Mag ik even kwijt #59

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Michael »

De nieuwe dienstregeling van Veolia Brabant zal er wel nog niet in staan want de dienstregeling is afgekeurd
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door deadlock »

Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door AppleMoose »

De afgelopen 2 dagen is de IJssel toch in een behoorlijk tempo gestegen.

Sinds gisterochtend is de IJssel met een meter gestegen.
Om 21.20 bereikte het waterpeil bij Doesburg de magische grens van 800cm NAP, 2 meter hoger dan normaal.
Een deel van de veerstoep in Dieren is ook al ondergelopen.
We mogen dus spreken van "Hoog water" *O*
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Justin »

Zo, ben weer terug in Nederland...
Londen was lekker relaxed, en concert van Linkin Park was gewoonweg gaaf...

Bij thuiskomst verassings e-mail... Ik mag meedoen aan een onderzoek in Melbourne... en aansluitend een stage aangeboden aldaar gekregen... Oef, flinke stap en beslissing te nemen :idea: Gelijk een half jaar weg :P. Voor mijzelf onwijs gaaf en pak graag die kans, maar zal mijn wederhelft wel ENORM missen...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Ennes »

Zit al een beetje te bedenken wat er met het "Julbord" op tafel komt :P
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Dexter »

Ben je vrij dan bofkont, of hebben ze op jouw standplaats een feestdagenregeling? :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Ben je vrij dan bofkont, of hebben ze op jouw standplaats een feestdagenregeling? :wink:
ja ben vrij dit jaar :)

dus dit jaar geen schaft in Leiden, of om kwart over 10 's avonds in Den Haag ofzo *O*
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Fles »

Julbord? :?:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Dexter »

Dat is Zweeds voor Kerst.
Vallend blad maakt rails glad.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Michael »

Ik ga lekker slapen, weltrusten
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Dexter »

Ennes schreef:
Dexter schreef:Ben je vrij dan bofkont, of hebben ze op jouw standplaats een feestdagenregeling? :wink:
ja ben vrij dit jaar :)

dus dit jaar geen schaft in Leiden, of om kwart over 10 's avonds in Den Haag ofzo *O*
Zo slecht is werken tijdens Kerst bij NS nu ook weer niet hoor...

Afbeelding

Kerst 2008: Een Kerstontbijtje bij 140 km/h. (Let op de snelheidsmeter!) Doe dat maar eens na in de auto. :mrgreen:

Quizzzvraagje:

1: Waar oh waar?
2: Welke treinserie en waarheen?
3: Wat van het ontbijt was het eerste op en wat heb ik laten staan? :P
Vallend blad maakt rails glad.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Wubbo »

Werken met kerst :pos:
Geef mij maar laat op Kerstavond en beide Kerstdagen, heerlijk! Helaas werk ik nu kantooruren, dus nu ga ik heel burgerlijk naar mijn schoonouders ;-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Dat zal tussen Lage Zwaluwe en Breda zijn, gezien de HSL rechts in beeld.

Je bent begonnen met de Jus d'orange en je hebt het bakje pindakaas laten staan (hoop ik, pindakaas stinkt en is viesssss)

Werken op tweede kerstdag bij de McDonald's: Twee keer gedaan, twee keer doffe ellende door verkeerde sluit op kerstavond en dan heb je ook nog die klotegevangenis die eventjes 400 menu's bestellen :( Wel deed ik altijd de opening op nieuwjaarsdag, de meest geniale ochtend van het jaar om bij een McDonald's te werken (eigenlijk niet, klote JAARTELLING :N )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ben verplicht één van de feestdagen te werken, werk er uiteindelijk twee (2e kerst en nieuwjaarsdag). Heb niet zoveel met die dagen. Als ik een feestje wil bouwen kan dat ook prima op een andere dag :D, bovendien is de sfeer in de stad gezellig rond die periode en speciaal op die dagen natuurlijk. Met mijn baan kan ik daar prima van profiteren.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Dexter »

Ik vind het geen punt om te werken met Kerst, het is rustig in de treinen en de sfeer is gemoedelijk. Wel heb ik een voorkeur voor de vroege dienst, zodat ik (net als Wubbo) heel burgerlijk s'avonds kan aanschuiven aan het diner met ouders en schoonouders. Nachtdienst vond ik ook nooit erg. Late dienst wel, maar da's me tot nu toe bespaard gebleven.

Bee heeft het trouwens goed geraden, het was tussen Zlw en Bd. Meer precies: Net na de Markbrug en net voor Bdp.
En ik ben inderdaad begonnen met de jus d'orange en heb ik de pindakaas laten staan, want dat vind ik ook viesssss! Er zat trouwens ook een croissantje bij (maar die had ik al opgepeuzeld) en nog meer soorten beleg. Mmm! :P
Laatst gewijzigd door Dexter op ma 15 nov 2010, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Fles »

Vroegah had je rond kerstmis van die kleine kerststolletjes bij de RailCatering _O_ Meestal in een combinatie-aanbieding met een kop koffie, voor 4 gulden ofzo :D Kreeg je zoeen Wagons-Lits bonnetje bij de koffie :')
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Oud forumgebruiker »

Klinkt een beetje als werken tijdens IBC. Toen had de RAI de hele AH-toko leeggekocht v.w.b. sandwiches, snoepjes, koekjes en drinken t.b.v. het personeel op die dagen op de lijnen 4 en 11 :D.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Lekker vroeg beginnen is niets mis mee. Begon bij de McDonald's vroeger met regelmaat om 7:00 's ochtends, was je wel om 15:00 klaar. Helaas bied mijn huidige baan die mogelijkheden niet, of alle studenten van Amsterdam gaan opeens eisen dat het onderwijs om 7:00 begint :lol:

Vroeg beginnen is in de zomer overigens wel iets prettiger dan in de winter (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Raymond »

Michael schreef:De nieuwe dienstregeling van Veolia Brabant zal er wel nog niet in staan want de dienstregeling is afgekeurd
Door de chauffeurs afgekeurd of wat is daar gebeurd? De nieuwe dienstregeling voor de Brabantliners staat in ieder geval wel online, dus dat zal voor de rest van de concessie ook wel gebeurd zijn.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Caspar »

Met kerst ben ik zowaar vrij, alleen tijd om uit te buiken heb ik niet, want de dag na kerst heb ik vroege dienst.

Verder heb ik in december nog een weekje verlof zag ik ineens. Meteen een enkeltje Thalys geboekt via de Telesales vanuit de luie stoel.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Oud forumgebruiker »

Caspar is het nog gelukt met je Windows, anders kan ik hem je morgen wel pasen ;)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Over Frankrijk gesproken, ga maandag weer eens naar mijn Franse tante (mwah) en daarna nog even langs de supermarkt daar (jeuh!). Heb het hele jaar nog geen authentiek Frans worstje op, dus die liggen volgende week in mijn pan te sissen :P

Meteen ook maar een mooie champagne meenemen voor de jaarwisseling :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Lekker vroeg beginnen is niets mis mee. Begon bij de McDonald's vroeger met regelmaat om 7:00 's ochtends, was je wel om 15:00 klaar. Helaas bied mijn huidige baan die mogelijkheden niet, of alle studenten van Amsterdam gaan opeens eisen dat het onderwijs om 7:00 begint :lol:

Vroeg beginnen is in de zomer overigens wel iets prettiger dan in de winter (A)
Andersom vind ik het fijner. Ik werk nu van 10:00 tot 18:30 en dat bevalt me echt uitstekend.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:
Ennes schreef:
Dexter schreef:Ben je vrij dan bofkont, of hebben ze op jouw standplaats een feestdagenregeling? :wink:
ja ben vrij dit jaar :)

dus dit jaar geen schaft in Leiden, of om kwart over 10 's avonds in Den Haag ofzo *O*
Zo slecht is werken tijdens Kerst bij NS nu ook weer niet hoor...

......
Als je zelf brood meeneemt niet :lol: Of je moet het geluk hebben om op een redelijke tijd schaft te hebben op een standplaats waar het niet alleen voor eigen volk is, of schalen met vis buiten de koeling staan. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen.

Maar buiten dat... op zich is het best lekker werken hoor met de kerst.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Caspar »

ziggy schreef:Caspar is het nog gelukt met je Windows, anders kan ik hem je morgen wel pasen ;)
Ja is gelukt. Bedankt voor de moeite :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten