Agenten gewond bij aanhouding in Connexxionbus

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13549
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Agenten gewond bij aanhouding in Connexxionbus

Bericht door Wubbo »

ziggy schreef:@Wubbo: Het verschil is dat jij niet met een bedrag geld rondloopt he.
Niet? Hadden we dat dan niet in de (open) verkoopbalies? Ik durf de gok aan dat ik met meer geld bezig was dan jij op zo'n moment. Het verschil is inderdaad dat mijn ruimte open is en de jouwe gesloten, maar ik heb ook ingangscontroles gedaan (met de beruchte beveiligers) en ook daar nooit heibel gehad. Kwestie van benadering, is mijn ervaring.

En ja, het zal niet altijd goed gaan, dat geloof ik ook gelijk (voordat nu mensen met voorbeelden aankomen die het tegendeel van mijn stelling bewijzen). Maar dat laat onveret dat je, als ik het verhaal over deze nachtbuslijn zo lees, het beter kunt regelen. Waarom die beveiligers niet ook ingezet voor ingangscontrole zodat je weet dat iedereen een geldig vervoerbewijs heeft en je, met je eerste indruk, gelijk ook de sfeer in de bus bepaald hebt?
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Agenten gewond bij aanhouding in Connexxionbus

Bericht door M57 »

Meesterlijk topic. Zijn de agenten alweer aan het werk of worden ze omgeschoold tot animal cop?
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Agenten gewond bij aanhouding in Connexxionbus

Bericht door find_your_spot »

M57 schreef:Zijn de agenten alweer aan het werk of worden ze omgeschoold tot animal cop?
Twee agenten zijn omgeschoold en werken nu in een doner kebap zaak allemaal turkse pizza's en kapsalons te verkopen.

Eet u het hier op of moet u nog mee met de bus? :X
For Your Railroad Adventures
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 108 gasten