Mag ik even kwijt #59

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Mag ik even kwijt #59

Bericht door Gekko123 »

Tja, dat is slimmer dan ik in mijn tentamenweek: had toen veel te veel gezopen waardoor ik de volgende dag niet kon leren -o-
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door STF »

Ik dacht vanavond "eventjes" een nieuw plafoniere op te hangen omdat de gloeilamp-verkoop zo langzamerhand stopt en in de huidige absoluut geen spaarlamp paste, dat "eventjes" werd de halve avond omdat ik ondanks de zwaarste boorhamer uit het assortiment van Bosch en een nieuw steen/beton-boortje geen gat in het plafond kreeg... :shock: Inmiddels hangt ie gelukkig.
Het is wat dat betreft een huis van tegengestelden: de muren zijn zo zacht dat je na een paar seconden boren al zowat door de hele muur heen bent terwijl de vloeren en plafonds wel op een bankkluis lijken.

En onze kat Minoes bleef heerlijk liggen slapen, vlak naast het eindeloze geboor. Doof is ze beslist niet, maar je zou het haast denken. :wink:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Caspar »

Verdorie mijn windows start niet meer op omdat ik gister iets beschadigd heb in het systeem. Is er hier iemand in de Randstad die me uit de brand kan helpen met cdtje met windows zodat ik even opnieuw kan installeren? Ik kom het dan graag zo snel mogelijk even afhalen. Uiteraard met een kleine attentie erbij voor je moeite.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Welke Windows zoek je?

(Niet dat ik kan helpen, maar is voor iemand anders misschien wel handig)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Caspar »

Ik had XP een nieuwere versie is ook welkom.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Stefan »

Gisteren had ik voor het eerst een OBIS stel , de geautomatiseerde omroep bij Ut vond ik wel leuk met die overstappen. Het loopt ook allemaal zo lekker vloeiend namelijk. :lol:

Voor de mensen die 't willen horen, klik hier.

Overigens: Het viel me wel op dat de omroepen zelf van best beroerde kwaliteit waren, geen idee of dat alleen in 'mijn' bak was, maar het lag in ieder geval niet aan m'n HTC waar ik 't mee opgenomen heb. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik heb een CD'tje Windows XP Professional en kom uit de Randstad :) Kijk maar wanneer 't schikt ;)
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door find_your_spot »

Ik heb hier wel Windows XP SP3 voor je liggen en ook ik kom uit de randstad.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Weet iemand wanneer het weer TNT Grabbeldagen zijn? Heb de vorige keer net misgelopen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Caspar »

Ik heb Ziggy even een pb-tje gestuurd. Ik ben nu in Amsterdam. Zouden er trouwens nog kinderen met lampionnetjes dit weer straks weten te trotseren?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Ik hoop het niet, heb gisteren al het snoep opgegeten en de rekken bij de supermarkt waren al helemaal leeggeplunderd :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Fles »

Afbeelding
TechEddie. De enige reden dat ik sommige van die Microsoft mailtjes nog weleens open :')
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door STF »

Caspar schreef:Zouden er trouwens nog kinderen met lampionnetjes dit weer straks weten te trotseren?
In Luxemburg hadden ze voor vandaag serieuze storm voorspeld met zeer veel regen; als ik zo eens naar buiten kijk is het windstil en droog tot nagenoeg droog. Dus wellicht is het slechte weer per ongeluk richting Nederland gedreven... Daarom komt find_your_spot zometeen met de auto hier naartoe, gaan we samen Sint Maarten lopen in Reisdorf. ;)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Michael »

ben vandaag naar de 11e van de 11e viering in Maastricht geweest was gezellig
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door AppleMoose »

Pleurt op met dat stomme Sint Maartengeneuzel.
Tot 3 jaar geleden werd het NOOIT gevierd hier. Totdat de school in de buurt het wel "leuk" leek om met die onzin te beginnen...

Koop gewoon snoep in de winkel en hou verder je kop, stomme krijsende k*tkinderen :N :N

Nee. Ik geloof niet dat ik een grote kindervriend ben (A) :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door MdJ »

Wil iedereen weer even ophouden om MIJN sterfag belachelijk te maken? :twisted: :oops:
Bij twijfel: gebruik beton.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Caspar »

Er is niemand langs gekomen vanavond met Sint Maarten. Zag een doorgewinterde vader met zoontje wel lopen met een helemaal kapot gewaaide lampion. Heb trouwens al een tijdje niet gezien dat het zo hard regende als rond 19.00 vanavond.
Heb nu nog 15 zakjes chips liggen. En een krat bier. Een vrouw in de supermarkt merkte al op: kratje bier een chips, meer heeft een man toch niet nodig? :D
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Freek »

Hoe zat het ook al weer: wat zijn de kosten voor een retourtje Enschede (tot grens vdu) - Dortmund in het weekend? Is dan zo'n NRW-kaart geldig of moet ik dan perse bij Venlo de grens over?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Caspar »

Iemand nog een folder nodig van de Berlijn IC?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Vandaag een hele leuke treinconducteur ontmoet.

Hij floot, sloot de deuren en ging vervolgens nog een minuut voor zijn deur wilde armgebaren maken en naar alle laatkomers opmerkingen maken, zoals goed voor de conditie of had je vanochtend niet je grijze hakjes uit de kast moeten halen.

De trein ging rijden, en de beste man liep de coupé in. Hij wenste iedereen een prettige dag en een fijne reis. De mevrouw tegenover mij keek een beetje geschrokken. De conducteur merkte dat op, en vroeg wat er was. Haar man zei dat ze waarschijnlijk dacht dat ze de kaartjes moest zoeken. De conducteur reageerde hierop dat hij haar kaartjes niet nodig had, hij had al een kaart om het hele land door te reizen :lol:

Verder: Dat bier van gisteren is de koelkast uit, want ik had een mooie 7,5 voor mijn tentamen. Ik zit nu dus lekker met een Grolschje hier. Niet te veel, want moet er morgen weer vroeg (*) uit.

* Mijn collega beweert dat mijn vroeg hartstikke laat is, maar ik vind 7:30 wel vroeg hoor (A) .
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Daniel »

Half acht is ook laat :P Gewoon weer 6 uur hier morgen, als jij je bed uit komt zit ik met 'n beetje geluk al in de bus in Utrecht...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Iemand nog een folder nodig van de Berlijn IC?
Grappig :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Daniel »

Heeft IC t143 trouwens zoveel aansluitingen dat 'ie voor het kleinste aantal folders de meeste dozen nodig heeft...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Suus »

Ik moet om 9:00 op het werk staan (liefst iets vroeger) en kan er in principe in 20 minuten fietsen zijn. Met het OV duurt het ongeveer net zo lang omdat ik een stuk naar de bushalte moet lopen en moet overstappen op het Amstelstation, en dat duurt altijd even met die loopafstanden daar. Dus om 7:30 uit bed komen kan precies.

Even douchen, aankleden, bakje muesli eten, tandenpoetsen, tas volstorten en wegwezen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #58

Bericht door Daniel »

Tja daar zit al een verschil... ik begin al om 7.45 (of wat later, kwart voor acht is het vroegst haalbare als de trein niet uitzonderlijk vroeg is) :wink:
Wel als voordeel dat ik met 'n beetje geluk net voor de allergrootste spitspiek terugreis.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten