HTM gaat reiziger vermaken

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: HTM gaat reiziger vermaken

Bericht door Suus »

Overigens: Dit hele HTM feestje duurt maar tot 30 november, het zou volgens de HTM namelijk de maand van het OV zijn ...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: HTM gaat reiziger vermaken

Bericht door find_your_spot »

Dus na 30 november wordt HTM weer gewoon de puinbak die we van ze verwachten.

Nee dan is dat duidelijk. Niet teveel hoge verwachtingen creeren natuurlijk.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: HTM gaat reiziger vermaken

Bericht door Geert »

find_your_spot schreef:Dus na 30 november wordt HTM weer gewoon de puinbak die we van ze verwachten.

Nee dan is dat duidelijk. Niet teveel hoge verwachtingen creeren natuurlijk.
No offence, maar sinds een tijdje rijd ik regelmatig met de HTM mee en op de trajecten die ik afleg is van puinhoop geen sprake. Punctualiteit is over het algemeen in orde. Ik ken vervoerbedrijven die een stuk slechter presteren.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: HTM gaat reiziger vermaken

Bericht door Stefan »

Inderdaad, ik heb dezelfde mening.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: HTM gaat reiziger vermaken

Bericht door htm_tram »

@Geert

Zijn gewoon jaloerse GVB rukkers die er niet tegen kunnen dat HTM gewoon beter presteert ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
robert55
Berichten: 777
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 19:27

Re: HTM gaat reiziger vermaken

Bericht door robert55 »

find_your_spot schreef:Dus na 30 november wordt HTM weer gewoon de puinbak die we van ze verwachten.
Afgezien van de vraag of jij dat hard kan maken: alleen de marketingcampagne is beperkt tot november
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: HTM gaat reiziger vermaken

Bericht door find_your_spot »

Geert schreef:
find_your_spot schreef:Dus na 30 november wordt HTM weer gewoon de puinbak die we van ze verwachten.

Nee dan is dat duidelijk. Niet teveel hoge verwachtingen creeren natuurlijk.
No offence, maar sinds een tijdje rijd ik regelmatig met de HTM mee en op de trajecten die ik afleg is van puinhoop geen sprake. Punctualiteit is over het algemeen in orde. Ik ken vervoerbedrijven die een stuk slechter presteren.
Ik bedoelde te zeggen, HTM doet net alsof alles in november nu geweldig is. En daardoor klinkt het alsof het na november allemaal niet meer goed zal zijn.

(Dit was de geneutraliseerde mening)

Ik blijf het vinden dat ik het woord "vermaken" in het persbericht ongelukkig vind gekozen.
Aangezien het dood normale dingen zijn die je van elke vervoerder mag verwachten.
For Your Railroad Adventures
robert55
Berichten: 777
Lid geworden op: za 20 feb 2010, 19:27

Re: HTM gaat reiziger vermaken

Bericht door robert55 »

De link in de eerste post was niet naar een persbericht, maar naar een nieuwsitem op verkeersnet.nl.
In het originele HTM persbericht worden idd twee onderwerpen behandeld en dat moet je eigenlijk niet doen.
Maar de twee boodschappen die ze willen overbrengen zijn dus:
1. een marketingcampagne gedurende november
2. een blijvende garantie campagne
find_your_spot schreef: Ik bedoelde te zeggen, HTM doet net alsof alles in november nu geweldig is. En daardoor klinkt het alsof het na november allemaal niet meer goed zal zijn.

(Dit was de geneutraliseerde mening)

Ik blijf het vinden dat ik het woord "vermaken" in het persbericht ongelukkig vind gekozen.
Aangezien het dood normale dingen zijn die je van elke vervoerder mag verwachten.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 gasten