Mag ik even kwijt #58

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door STF »

We zijn dus onlangs van kabel-tv naar een (4-kops)schotel overgestapt, we kunnen nu zo'n beetje heel de wereld ontvangen behalve LUXEMBURG! Alle tv en radio zenders van Luxemburg zijn gecodeerd, zelfs het meest simpele zendertje met nieuws over de regering is niet gratis te bekijken. :shock:
Het grondstation van de Astra satellieten staat hier trouwens niet ver vandaan, ik kwam er laatst met een wandelroute nog langs:

Afbeelding
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door htm_tram »

Wow, de camping is nou best wel veranderd, hoevveel plekken kost dat wel? :shock:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door find_your_spot »

htm_tram schreef:Wow, de camping is nou best wel veranderd, hoevveel plekken kost dat wel? :shock:
Dat zijn wokschotels voor de inventarisatie van de blokhut.
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Caspar »

Inventarisatie?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door STF »

Op de inventarislijst van de blokhut bedoelt find_your_spot.
find_your_spot schreef: Dat zijn wokschotels voor de inventarisatie van de blokhut.
De wokschotel kunt u aan de achterzijde van de blokhut vinden, na gebruik goed afwassen en terughangen:

Afbeelding
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #57

Bericht door Michael »

Caspar schreef:Tijdens een rustige dienst, was een collega even wat aan het opruimen, komt ze met een gesigneerde cd van Edsilia Rombley tegen in een doos. Geproduceert door Tjeerd Oosterhuis geschreven door Mike Boddé en Bas Westerweel. (blijkbaar was er nog ergens geld over...)
http://www.dingdingding.nl/uploads/dingdingdinglied.mp3
Heb dat nummer nu al een hele dag in mijn hoofd.


Straks bij een Steak Tartaar :D
ik heb er een stukje van geluisterd maar ik heb het gauw maar weer uitgezet ik vind er niks aan :D
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Karl »

Zojuist keek op bahn.de en volgens mij zijn tickets voor na de drgl-wijziging nog steeds niet te boeken. :neg:
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Nee, want zoals aangekondigd met een heel grote klok op de voorpagina van Bahn.de begint de verkoop morgen :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Hmm, ik vond net de lidmaatschapskaart van de jeugdherberg terug, misschien eens kijken of ik na de jaarwisseling nog een leuk tripje kan bedenken, beetje zonde van die gespaarde zegels anders :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Ardan »

Twee dagen niet op het forum geweest... jemig, wat valt er een hoop in te halen met lezen!
Enniewee: missie is geslaagd *O* 31-10-2010 is de verkeringsdatum. Heb hem gevraagd in het reuzenrad van Walibi.. gigantisch cliché natuurlijk, maar wel net zo romantisch :lol:
Aanzoek stelde niks voor trouwens. Geen enorm verhaal van gemaakt ofzo want ik wist het antwoord toch al. Was puur om de officiëligheid :Y
Want ja, wanneer heb je officieel verkering? 14-10 leerden we elkaar kennen. 15-10 lagen we voor het eerst te kopkluiven en dat soort ongein (eigenlijk 16-10, was 's nachts).. sindsdien elkaar bijna elke dag nog gezien, en beschouwden we elkaar al wel min of meer als stel. Maar nu sinds De Vraag is het dus echt *O*
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door STF »

Wat een plek om elkaar tegen te komen met gelede-bussen... Nou ja, ze hebben het uiteindelijk nog redelijk snel opgelost vind ik maar opa in zijn auto'tje maakt er wel een potje van...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_jJKTp8QQQk[/youtube]
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Michael »

Ardan schreef:Twee dagen niet op het forum geweest... jemig, wat valt er een hoop in te halen met lezen!
Enniewee: missie is geslaagd *O* 31-10-2010 is de verkeringsdatum. Heb hem gevraagd in het reuzenrad van Walibi.. gigantisch cliché natuurlijk, maar wel net zo romantisch :lol:
Aanzoek stelde niks voor trouwens. Geen enorm verhaal van gemaakt ofzo want ik wist het antwoord toch al. Was puur om de officiëligheid :Y
Want ja, wanneer heb je officieel verkering? 14-10 leerden we elkaar kennen. 15-10 lagen we voor het eerst te kopkluiven en dat soort ongein (eigenlijk 16-10, was 's nachts).. sindsdien elkaar bijna elke dag nog gezien, en beschouwden we elkaar al wel min of meer als stel. Maar nu sinds De Vraag is het dus echt *O*
Gefeliciteerd *O*


Ik mag straks gaan werken tot 17.00
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Oud forumgebruiker »

Kopkluiven? Of is dat iets waarvan ik het bestaan liever niet wil weten? ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Michael schreef:Ik mag straks gaan werken tot 17.00
Om 17:00 begint het leuke gedeelte van het werken pas bij de McDonald's. 17:00 - 1:00, dat zijn pas de leuke uurtjes daar 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door find_your_spot »

Before:
Afbeelding


After:
Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door AppleMoose »

Nah, stage is niks geworden :| Er was nog een andere kandidaat en die had een stage voor een jaar, en ik voor 20 weken. en ze gaven dus de voorkeur aan de eerste :?

Maargoed, binnen de stichting/organisatie/instellinggebeuren zochten ze op diverse plekken nog wel stagiaires, contactpersoon van doorgekregen dus daar maar 's proberen. :roll:

@Ardan: Gefeliciteerd :pos:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Michael »

Bee schreef:
Michael schreef:Ik mag straks gaan werken tot 17.00
Om 17:00 begint het leuke gedeelte van het werken pas bij de McDonald's. 17:00 - 1:00, dat zijn pas de leuke uurtjes daar 8-)
die tijden heb ik deze week niet in mijn rooster zitten. Morgen moet ik van 14.00 tot 17.00, donderdag van 16.00 tot 22.00 dus dan ben i ker wel 's avonds en zaterdag moet ik van 11.00 tot 19.00
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Dexter »

ziggy schreef:Kopkluiven? Of is dat iets waarvan ik het bestaan liever niet wil weten? ;)
@Ardan: Nou inderdaad zeg, eerst maak je er een romantisch verhaal van, compleet met een überromantisch verkeringsaanzoek (waar je hier op het forum nog een hele discussie mee heb losgemaakt) en dan kom je met zo'n holbewoners-term op de proppen... :wink:

Ben trouwens benieuwd hoe de Haunted Houses waren in Walibi, ik zou ook met een groepje vrienden gaan, maar NS gooide helaas weer eens roet in het eten. :roll: Het zal trouwens wel erg romantisch zijn geweest daar tussen de zombies, geen wonder dat jullie het reuzenrad ingevlucht zijn. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Michael schreef:
Bee schreef:
Michael schreef:Ik mag straks gaan werken tot 17.00
Om 17:00 begint het leuke gedeelte van het werken pas bij de McDonald's. 17:00 - 1:00, dat zijn pas de leuke uurtjes daar 8-)
die tijden heb ik deze week niet in mijn rooster zitten.
Om 22:00 begint de pret pas :P Dan worden de weirdo's, de onrendabelen en de randfiguren wakker en komen ze langs. Gezelligheid troef, zeker als je zelf ook een beetje melig bent :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Michael »

Bee schreef:Om 22:00 begint de pret pas :P Dan worden de weirdo's, de onrendabelen en de randfiguren wakker en komen ze langs. Gezelligheid troef, zeker als je zelf ook een beetje melig bent :pos:
okee ik zie het wel als ik een keer na 22.00 ingeroosterd word
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50913
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Dit kwam vandaag voorbij in de zapservice van Pauw en Witteman. Het kwam uit het programma Koppen XL van de Belgische zender Één.

http://www.liveleak.com/view?i=50b_1222528346

Let op! Deze beelden zijn enigszins schokkend, maar er vallen geen doden in dit fragment.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Dexter »

Dit filmpje is al wat ouder, ik had het al eens ergens gezien. Ergens is het eigenlijk oneerlijk: Iemand die per ongeluk wordt overreden sterft vaak, maar deze twee rennen met opzet tot twee keer toe de snelweg op en overleven het. :|
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Ardan »

Dexter schreef:
ziggy schreef:Kopkluiven? Of is dat iets waarvan ik het bestaan liever niet wil weten? ;)
@Ardan: Nou inderdaad zeg, eerst maak je er een romantisch verhaal van, compleet met een überromantisch verkeringsaanzoek (waar je hier op het forum nog een hele discussie mee heb losgemaakt) en dan kom je met zo'n holbewoners-term op de proppen... :wink:

Ben trouwens benieuwd hoe de Haunted Houses waren in Walibi, ik zou ook met een groepje vrienden gaan, maar NS gooide helaas weer eens roet in het eten. :roll: Het zal trouwens wel erg romantisch zijn geweest daar tussen de zombies, geen wonder dat jullie het reuzenrad ingevlucht zijn. :lol:
Vooruit, de volgende keer zal ik het wel gewoon over 'tongzoenen' hebben XD
En de Haunted Houses... helaas was het al zo gigantisch uitverkocht, en stonden er zulke gigantische rijen voor de last-minute-kaartjes, dat we niet eens moeite hebben gedaan. Wel een boel enge figuren zien rondlopen. Zit je rustig een patatje weg te kanen bij Ristorante Alfredo, komt er ineens een stel zombie-achtig keukenpersoneel voorbij lopen. Doen niks, lopen gewoon langs, maar juist dát, in combinatie met de avondschemering, en een spannend muziekje vanuit de fontein bij de zweefmolen, maakt het geheel toch behoorlijk creepy.
Twee jaar geleden ben ik met scouting er nog geweest met Halloween. Wel wat Haunted Houses bezocht. Jemig, wat doen ze dat goed! Echt professioneel en goed opgezet, was echt geweldig! Niet te omschrijven, je zult het zelf een keer moeten meemaken..
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11765
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Michael »

Ik mag vandaag een lekker kort dagje werken, namelijk van 14.00 tot 17.00 en het word mijn 2e dag dat ik training krijg
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door find_your_spot »

Michael schreef:Ik mag vandaag een lekker kort dagje werken, namelijk van 14.00 tot 17.00 en het word mijn 2e dag dat ik training krijg
Hallo voor mij graag 4 mek croguette, vier tsjiesburgeers, 3 heppiemiel waarvan de kleine graag met fristi, een grote ziesar salaate, 3 bik mek, 1 kwarter pounter, acht mek tsjikun en 11 milleksjeeks aardbei.

dat was 'm. :Y


Weet je inmiddels het hele menu al uit je hoofd?
For Your Railroad Adventures
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 183 gasten