Mag ik even kwijt #58

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Justin »

Ardan schreef:
Dexter schreef:
ziggy schreef:Kopkluiven? Of is dat iets waarvan ik het bestaan liever niet wil weten? ;)
@Ardan: Nou inderdaad zeg, eerst maak je er een romantisch verhaal van, compleet met een überromantisch verkeringsaanzoek (waar je hier op het forum nog een hele discussie mee heb losgemaakt) en dan kom je met zo'n holbewoners-term op de proppen... :wink:

(...)
Vooruit, de volgende keer zal ik het wel gewoon over 'tongzoenen' hebben XD

(...)
LOL, wat een (plastische) benamingen allemaal :lol:. Het klinkt eerder als een Halloween term, gebruikt door zombies of hongerige mensen :p.

Dat House, is dat ook helemaal aangekleed van binnen met quasi-eleptische lichtflitsen? Was er 5 jaar geleden voor het laatst (daar heb ik mijn vriend goed leren kennen =P), vraag me of het vernieuwd is, sindsdien...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Kortom, iedereen ontmoet zijn of haar vriend of vriendin dus met Halloween. Vervolgens wordt iedereen gedumpt of dumpen ze zelf vlak voor kerstmis, aldus recent onderzoek.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door AppleMoose »

Hmz, dan toch maar 's met Halloween de deur uit gaan :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Dan moet je nog 11 maanden en 27 dagen wachten :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Oud forumgebruiker »

Oke, volgende week mijn weekend weer naar de katseviool helaas... 2 avonden werken tot een uur of half 1 :X
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door STF »

De drankenhandel kwam daarnet voor de 2e keer leveren bij het restaurant aan de overkant wat sinds een week open is (nieuwe eigenaar) maar vijf minuten later zagen we dezelfde kar met dranken zo weer de vrachtwagen verdwijnen terwijl de eigenaresse langdurig met de chauffeur stond te praten.

Lijkt haast dezelfde geschiedenis als bij ons destijds, door een fout bij Sligro wat betreft de automatische machtiging (wat drie maanden heeft geduurd om het op te lossen) moest de chauffeur bij levering eigenlijk contant met ons afrekenen, maar wie heeft er nou een paar duizend euro in huis... Hij was gelukkig een beetje meewerkend en heeft drie maanden bij ons geleverd zonder dat er een cent voor betaald werd, op een gegeven moment kwam aanmaning na aanmaning vanaf het hoofdkantoor terwijl het hun eigen fout was...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

find_your_spot schreef:
Michael schreef:Ik mag vandaag een lekker kort dagje werken, namelijk van 14.00 tot 17.00 en het word mijn 2e dag dat ik training krijg
Hallo voor mij graag 4 mek croguette, vier tsjiesburgeers, 3 heppiemiel waarvan de kleine graag met fristi, een grote ziesar salaate, 3 bik mek, 1 kwarter pounter, acht mek tsjikun en 11 milleksjeeks aardbei.
Waardeloze bestelling dit :lol: Geeft niet aan wat voor snack, dessert en drinken je in het happy meal wil, en voor welk geslacht het is :twisted:

En ja, ik kon dat weten, want ik ben er serieus personeelstrainer geweest :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Oud forumgebruiker »

Gast, waarom sta ik stil ergens in the middle of nowhere tussen Arnhem en Nijmegen omdat er een aanrijding gebeurd is. Waarom nou ik?
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Oud forumgebruiker »

Oh we gaan weer terug naar Arnhem hoor ik zojuist.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Geert »

ziggy schreef:Gast, waarom sta ik stil ergens in the middle of nowhere tussen Arnhem en Nijmegen omdat er een aanrijding gebeurd is. Waarom nou ik?
Uh, dat gebeurt iedereen weleens hoor, dat je ergens niet verder kan door een verstoring of aanrijding...
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Freek »

ziggy schreef:Gast, waarom sta ik stil ergens in the middle of nowhere tussen Arnhem en Nijmegen omdat er een aanrijding gebeurd is. Waarom nou ik?
Hoe kan dat nou? Mijn IC stopt altijd om de 5 meter bij een station dus middle of nowhere is onmogelijk :wink:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Oud forumgebruiker »

En ik maar denken dat treinen konden uitwijken. Net als bussen. Gewoon effe eromheen rijden :d. Ik zit nu in ene lijn 33 en ben blij dat ik uberhaupt adem kan halen. Jammer dat NS geen bussen heeft geregeld aangezien dit nog minstens tot 19.00 duurt volgens de omroep :(
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Freek »

