Rover dringt aan op toiletten in de trein in de Achterhoek

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rover dringt aan op toiletten in de trein in de Achterho

Bericht door reisthijs »

find_your_spot schreef:Volgens mij komt iedereen onderweg op zijn of haar reis wel een groot station tegen met toilet.
Dat je reis dan gelijk +30 wordt dat weet je.
Dat je van te voren weet dat je een aansluiting mist als je op het station naar het toilet maakt dat extra wachten niet minder vervelend!
find_your_spot schreef:Met de auto is dit niet veel anders. Vaak heb je ook nog te maken met het feit dat je moet tanken en een plasje plegen.
Eén van de voordelen van de trein ten opzichte van de auto is nu juist dat je dat gedoe onderweg (noodzakelijke tussenstops bij een tankstation) niet hebt. :!:
"Laat je ledematen bewegingen maken"
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Rover dringt aan op toiletten in de trein in de Achterho

Bericht door find_your_spot »

reisthijs schreef:Eén van de voordelen van de trein ten opzichte van de auto is nu juist dat je dat gedoe onderweg (noodzakelijke tussenstops bij een tankstation) niet hebt. :!:
Dat soort noodzakelijke tussenstops zijn van levensbelang. Iedereen die auto rijdt weer hoe belangrijk dit is:

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rover dringt aan op toiletten in de trein in de Achterho

Bericht door Geert »

find_your_spot schreef:
reisthijs schreef:Eén van de voordelen van de trein ten opzichte van de auto is nu juist dat je dat gedoe onderweg (noodzakelijke tussenstops bij een tankstation) niet hebt. :!:
Dat soort noodzakelijke tussenstops zijn van levensbelang. Iedereen die auto rijdt weer hoe belangrijk dit is:
Dat zegt hij toch ook? Bij de trein hoeft dat juist niet omdat je gewoon door kunt rijden. Nou ja, als je dus niet naar de wc moet op het station en daarmee een aansluiting mist...
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Rover dringt aan op toiletten in de trein in de Achterho

Bericht door Mark »

find_your_spot schreef:
reisthijs schreef:Eén van de voordelen van de trein ten opzichte van de auto is nu juist dat je dat gedoe onderweg (noodzakelijke tussenstops bij een tankstation) niet hebt. :!:
Dat soort noodzakelijke tussenstops zijn van levensbelang. Iedereen die auto rijdt weer hoe belangrijk dit is:

http://www.ommen.nl/plaat.php?fileid=7295
Ik houd me er eigenlijk nooit aan... :shock:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Rover dringt aan op toiletten in de trein in de Achterho

Bericht door Vinny »

Ennes schreef:Straks kan je met een rolstoel prima zelfstandig de trein in en uit, maar als je een onzichtbare aandoening hebt zoals mensen met een darm aandoening... dan zit er niets anders op als thuisblijven.

@iljitsch vergeet niet dat de trein juist de enige vorm van vervoer is waardoor die groep mensen uit hun isolement kunnen komen.
Ik vind het erg mooi dat je voor een heleboel geld mensen uit hun isolement kunt halen terwijl je met veel minder geld, hun leven ook enorm zou kunnen verbeteren.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Rover dringt aan op toiletten in de trein in de Achterho

Bericht door Ennes »

Vinny schreef:
Ennes schreef:Straks kan je met een rolstoel prima zelfstandig de trein in en uit, maar als je een onzichtbare aandoening hebt zoals mensen met een darm aandoening... dan zit er niets anders op als thuisblijven.

@iljitsch vergeet niet dat de trein juist de enige vorm van vervoer is waardoor die groep mensen uit hun isolement kunnen komen.
Ik vind het erg mooi dat je voor een heleboel geld mensen uit hun isolement kunt halen terwijl je met veel minder geld, hun leven ook enorm zou kunnen verbeteren.
Vraag me af of je ook nog zo reageert als je ook afhankelijk wordt van hulp van anderen of van andere zaken zoals misschien een toilet in de buurt.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten