Mag ik even kwijt #58

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Mag ik even kwijt #58

Bericht door Dexter »

Kinderachtig of niet, het schept in elk geval wel duidelijkheid. Je weet meteen of er daadwerkelijk sprake is van een relatie, in plaats van dat je aan het lijntje wordt gehouden of dat het achteraf maar een one-night-stand blijkt te zijn.
Vallend blad maakt rails glad.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door htm_tram »

Staat u ook altijd zo lang te wachten op de bus bij Amsterdam centraal? Dat komt vast door die stomme buitenlanders...

Dronken Polen en wegvragende Duitsers. :roll:

Afbeelding
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Ruben »

Dexter schreef:Kinderachtig of niet, het schept in elk geval wel duidelijkheid. Je weet meteen of er daadwerkelijk sprake is van een relatie, in plaats van dat je aan het lijntje wordt gehouden of dat het achteraf maar een one-night-stand blijkt te zijn.
Het is inderdaad de duidelijkste manier. Het helpt ook om de exacte lengte van je relatie te bepalen, omdat je het exacte beginpunt kent. Ik vind er tussen neus en lippen door achter komen wat iemand van je vindt wel leuker. Zo van dat iemand tegen een ander over je praat als zijn/haar vriend(in) waar je bij staat. Verkapt aanzoek dus. Kan je lekker enthousiast en aangedaan reageren met "oooh denk je zo over mij?" of geergerd: "voor mij is het slechts een eenmalig iets hoor." :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Mark »

Dexter schreef:Kinderachtig of niet, het schept in elk geval wel duidelijkheid. Je weet meteen of er daadwerkelijk sprake is van een relatie, in plaats van dat je aan het lijntje wordt gehouden of dat het achteraf maar een one-night-stand blijkt te zijn.
Of je hebt gewoon een fuckbuddy :mrgreen:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Dexter »

Oh ja dat kan ook nog. Dan heb je geen relatie, maar regelmatig sex met dezelfde persoon.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door AppleMoose »

Bee schreef:Schrijf een boek, maak er een TV-serie van bij SBS (dat kijk ik toch nooit enzo) :lol:
Ik zal op korte termijn in overleg treden met Peter R de Vries voor een reconstructie en keiharde (bij sbs is alles "keihard", iemand al 's opgevallen?) confrontatie met de daders :twisted:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Fles »

Ronaldussen schreef:(bij sbs is alles "keihard", iemand al 's opgevallen?)
Nee. Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik nooit SBS kijk :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Dexter »

Bij SBS zijn ze verder ook dol op aftellen. En op mystery guests aanduiden met kleurtjes, Mystery Guest ROOD, Mystery Guest PAARS, Mystery Guest BLAUW! :lol: Wat een afgrijselijke zender is het toch.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Geert »

En alles wordt natuurlijk aangekondigd als DE SENSATIE WAAR HEEL NEDERLAND OP ZAT TE WACHTEN! :N
Stefan
Berichten: 4304
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Stefan »

In die gevallen behoor ik nooit tot 'heel Nederland' om een of andere reden. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door AppleMoose »

Geert schreef:En alles wordt natuurlijk aangekondigd als DE SENSATIE WAAR HEEL NEDERLAND OP ZAT TE WACHTEN! :N
Ook dat ja.
En zit je dan een film te kijken, dan komt er altijd een aantal minuten zo'n grote aankondiging in beeld van een programma of film die op een ander moment bij sbs wordt uitgezonden. Ook erg irritant.
Ik vermijd die zender dan ook graag als het even kan *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door JWM »

Hart van Nederland :X
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50910
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Suus »

Oja, met berichten als

De kerkklok van Schubbekutterveen loopt een kwartier achter sinds het ingaan van de wintertijd:
De inwoners van Schubbekutterveen keken vanochtend met een rare blik naar buiten toen ze de gordijnen open deden: De klok liep opeens een kwartier achter.
*Interview met voorbijganger*
Journalist: Wat vindt u er nu van, dat de kerkklok achterloopt
Ondervraagde: Was mij eigenlijk niet opgevallen, kijk altijd op mijn horloge
*Interview met pastoor/dominee/andere geestelijke*
Journalist: Hoe komt het dat de kerkklok achterloopt
Ondervraagde: Ja, de batterij van de klok was toevallig vanochtend leeg

Journalist: Hoewel niet elke burger even oplettend was vanochtend is het bijzonder dat de kerkklok achterliep. Hoewel het zondag was heeft de geestelijke vandaag de klok met gevaar voor eigen leven de klok weer spectaculair op de juiste tijd gezet. En nu maar hopen dat de klok nog lang de juiste tijd blijft aangeven.

Mist alleen nog wat drama, maar dat kan een interview over de basisschoolervaringen van Ronaldussen makkelijk bij om dat te compenseren :mrgreen:

@Dexter: Mijn zangkunsten worden helaas niet zo gewaardeerd als die van Beyoncé, ik wordt ook wel Bas Panini genoemd :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door tsov »

Forum schreef:Totaal aantal berichten 114411
Vond ik grappig ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door htm_tram »

moet er niet een niewe mag ik ff kwijt topic komen? (A)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Caspar »

Ronaldussen schreef:
Geert schreef:En alles wordt natuurlijk aangekondigd als DE SENSATIE WAAR HEEL NEDERLAND OP ZAT TE WACHTEN! :N
Ook dat ja.
En zit je dan een film te kijken, dan komt er altijd een aantal minuten zo'n grote aankondiging in beeld van een programma of film die op een ander moment bij sbs wordt uitgezonden. Ook erg irritant.
Ik vermijd die zender dan ook graag als het even kan *O*
Ja iedere keer duikt Gerard Joling ineens in een bovenhoek op als je een goede film kijkt :twisted:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Ja iedere keer duikt Gerard Joling ineens in een bovenhoek op als je een goede film kijkt :twisted:
Schrikken is dat he, op die manier wordt iedere willekeurige film ineens een horror. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50910
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Suus »

Er is of was ook een reclame dat Henk Jan Smit de film onderbrak met zijn knop. Die heb ik een keer bij De TV Draait Door gezien, hoe kan je het verkopen :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Dexter »

Dat heb ik ook gezien en het was precies op een cruciaal moment in die film. Het moest volgens mij net lijken alsof het in die film hoorde, maar het leek net een hele slechte montage. Sterker nog: Het was een hele slechte montage. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50910
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Suus »

Ik heb hem even teruggezocht: http://tinyurl.com/dwdd1609 vanaf 3:05.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Caspar »

Dat is wel heel erg zeg :shock:
Vond dat jochie (van jaar of 10) uit het fragmentje ook wel aandoenlijk, verliefd op een meisje wat al uit de kast was gekomen. :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Dexter »

En wat dacht je van die buikdanseres bij Holland's Got Talent, die uitgleed over de eendenpoep en die dacht: "SHIT!" :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door AppleMoose »

Bee schreef:Oja, met berichten als

De kerkklok van Schubbekutterveen loopt een kwartier achter sinds het ingaan van de wintertijd:
De inwoners van Schubbekutterveen keken vanochtend met een rare blik naar buiten toen ze de gordijnen open deden: De klok liep opeens een kwartier achter.
*Interview met voorbijganger*
Journalist: Wat vindt u er nu van, dat de kerkklok achterloopt
Ondervraagde: Was mij eigenlijk niet opgevallen, kijk altijd op mijn horloge
*Interview met pastoor/dominee/andere geestelijke*
Journalist: Hoe komt het dat de kerkklok achterloopt
Ondervraagde: Ja, de batterij van de klok was toevallig vanochtend leeg

Journalist: Hoewel niet elke burger even oplettend was vanochtend is het bijzonder dat de kerkklok achterliep. Hoewel het zondag was heeft de geestelijke vandaag de klok met gevaar voor eigen leven de klok weer spectaculair op de juiste tijd gezet. En nu maar hopen dat de klok nog lang de juiste tijd blijft aangeven.

Mist alleen nog wat drama, maar dat kan een interview over de basisschoolervaringen van Ronaldussen makkelijk bij om dat te compenseren :mrgreen:

@Dexter: Mijn zangkunsten worden helaas niet zo gewaardeerd als die van Beyoncé, ik wordt ook wel Bas Panini genoemd :(

En dan nog het weer met Piet Paulusma met zijn ijzersterke interviewtechnieken!

Het weer volgens Piet: *In het Noorden kan het vriezen, in het Oosten kan het vriezen, in het Zuiden kan het vriezen en in het Westen is er kans op vorst met een beetje ijzel. In het midden van het land belooft het best wel een aardige dag te worden met temperaturen zo rond de 7, a 8, a 9 graden boven nul en in het uiterste zuiden van het midden zou zelfs de 10 gehaald kunnen worden. Er staat wel een fris windje met een gevoelstemperatuur van -7, maar als de zon tevoorschijn komt, voelt het best wel warm aan.*

En we zitten natuurlijk allemaal te soppen op onze stoelen, in afwachting van de cijfers!
*Het Barbequeweer: Jaaa, dat geef ik een 6,5. Het is geen zwoele avond, soms ronduit fris, maar onder een dakterras met 45 warmtekachels eromheen, kan het nog best wel een aardige avond worden.*

Het spitsweer: Dat geef ik een 7. Pas wel op voor de laagstaande zon en er kan hier en daar een mistbank ontstaan.
En vanuit schubbekutterveenstradeelswijk zeggen wij: Oant moarn! Tot Morgen! *O*
Laatst gewijzigd door AppleMoose op ma 01 nov 2010, 00:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21356
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Meltrain »

Ook grappig inderdaad. :lol:
Maar ik snapte alleen die laatste niet. moest daar iets fouts inzitten ofzo? :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Caspar »

Tijdens een rustige dienst, was een collega even wat aan het opruimen, komt ze met een gesigneerde cd van Edsilia Rombley tegen in een doos. Geproduceert door Tjeerd Oosterhuis geschreven door Mike Boddé en Bas Westerweel. (blijkbaar was er nog ergens geld over...)
http://www.dingdingding.nl/uploads/dingdingdinglied.mp3
Heb dat nummer nu al een hele dag in mijn hoofd.


Straks bij een Steak Tartaar :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 63 gasten