Bee schreef:Dit kwam vandaag voorbij in de zapservice van Pauw en Witteman. Het kwam uit het programma Koppen XL van de Belgische zender Één.

http://www.liveleak.com/view?i=50b_1222528346

Let op! Deze beelden zijn enigszins schokkend, maar er vallen geen doden in dit fragment.
Zojuist de hele uitzending van koppen terug gekeken. In dit fragment geen doden, maar later valt er wel een dode. De Belgen hanteren het juiste woord, waanzin.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door webguy »

Ik stapte om 18:55 in een bus in Nijmegen en was 25 min later in Arnhem. Terwijl we al file-rijdend nijmegen uit reden werd het bericht aangepast op NS.nl dat er langszaam weer treinen reden...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Dexter »

Mijn moeder is vandaag opgenomen in het Erasmus MC in Rotterdam en wordt vrijdag geopereerd, dan krijgt ze een nieuwe hartklep. Het gaat niet zo best en ze is erg verzwakt, dus we zijn erg ongerust.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door ODRAIL »

Dexter schreef:Mijn moeder is vandaag opgenomen in het Erasmus MC in Rotterdam en wordt vrijdag geopereerd, dan krijgt ze een nieuwe hartklep. Het gaat niet zo best en ze is erg verzwakt, dus we zijn erg ongerust.
Veel sterkte en hopen dat het goed gaat.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door MdJ »

Sterkte!
Bij twijfel: gebruik beton.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door webguy »

Sterkte inderdaad! Hoop dat het goed verloopt en ze weer snel hersteld.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Justin »

Ai! Heel veel sterkte!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Sterkte ermee! Gelukkig ligt ze in een goed aangeschreven ziekenhuis :)

Heb kaartjes geboekt voor de ICE. Vandaag en morgen kan dat met het ICE Jubileum tarief (10 euro enkele reis voor Oberhausen, Duisburg, Düsseldorf en Köln), maar met het super discount tarief bleek het nog goedkoper te kunnen (9 euro :lol: ). Bespaart voor twee personen toch weer 4 euro, oftewel 10% 8-)

Edit: Opvallend, heb zitplaatsen toegewezen gekregen aan een vierzitter met tafel, dat heb ik nog niet eerder gehad :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Daniel »

Sterkte Dexter!
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Mark »

Sterkte Dexter!
ziggy schreef:Gast, waarom sta ik stil ergens in the middle of nowhere tussen Arnhem en Nijmegen omdat er een aanrijding gebeurd is. Waarom nou ik?
wtf heb je daar nou weer te zoeken? :lol:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Fles »

En mijn grootmoeder is bijna dood. Mijn ouders en oom en tante zijn min of meer 24 uur ter plaatse nu, het kan uren duren of een paar dagen. We weten het niet. Ze is 89, in diepe rust, niet meer aanspreekbaar, het kaarsje dooft zo'n beetje.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Stefan »

Bee schreef:Sterkte ermee! Gelukkig ligt ze in een goed aangeschreven ziekenhuis :)

Heb kaartjes geboekt voor de ICE. Vandaag en morgen kan dat met het ICE Jubileum tarief (10 euro enkele reis voor Oberhausen, Duisburg, Düsseldorf en Köln), maar met het super discount tarief bleek het nog goedkoper te kunnen (9 euro :lol: ). Bespaart voor twee personen toch weer 4 euro, oftewel 10% 8-)

Edit: Opvallend, heb zitplaatsen toegewezen gekregen aan een vierzitter met tafel, dat heb ik nog niet eerder gehad :P
Ik zag die actie ook voorbij komen.. Jammer, ik heb al een hotelletje in Köln geregeld voor het weekend voordat die actie in gaat. Dan maar met de auto. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Michael »

find_your_spot schreef:
Michael schreef:Ik mag vandaag een lekker kort dagje werken, namelijk van 14.00 tot 17.00 en het word mijn 2e dag dat ik training krijg
Hallo voor mij graag 4 mek croguette, vier tsjiesburgeers, 3 heppiemiel waarvan de kleine graag met fristi, een grote ziesar salaate, 3 bik mek, 1 kwarter pounter, acht mek tsjikun en 11 milleksjeeks aardbei.

dat was 'm. :Y


Weet je inmiddels het hele menu al uit je hoofd?
het meeste weet ik ondertussen wel.
stond ik gisteren voor het eerst alleen aan de kassa te werken, besteld er een mevrouw 7 happy meals. Vandaag mag ik weer werken van 16.00 tot 22.00
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten