OV4U in Gelderland

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Plaats reactie
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

OV4U in Gelderland

Bericht door find_your_spot »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2WBXU93_JDY[/youtube]


Volgens mij een subsidie project om meer kinderen met de hobby OV in aanraking te laten komen.

Wie kan er nog meer leuke/vreemde uitspraken uit de video halen? *O*
For Your Railroad Adventures
willy84
Berichten: 815
Lid geworden op: di 24 nov 2009, 12:16

Re: OV4U in Gelderland

Bericht door willy84 »

Gaarne subsidie afschaffen en aan iets nuttigs besteden -o-
immer kwaliteits posts
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: OV4U in Gelderland

Bericht door find_your_spot »

Vooral dat ze met z'n alleen met de ov-chipkaart een syntus trein zijn ingestapt.

Dat die jongen zegt:

"Ja, ik heb wel eerder in deze trein gezeten, maar nog niet met ov-chipkaart".....

Nou dan kun je mij echt wegdragen... Ze hebben toch nergens ingecheckt met die kaart... :@ Tenenkrommend.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: OV4U in Gelderland

Bericht door Vinny »

Ooit had mijn zusje een verjaardagsfeestje en ze (eigenlijk mijn ouders) namen alle kinderen mee naar Artis. Toch opmerkelijk dat er veel kinderen van 10, 11 jaar nog nooit eerder een trein van binnen hadden gezien. En plan T reed gewoon de auto´s er uit op de naastgelegen snelweg (A 4), dat zorgde voor nogal wat hilariteit...

En voor mij was het inmiddels gesneden koek... zat destijds elke vrijdag in dat ding... :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: OV4U in Gelderland

Bericht door Meltrain »

Het valt me nog mee dat de leerlingen in dat filmpje met een bus van Breng gaan en dat de provincie niet heeft geëist dat ze moesten wachten tot er een bus van Syntus kwam. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Dre
Berichten: 131
Lid geworden op: za 28 jun 2008, 21:33
Locatie: Oldenzaal

Re: OV4U in Gelderland

Bericht door Dre »

"Mag ik u een paar vragen stellen?" (aan de buschauffeur). Nee natuurlijk niet, in de vervoersvoorwaarden van BRENG is onder artikel 11 lid 1 sub a duidelijk opgenomen dat 'het de reiziger verboden is het personeel op enigerlei wijze te hinderen in de uitvoering van zijn taak'.

Vraag: "Gaan jullie vaker met de bus?" Antwoord: "Ik denk het wel..." vroege vorm van alzheimer?

Vraag: "Wat vind je nu zo leuk aan de trein?" Antwoord: "Gaat lekker snel, en zit lekker". In een Lint? Valt me nog mee dat 'ie het gratis ritje Doetinchem - Gaanderen v.v. niet als pluspunt noemt (want met een OV-chipkaart kun je nog niet zoveel in Syntus-treinen, overigens grappig om te zien dat één kereltje bij 't instappen naarstig op zoek is naar een OV-chipautomaat om in te checken).

En bij 7:00, waar is uw cabinekaart jongedame?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten