Mag ik even kwijt #59

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Fles »

Michael schreef:Ik ben nou busfoto´s aan het uploaden op mijn hyves. Wat duurt dat lang zeg :lol:
Ik heb mijn hyve gekilld *O* dat was trouwens zo gepiept 8-)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Michael »

Fles schreef:
Michael schreef:Ik ben nou busfoto´s aan het uploaden op mijn hyves. Wat duurt dat lang zeg :lol:
Ik heb mijn hyve gekilld *O* dat was trouwens zo gepiept 8-)
Wat bedoel je met gekilld?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Ardan »

Killen=vermoorden..
dus opgeheven, deleted, verwijderd, ermee gestopt, stilgelegd, afgeschaft en er de brui aan gegeven? Zoiets? :?: :wink:
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Michael »

Ardan schreef:Killen=vermoorden..
dus opgeheven, deleted, verwijderd, ermee gestopt, stilgelegd, afgeschaft en er de brui aan gegeven? Zoiets? :?: :wink:
Aha, op die fiets. Bedankt :wink:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Killen=vermoorden..
dus opgeheven, deleted, verwijderd, ermee gestopt, stilgelegd, afgeschaft en er de brui aan gegeven? Zoiets? :?: :wink:

Ja, sort of. Wat is er niet duidelijk aan? :)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Michael »

Ik ga slapen, weltrusten
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door htm_tram »

@Michael,

Jij slaapt en werkt alleen?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Ik ben hem niet, maar hij heeft vandaag ook foto's naar zijn Hyves geüpload. Al lees ik door de regels heen denk ik wel iets anders.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Justin »

Wieeeej... ben blij met m'n HTC Desire Z *O* Wel even wennen, want toetsenbordindeling is weer eens anders :P.

(En ik mis een CTRL toets, alsmede pijltjestoetsen, alhoewel laatste wel enigszins wordt gecompenseerd....)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Geert »

Hier nog een tevreden eigenaar. Eindelijk een foon met qwerty-toetsenbord :)
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Ardan »

Kun je er ook mee bellen? :?:
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Justin »

Voor de verandering wel... m'n HTC Touch Diamond Pro had zoveel issues dat bellen het enige wat nogal verrot ging :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Mark »

Even naar de tandarts.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Michael »

htm_tram schreef:@Michael,

Jij slaapt en werkt alleen?
Goedemorgen, ja zoiets :lol:

Ik maak eigenlijk weinig spannende dingen mee helaas

Ik mag straks alweer werken van 11.30 tot 19.45. Morgen ben ik lekker vrij
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Ik denk dat ik vandaag maar wat langer ga werken, de rem op mijn fiets is kapot gegaan en ik heb hem meteen maar ter reparatie ingeleverd. Maar dat duurt dus tot half zeven :(

En nee, ik kan het ook niet zelf repareren, omdat er onderdelen vervangen moeten worden, het tonnetje is afgebroken :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Caspar »

Gisteravond barste het van de konijnen rondom het centraal station in Amsterdam. Meestal zie ik er savonds een stuk of 2, maar nu zag ik er al 8. Ziet er wel schattig uit opzich, in ieder geval liever dan de ratten die ik ook wel eens langs zag schieten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Konijnen zijn een afschuwelijke ramp voor de spoorwegen. Ze graven enorme gangenstelsels in de spoordijken en zorgen zo voor verzakkingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Caspar »

Voor mijn reisje vanaf 9 december ben ik op zoek naar wat leuke plekken in Frankrijk waar tegen die tijd veel kans is op sneeuw. Nu vind ik de Alpen wat te ver (en duur) dus dacht aan de Vogezen om een paar van die nevenlijntjes af te treinen. Vanuit St Die bijvoorbeeld naar Epinal, Nancy en Strasbourg. Maar, hoe groot is de kans dat daar tegen die tijd sneeuw ligt? Niet dat het een vereiste is, maar het zou wel eens leuk zijn. Iets anders kan ook, heb Thalys geboekt op 9 december met vertrek 11.16 uit Amsterdam naar Paris Nord.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door STF »

Gisteravond rond 23.15 uur dacht ik nog even een nieuwe slotplaat/deurklink op de deur van het heren sanitair te zetten want de oude was van het vele gebruik behoorlijk versleten, ik was pas om 5.30 uur klaar... :shock:
Wat zat het ontzettend tegen, ik moest de bestaande gaten in de deur iets groter boren en daarbij zijn er wat metaaldeeltjes in de slotkast gekomen dat helemaal vol vet en olie zat dus dat werd me toch een kleef zooitje. Na drie uur op de grond aan het prutsen te zijn geweest met de tandwieltjes uit de slotkast werkte het slot nog steeds niet, terwijl toen ik het slot eenmaal meenam naar de afwaskeuken en met flink warmwater de tandwieltjes schoonspoelde het slot al vrij snel weer in beweging kwam. Maar toen wist ik onderhand niet meer hoe het in elkaar had gezeten (ingewikkelde vijfpuntssluiting), dus bij de naastgelegen deur die exact hetzelfde systeem heeft de boel maar opengemaakt om te kijken hoe elk tandwieltje er precies in moest. Vervolgens paste de stift van de nieuwe klink niet door de slotkast, 45 minuten staan vijlen om het gat groot genoeg te krijgen... :?
De vogeltjes begonnen alweer te fluiten tegen de tijd dat ik het laatste gereedschap opruimde!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door ODRAIL »

KM46 schreef:Over Kerst gesproken, ik heb al drie weken geleden de eerst artikelen besteld op mijn werkt in verband met de Kerst.
En vandaag al binnengekregen. Meestal is de levertijd vier tot zes weken.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Gisteravond rond 23.15 uur dacht ik nog even een nieuwe slotplaat/deurklink op de deur van het heren sanitair te zetten want de oude was van het vele gebruik behoorlijk versleten, ik was pas om 5.30 uur klaar... :shock:
Dat even duurt vaak iets langer dan je meestal van plan was. Ik begon vanmiddag pas aan een klusje op mijn werk, waar ik al op maandagochtend mee zou beginnen. Er kwam telkens wat tussen.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Daantje »

Mijn afzuigkap gaat nu aan/uit met een tangetje, werkt op zich prima maar toch maar eens bellen of ze hem kunnen komen repareren :P Stekker is echt niet te vinden.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door STF »

Staat het kapsel van Daantje ineens recht omhoog, zal ze wel met een tangetje de bedrading hebben doorgeknipt. :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Suus »

Ik ontving deze kaart :D

Afbeelding

Want ik doe aan Postcrossing. Je stuurt via die website kaarten naar willekeurig geselecteerde adressen. Voor elke kaart die de ontvanger registreert ontvang jij ook weer een ansichtkaart. Als je dus heel veel kaarten verstuurt ontvang je er ook heel veel :D

En het is een subtiele manier om de postbode meer werk te verschaffen :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #59

Bericht door Caspar »

En wat stuur jij? Diemen, Noord Holland? :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 37 gasten