat dat zegt? :mrgreen:
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: De eredivisie #3

Bericht door Ennes »

Toch maar gewoon naar Varkenoord :Y
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

Been heeft zelf al z'n positie ter discussie gesteld, dus wie weet heeft Feyenoord op financieelgebied nog een klein "gelukje".
Hoewel een nieuwe trainerT ook geld kost natuurlijk....
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: De eredivisie #3

Bericht door ODRAIL »

Nog even en Feyenoord - VVV begint, ik ben benieuwd :wink:.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: De eredivisie #3

Bericht door Ennes »

Wil ik vanavond naar iemand in Rotterdam bellen... hebben ze sinds deze week het netnummer veranderd :roll: eerst was het 010, nu is het 10-0 geworden :lol: :lol: :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: De eredivisie #3

Bericht door mb90 »

Na 4 dagen is het niet echt grappig meer, zeker niet als je niet meer je de eerste bent met die flauwe grap... :neg:

Maargoed gister werd het weer eens gewonnen, met 3-0 van VVV. Normaal gesproken een gemakkelijke wedstrijd, maar nu kon je duidelijk zien dat de spelers in de eerste helft een blok beton als druk meenamen. Was dus niet veel. Na rust was het anders. Er waren genoeg kansen en (uiteraard zou ik bijna zeggen) had de scheidsrechter een invloed op de wedstrijd. Niet zo gek als je uit de jeugd van VVV komt maargoed. Een glaszuiver doelpunt (ik zag vanaf de andere kant van het stadion dat de bal na een corner over de lijn was en de muziek ging zelfs al aan) werd niet gezien en daarna werd er geel gegeven voor protesteren hierop.
Toen sloeg de vlam een beetje in de pan op het veld en op de tribunes, maar dat werkte wel goed. Het duurde niet lang totdat de 1-0 viel en een zucht van opluchting ging er over het veld en over de tribunes. Toen het daarna ook 2-0 werd was de ban helemaal gebroken en werd er veel vrij verder gevoetbald en werd het dus ook nog 3-0. :)

Of het lek boven durf ik niet te zeggen, maar na aankomende zondag (AZ uit) volgen er in ieder geval weer 2 thuiswedstrijden achter elkaar en dat was in deze lastige maand wel anders).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: De eredivisie #3

Bericht door Fles »

AZ is ook maar een zwalkploeg, dus die moet je ook kunnen hebben :P
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: De eredivisie #3

Bericht door Ennes »

maarja AZ uit.... altijd lastig!!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: De eredivisie #3

Bericht door AppleMoose »

Wat was Vitesse weer enorm slecht gisteravond :neg:
Ze konden de bal nauwelijks meer dan 2x overspelen of ze raakten hem al weer op een zeer knullerige manier kwijt. Nauwelijks bij het doel van de tegenstander geweest, totaal geen strijd. Zelfs Aisatti (die doorgaans nog wel aardige acties maakt) was gisteravond niks, en Lasse Nilson is ook niks meer.

Ik wist dat we niet zouden winnen van PSV, zelfs gerekend op verlies, en ja, ook op een 0-2 verlies, maar op zo'n slappe manier? Ik had wel een beetje strijd verwacht. dat ze er wel voor zouden gaan. Niet dus -o-
Ook PSV was maar een slap zooitje, en de 1e goal was ook maar een slappe hap. (En wederom knullig van Vitesse)

Binnen 3 jaar kampioen? Van de Hoofdklasse Amateurs misschien :neg:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: De eredivisie #3

Bericht door JWM »

Wanneer is die kraker tegen Deurne nou?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: De eredivisie #3

Bericht door Suus »

De NOS noemt Vitesse nu het Hollywood aan de Rijn :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 51 gasten